Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

LG UV ARTCOOL KURULUM REZALETİ (ROUND 1)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan koniqwe
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

koniqwe

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
3 Haz 2024
Mesajlar
18
Herkese selamlar, gördüğüm kadarıyla bu yılki 2. "LG UV ARTCOOL klima kurulum deneyimi" başlığına giriş yapıyorum. Kurulum deneyimim 2 aşamadan oluşacak diye umuyorum zira ilk girişim maalesef klimamın knock-out olması sebebiyle başarısız oldu. Ne demek istiyorum gelin anlatayım.

Olay İstanbul'un Esenyurt ilçesinde bir sitede geçiyor. Klimayı 3 Haziranda Hepsiburada üzerinden siprariş ediyorum ve 24 Hazirana montaj için randevu oluşturuyorum. Yani bu yazıyı yazdığım gün içerisinde yaklaşık saat 11 sularında servis(2 kişi) evime geliyor fakat ne gelmek. Eski klimamın yerine kurulum istiyorum ve benden 1500 lira veya eski klimamı istiyorlar. 1500 lirayı seçip kurulumun "Next" tuşuna basıyorum. İç ve dış üniteyi sökmek için 2 arkadaş ayrı ayrı üniteleri kendi aralarında paylaşıp bir hışımla girişiyorlar. Benimle çok fazla iletişim kurmayıp eşyalarım üzerinde bir tahakküm kuruyorlar. Onlara bana davrandıklarından daha kaba davranıyorlar(aslında bana 1 tanesi kaba davrandı haklarını yemeyeyim). 2 kişi olmalarına rağmen ayrı çalıştıkları için arkadaş masamı kenara çekmek yerine halımı buruşturup masanın altına basıyor.

Olay geliyor iç üniteyi duvardan ayırmaya, içerideki arkadaş yeni klimamın yanına kurduğu merdivenin üzerine çıkıp klimayı duvardan çekiyor ha çekiyor. Dışarıdaki arkadaş boruları iterken içerideki arkadaş Allah ne verdiyse çekiyor. Ben bunların bir sıkıntı çıkartacağını anlıyorum ama bir şey de diyemiyorum. Ve eski klimam duvardan ayrıldığı anda merdivenin üzerindeki arkadaş dengesini kaybediyor ve eski klima ile birlikte yeni klimamın üzerine düşüyor.

Arkadaşta bir şey yok ki hemen eskisini kenara bırakıp yeni klimayı incelemeye başlıyor. Kasa kırılmış kapak sipariş ederiz sorun olmaz diyor. "Nerden anlayacağız klimanın içine ne olduğunu?" diyorum. "Ben anlıyorum onu bir şey olmadı." diyor. Klimanın fotoğraflarını çekiyor ve diğer arkadaşa "Bildirelim firmaya." diyor. Diğer arkadaş "Dur bildirme bi soralım önce." diyip telefonla konuşmak için evden çıkıyor. O arada bir sıkıntı olma ihtimaline karşı ben de fotoğraf çekip LG Whatsapp hattına yazıyorum. Ne üzerine olduğunu bilmiyorum ama servis beni arayıp kapağı değiştirebileceklerini söylüyor. Ben klimayı kabul etmiyorum ve arkadaşlar tası tarağı toplayıp evden gidiyor. Gitmeden önce arkadaşlara açıkça "Evin içine s*çıldı" diyorum ama evde bir şey olmadığını arkadaşlardan öğreniyorum. Klimayı kıran arkadaş ortalığı biraz toplanmaya yelteniyor ama başından beri kaba davranan arkadaş diğerine "Uğraşma onunla!" diyor. "Oturun çay vereyim." diyorum, arkadaşların acelesi var ki apar topar gidiyorlar. Zaten aceleleri olmasa neden bu kadar haldur huldur çalışsınlar, benmki de laf.

Merak ettiğim şey şu; evin içine s*çılmış mı sizin de fikrinizi alayım arkadaşlar.


WhatsApp Image 2024-06-24 at 12.15.24 (1).jpegWhatsApp Image 2024-06-24 at 12.15.24.jpegWhatsApp Image 2024-06-24 at 12.15.25 (1).jpegWhatsApp Image 2024-06-24 at 12.15.25 (2).jpegWhatsApp Image 2024-06-24 at 12.15.25 (3).jpegWhatsApp Image 2024-06-24 at 12.15.25.jpegWhatsApp Image 2024-06-24 at 12.15.26 (1).jpegWhatsApp Image 2024-06-24 at 12.15.26.jpeg
 
Düşen kafasını bir yere vursaydı başınız çok daha fazla ağrırdı. Neyseki sadece fıkra gibi bir kurulum hikayesi olarak kalmış. Geçmiş olsun.
 
Teşekkürler üstat, klimanın kalitesini deneyimleyecektik artık firmanın da kalitesini deneyimleyeceğiz. Bakalım napacaklar :cautious:
Bu tür şeyler sektörde çok fazla kalifiye çalışan eksikliği olduğunu ve onların yerini şaka gibi insalarla doldurduklarını gösteriyor. Düşerken herhangi bir yerini sakatlamamış olmaması da büyük şans bu arada basit bir düşme değil bu zira elleri de dolu.

Benim iade ettiğim bir klimayı sökmeye gelen ekipten biri pek parlak bir arkadaş değildi, yanındaki de bunun farkındaydı. Aralarındaki diyaloglardan dolayı kahkaha atmamak için kendimi zor tuttum. Adam hiçbirşeyi doğru düzgün anlayamıyor anlasa da uygulayamıyordu, tek kişi gelmiş gibi oldu resmen zira herşeyi kendisinin yapması gerekti. "Onu öyle yapmıyorduk değil mi? Ahmet..." "Ne yapıyorsun Ahmet?" "Ahmet sana diyorum...." "Ah be Ahmet..." Ahmet burada temsili isim ama diyaloglar hep böyle :D

Evi siz illa toparlarsınız o çok dert edilecek birşey değil ama bu iş umarım yılan hikayesine dönmeden yeni klima verip takarlar yaz boyunca klimasız kalmazsınız. Firma LG olduğu için durum sıkıntılı maalesef...
 
Bu tür şeyler sektörde çok fazla kalifiye çalışan eksikliği olduğunu ve onların yerini şaka gibi insalarla doldurduklarını gösteriyor. Düşerken herhangi bir yerini sakatlamamış olmaması da büyük şans bu arada basit bir düşme değil bu zira elleri de dolu.

Benim iade ettiğim bir klimayı sökmeye gelen ekipten biri pek parlak bir arkadaş değildi, yanındaki de bunun farkındaydı. Aralarındaki diyaloglardan dolayı kahkaha atmamak için kendimi zor tuttum. Adam hiçbirşeyi doğru düzgün anlayamıyor anlasa da uygulayamıyordu, tek kişi gelmiş gibi oldu resmen zira herşeyi kendisinin yapması gerekti. "Onu öyle yapmıyorduk değil mi? Ahmet..." "Ne yapıyorsun Ahmet?" "Ahmet sana diyorum...." "Ah be Ahmet..." Ahmet burada temsili isim ama diyaloglar hep böyle :D

Evi siz illa toparlarsınız o çok dert edilecek birşey değil ama bu iş umarım yılan hikayesine dönmeden yeni klima verip takarlar yaz boyunca klimasız kalmazsınız. Firma LG olduğu için durum sıkıntılı maalesef...
Hocam umarım sıkıntıyı çözerler ama "Ben bu servisi bir daha eve sokar mıyım?" orası soru işareti. Allah aşkına şu benim UFOnun duruşuna bakın, ilk posttaki benim halıyı katlayışlarına bakın. Eski klimanın borusuna yapay sarmaşık ve led sarmıştım, o malzemelerin durumuna bakın. Eve sokulacak servis değil inanın, çok cürretkarlar!
 

Ekli dosyalar

  • WhatsApp Image 2024-06-24 at 16.48.13 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2024-06-24 at 16.48.13 (1).jpeg
    35.6 KB · Görüntüleme: 50
  • WhatsApp Image 2024-06-24 at 16.48.13 (2).jpeg
    WhatsApp Image 2024-06-24 at 16.48.13 (2).jpeg
    48.2 KB · Görüntüleme: 48
  • WhatsApp Image 2024-06-24 at 16.48.13 (3).jpeg
    WhatsApp Image 2024-06-24 at 16.48.13 (3).jpeg
    44 KB · Görüntüleme: 46
  • WhatsApp Image 2024-06-24 at 16.48.13.jpeg
    WhatsApp Image 2024-06-24 at 16.48.13.jpeg
    65.8 KB · Görüntüleme: 48
Hocam umarım sıkıntıyı çözerler ama "Ben bu servisi bir daha eve sokar mıyım?" orası soru işareti. Allah aşkına şu benim UFOnun duruşuna bakın, ilk posttaki benim halıyı katlayışlarına bakın. Eski klimanın borusuna yapay sarmaşık ve led sarmıştım, o malzemelerin durumuna bakın. Eve sokulacak servis değil inanın, çok cürretkarlar!
Israrla ve ısrarla belirtiyorum ki LG Türkiye bu ülkenin başına gelmiş en büyük beladır.
A ilinde aynı klimayı 10 numara işçilikle takan servise güvenip B ilind eürün alan arkadaş sizden beter davranışlara maruz kalıyor.
C ilinde olan kural D ilinde olmuyor. E ilinde geçerli olan F ilinde geçersiz oluyor yani kim kime dum duma inanılmaz saçma ve rezalet bir servis hizmet anlayışları var
PardonYanlış oldu,
''Bunların bir servis anlayışı YOK'' desem daha doğru olur.

Benim merak ettiğim, umuyorum ki bir para vermemişsinizdir?

Yanlış anlamazsanız, benim ''Bir iş nasıl başlarsa öyle gider'' gibi ilkel bir bakış açım var ve size ''yol yakından iade edip en başından bütün dertlerden kurtulmanızı'' önermek isterim.

İade talebinizde haklısınız. Kötü hizmet ve zarar verilmiş bir ürün söz konusu.
 
Israrla ve ısrarla belirtiyorum ki LG Türkiye bu ülkenin başına gelmiş en büyük beladır.
A ilinde aynı klimayı 10 numara işçilikle takan servise güvenip B ilind eürün alan arkadaş sizden beter davranışlara maruz kalıyor.
C ilinde olan kural D ilinde olmuyor. E ilinde geçerli olan F ilinde geçersiz oluyor yani kim kime dum duma inanılmaz saçma ve rezalet bir servis hizmet anlayışları var
PardonYanlış oldu,
''Bunların bir servis anlayışı YOK'' desem daha doğru olur.

Benim merak ettiğim, umuyorum ki bir para vermemişsinizdir?

Yanlış anlamazsanız, benim ''Bir iş nasıl başlarsa öyle gider'' gibi ilkel bir bakış açım var ve size ''yol yakından iade edip en başından bütün dertlerden kurtulmanızı'' önermek isterim.

İade talebinizde haklısınız. Kötü hizmet ve zarar verilmiş bir ürün söz konusu.
Kesinlikle katılıyorum üstadım, hanım da zaten bugün iade edelim dedi. Bakalım ne önerecekler ne sonuç çıkacak ona göre aksiyon alacağız.

Zaten adamlar apar topar kaçtığı için giderlerken bir para konusu geçmedi. İç üniteyi söktük diye bi dahakine para isterlerse cıngar çıkar orası ayrı. Adam zaten iç üniteyle birlikte düştü ona bir şey oldu mu onu da bilmiyoruz. Bir de tam anlamadım ama "Çıkış borusu dahili mi?" vs gibi bir soru sordu ve "Kaynak yapmamız gerekebilir o da 1500 lira." dedi. Orda biraz ters çıktım bir şey diyemediler.

Üstadım vallahi ben o adamın düşeceğini anlamıştım. Merdiven üzerinde klimaya tüm gücünle asılırken bu işin sonunu düşünmediği çok belliydi. O sırada diğer arkadaş da bir şeyler yaptığı için ikisini beraber takip etmekten bir şey diyemedim ki.

LG merkezdeki beyefendiler saat 4'e kadar çalıştıkları için bugün bir sonuç çıkmıyormuş servisten rapor bekliyorlarmış. Daha göreceğimiz rezalet kalmamıştır diye umuyorum. Yaşananları buraya güncelleyeceğim.
 
Kesinlikle katılıyorum üstadım, hanım da zaten bugün iade edelim dedi. Bakalım ne önerecekler ne sonuç çıkacak ona göre aksiyon alacağız.

Zaten adamlar apar topar kaçtığı için giderlerken bir para konusu geçmedi. İç üniteyi söktük diye bi dahakine para isterlerse cıngar çıkar orası ayrı. Adam zaten iç üniteyle birlikte düştü ona bir şey oldu mu onu da bilmiyoruz. Bir de tam anlamadım ama "Çıkış borusu dahili mi?" vs gibi bir soru sordu ve "Kaynak yapmamız gerekebilir o da 1500 lira." dedi. Orda biraz ters çıktım bir şey diyemediler.

Üstadım vallahi ben o adamın düşeceğini anlamıştım. Merdiven üzerinde klimaya tüm gücünle asılırken bu işin sonunu düşünmediği çok belliydi. O sırada diğer arkadaş da bir şeyler yaptığı için ikisini beraber takip etmekten bir şey diyemedim ki.

LG merkezdeki beyefendiler saat 4'e kadar çalıştıkları için bugün bir sonuç çıkmıyormuş servisten rapor bekliyorlarmış. Daha göreceğimiz rezalet kalmamıştır diye umuyorum. Yaşananları buraya güncelleyeceğim.
Bence başlığı ''Rezaletler Silsilesi'' diye değiştirin :kop

Eğer gördüğüm alandan bahsediliyorsa neyin kaynağı neyin parası kardeşim?
 
Kesinlikle katılıyorum üstadım, hanım da zaten bugün iade edelim dedi. Bakalım ne önerecekler ne sonuç çıkacak ona göre aksiyon alacağız.

Zaten adamlar apar topar kaçtığı için giderlerken bir para konusu geçmedi. İç üniteyi söktük diye bi dahakine para isterlerse cıngar çıkar orası ayrı. Adam zaten iç üniteyle birlikte düştü ona bir şey oldu mu onu da bilmiyoruz. Bir de tam anlamadım ama "Çıkış borusu dahili mi?" vs gibi bir soru sordu ve "Kaynak yapmamız gerekebilir o da 1500 lira." dedi. Orda biraz ters çıktım bir şey diyemediler.

Üstadım vallahi ben o adamın düşeceğini anlamıştım. Merdiven üzerinde klimaya tüm gücünle asılırken bu işin sonunu düşünmediği çok belliydi. O sırada diğer arkadaş da bir şeyler yaptığı için ikisini beraber takip etmekten bir şey diyemedim ki.

LG merkezdeki beyefendiler saat 4'e kadar çalıştıkları için bugün bir sonuç çıkmıyormuş servisten rapor bekliyorlarmış. Daha göreceğimiz rezalet kalmamıştır diye umuyorum. Yaşananları buraya güncelleyeceğim.
Büyük geçmiş olsun.

Klima arayışında olduğum süreçte ciddi ciddi teknolojik özellikleri cezbetmiş ve almayı bile düşünmüştüm. Sonra keşif illa lazım olur diye aradığımda ücret talep edince vazgeçtim. (aynı sebepten baymaktanda vazgeçtim)

Ülkede onca marka ücretsiz keşif hizmeti sunarken sanki über uçuk rakipsiz ürün satıyormuşçasına tavırlara irite olmuştum. Şu yazılanları görünce iyi ki almamışım dedim
 
Bence başlığı ''Rezaletler Silsilesi'' diye değiştirin :kop

Eğer gördüğüm alandan bahsediliyorsa neyin kaynağı neyin parası kardeşim?
Ilk fotodaki kirmizi yerden geciyordu klimanin sokulen borulari. Muhtemelen o borulari sokemezlerse yenisine kaynak yapacaklardi. Cunku arceligin borusu buna uymaz gibi bir sey de soylemisti.

20240624_180312.jpg20240624_180243.jpg
 
Hocam umarım sıkıntıyı çözerler ama "Ben bu servisi bir daha eve sokar mıyım?" orası soru işareti. Allah aşkına şu benim UFOnun duruşuna bakın, ilk posttaki benim halıyı katlayışlarına bakın. Eski klimanın borusuna yapay sarmaşık ve led sarmıştım, o malzemelerin durumuna bakın. Eve sokulacak servis değil inanın, çok cürretkarlar!
Haklısınız tabi ki bunlardan düzgün iş yapması beklenebilir mi? Zaten siz beceriksiz oldukları kadar kaba oldıklarını da gayet esprili bir şekilde "Onlara bana davrandıklarından daha kaba davranıyorlar(aslında bana 1 tanesi kaba davrandı haklarını yemeyeyim)" diyerek çok güzel anlatmışsınız.

Şu noktada Adem Bey'in de dediği gibi en mantıklısı iade. Zira bu iş yılan hikayesine dönebilir. Hele hele servis yaptığını inkar ederse ki bunlardan gayet beklenebilecek bir davranış iyice ortalık karışır. En azından başka bir klima alır taktırırsanız bu süreçle uğraşırken yazın sıcakta klimasız kalmazsınız. Eski klima da takılı değil artık bozuk muydu?
 
Haklısınız tabi ki bunlardan düzgün iş yapması beklenebilir mi? Zaten siz beceriksiz oldukları kadar kaba oldıklarını da gayet esprili bir şekilde "Onlara bana davrandıklarından daha kaba davranıyorlar(aslında bana 1 tanesi kaba davrandı haklarını yemeyeyim)" diyerek çok güzel anlatmışsınız.

Şu noktada Adem Bey'in de dediği gibi en mantıklısı iade. Zira bu iş yılan hikayesine dönebilir. Hele hele servis yaptığını inkar ederse ki bunlardan gayet beklenebilecek bir davranış iyice ortalık karışır. En azından başka bir klima alır taktırırsanız bu süreçle uğraşırken yazın sıcakta klimasız kalmazsınız. Eski klima da takılı değil artık bozuk muydu?
Eski klimanın kompresörü bozuk denmişti geçen sene, 15.000 lira gibi bir rakam istenmişti. Gecen yıl yaptırmayıp sıcaklarda çok sıkıntı çektik. Dediğiniz gibi bu yıl aynı sıkıntıları çekmemek için firma aksiyon almaktan imtina ederse biz hastalık tamamen sarmadan kolu keseceğiz. Klima fiyatları da biraz arttı ama artık zararın neresinden dönsek kar diyeceğiz.
 
Selamlar dostlar, duruma bir guncelleme geceyim dedim. LG merkez servisten rapor hazirlamasini istedi ve o raporum iletilmesi vs. 1,5 gun surdu. Ben hem servis hem LG tarafini surekli darlamasam daha da uzun surecekti. Servis "Raporum hazir LG merkezden mail bekliyorum." derken LG merkez "Bizlik bir şey yok rapor bekliyoruz." diyordu. O aşamalari bizzat ittirerek ilerlettim.

O günden beri de sürecin hangi aşamada olduğuyla ilgili tek bir bilgi alamadım kendilerinden. Konu merkezde diyebiliyorlar sadece.

Satıcıyla iletişime geçtiğimde onun da ürünü geri kabul etmemek gibi bir hakkı olduğunu öğrendim. Sonuçta ürün şu anda kırık durumda bekliyor.

Alabileceğim bir aksiyon kalmadı gibi maalesef.
 
Allah sabır versin, umarım çok yıpratıcı bir süreç olmaz. Servisten raporun bir örneğini alabildiniz mi? Herşeyden önce kabahati üstlenmişler mi onu görmek lazım.
 
Selamlar dostlar, duruma bir guncelleme geceyim dedim. LG merkez servisten rapor hazirlamasini istedi ve o raporum iletilmesi vs. 1,5 gun surdu. Ben hem servis hem LG tarafini surekli darlamasam daha da uzun surecekti. Servis "Raporum hazir LG merkezden mail bekliyorum." derken LG merkez "Bizlik bir şey yok rapor bekliyoruz." diyordu. O aşamalari bizzat ittirerek ilerlettim.

O günden beri de sürecin hangi aşamada olduğuyla ilgili tek bir bilgi alamadım kendilerinden. Konu merkezde diyebiliyorlar sadece.

Satıcıyla iletişime geçtiğimde onun da ürünü geri kabul etmemek gibi bir hakkı olduğunu öğrendim. Sonuçta ürün şu anda kırık durumda bekliyor.

Alabileceğim bir aksiyon kalmadı gibi maalesef.
Farkındasınız değil mi? Siz mağdur olduğunuzla kalıyorsunuz her seferinde çünkü bir Allah'ın kulu Devlet görevlisi şu firmaya ''Siz ne ayaksınız?'' demiyor.
 
Farkındasınız değil mi? Siz mağdur olduğunuzla kalıyorsunuz her seferinde çünkü bir Allah'ın kulu Devlet görevlisi şu firmaya ''Siz ne ayaksınız?'' demiyor.

Adem üstat ben CİMER'e yazdım artık. Umuyorum o kısmını da göreceğiz. Daha önce CİMER'e aksettirdiğim sorunlarımda büyük oranda çözüm sağlanmıştı. Onun da sonucunu buraya yazacağım.

Allah sabır versin, umarım çok yıpratıcı bir süreç olmaz. Servisten raporun bir örneğini alabildiniz mi? Herşeyden önce kabahati üstlenmişler mi onu görmek lazım.

Hocam siz bu mesajı yazdıktan sonra servise bu durumu sormak için müracaat ettim. Servis değişimin onaylandığını söyledi. Daha sonra LG tarafına sorduğumda onaylandığını göremediklerini söylediler. Hafta sonu LG Merkez beyefendiler çalışmadığı için hafta başında işin aslını öğreniriz.

Umudumu kaybetmek istemiyorum, Umarım LG tarafının iletişim eksikliği rapor olayında yaşandığı gibi tekrar etmiştir de kazın ayağı servisin belirttiği gibidir.
 
Hocam umarım sıkıntıyı çözerler ama "Ben bu servisi bir daha eve sokar mıyım?" orası soru işareti. Allah aşkına şu benim UFOnun duruşuna bakın, ilk posttaki benim halıyı katlayışlarına bakın. Eski klimanın borusuna yapay sarmaşık ve led sarmıştım, o malzemelerin durumuna bakın. Eve sokulacak servis değil inanın, çok cürretkarlar!
Geçmiş olsun, servisi savunmak istemem ancak montaj öncesi kurulum yapılacak alanı ve yeri hazır hale getirmek müşterinin sorumluluğundadır.Hiç bir servis sizin eşyanıza sizin gibi davranmaz,davranamazda zaten.Keşke eski klimayı kendiniz söktürseydiniz önceden,yine aynı şekilde ufoydu , halıydı , sarmaşıktı kendiniz toplasaydınız.Zaten servisler açısından yoğun bir dönem ve inanın bu sıcakta bu işi yapmak istemezsiniz.Tekrardan geçmiş olsun.
 
Geçmiş olsun, servisi savunmak istemem ancak montaj öncesi kurulum yapılacak alanı ve yeri hazır hale getirmek müşterinin sorumluluğundadır.Hiç bir servis sizin eşyanıza sizin gibi davranmaz,davranamazda zaten.Keşke eski klimayı kendiniz söktürseydiniz önceden,yine aynı şekilde ufoydu , halıydı , sarmaşıktı kendiniz toplasaydınız.Zaten servisler açısından yoğun bir dönem ve inanın bu sıcakta bu işi yapmak istemezsiniz.Tekrardan geçmiş olsun.

Hocam servis hakliysa buyrun savunun fakat ben eski klimami kime sokturecektim? Yine bir servise sokturecektim. Ben sizin mantigi pek anlayamadim. Eski klimayi bedava soktuklerini mi sandiniz acaba, aslinda ilk mesajda klima sokme hizmetini ucretli sekilde aldigimi yazmistim. Adamlar tavanin boyasina kadar zarar vermis sokerken.

Servis UFO'yu neden soktu zaten bambaska bir boyut. Haliya neden oyle bir sey yapti bambaska bir tercih. Klima kurulumu icin hali toplanmali mi? Bu bilgi gercekten musterinin sorumlulugunda mi? Ilk defa klima veya beyaz esya almiyoruz, ilk defa da servislerle muhattap olmuyoruz. Sizin bu hayat tecrubesi baska gezegenden galiba hocam ya da arkadaslar sizin meslektas galiba.
 
Hocam servis hakliysa buyrun savunun fakat ben eski klimami kime sokturecektim? Yine bir servise sokturecektim. Ben sizin mantigi pek anlayamadim. Eski klimayi bedava soktuklerini mi sandiniz acaba, aslinda ilk mesajda klima sokme hizmetini ucretli sekilde aldigimi yazmistim. Adamlar tavanin boyasina kadar zarar vermis sokerken.

Servis UFO'yu neden soktu zaten bambaska bir boyut. Haliya neden oyle bir sey yapti bambaska bir tercih. Klima kurulumu icin hali toplanmali mi? Bu bilgi gercekten musterinin sorumlulugunda mi? Ilk defa klima veya beyaz esya almiyoruz, ilk defa da servislerle muhattap olmuyoruz. Sizin bu hayat tecrubesi baska gezegenden galiba hocam ya da arkadaslar sizin meslektas galiba.
Sakin olun lütfen gerek yok karşınızdakine hemen meslektaşınız mı felan diyip zan altında bırakmanıza. Arkadaşın servisi savunduğu yok ama sizinde evinizde her türlü önlemi almanız gerekir. Pis çalışmaları, sağa sola zarar vermelerini zaten savunan yok ama halı, sehba gibi ulu orta olabilecek eşyalarınızı kaldırmanız iyi olurdu. Varsa örtü gibi eşyaları koltuk-masa gibi eşyaların üzerine serebilirsiniz. Klima montajı meşakatli iş evin içinde boru ayarlıyorlar duvar deliyorlar bilmem ne. E ustaların alet edevatı da fazla olur zaten klima montajlarında. Eski klimanın sökümüne ücret talep edilebilir burada mesele yok. Hadi yoğun dönem hızlı çalışmaktan temizliği biraz gözardı da ettiler buraya ladar da okey ama eve, evdeki eşyalara, takılacak klimaya zarar vermeleri zaten kabul edilemez. Arkadaş sizin üzerinize düşeni hatırlatmış sadece.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri