Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

LG UV ARTCOOL KURULUM REZALETİ (ROUND 1)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan koniqwe
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın
Hocam servis hakliysa buyrun savunun fakat ben eski klimami kime sokturecektim? Yine bir servise sokturecektim. Ben sizin mantigi pek anlayamadim. Eski klimayi bedava soktuklerini mi sandiniz acaba, aslinda ilk mesajda klima sokme hizmetini ucretli sekilde aldigimi yazmistim. Adamlar tavanin boyasina kadar zarar vermis sokerken.

Servis UFO'yu neden soktu zaten bambaska bir boyut. Haliya neden oyle bir sey yapti bambaska bir tercih. Klima kurulumu icin hali toplanmali mi? Bu bilgi gercekten musterinin sorumlulugunda mi? Ilk defa klima veya beyaz esya almiyoruz, ilk defa da servislerle muhattap olmuyoruz. Sizin bu hayat tecrubesi baska gezegenden galiba hocam ya da arkadaslar sizin meslektas galiba.
ben size zaten hak veriyorum,çokça kez servis rezaletine de maruz kaldım .Demek istediğim keşke bunları siz yapsaydınız.Markalar demontaj hizmetine karışmıyor,servis sökmek zorunda da değil.Üstelik pahalıdır marka servislerinde.Özetle tekrar ediyorum montajın yapılacağı alanda her türlü güvenlik, vinç, vs. hazır hale getirilmesi müşteri sorumluluğunda.Ortada bir rezalet durum var ancak bu mevzuatın bu şekilde olduğunu değiştirmiyor.Parasını verdim servis halıyı kaldırsın eşyayı itsin diye bir zorunlulukta yok.Bana kızabilirsiniz, siz haklısınız ancak böyle bir gerçeklik var.
 
[HIDEREPLYTHANKS]
Sakin olun lütfen gerek yok karşınızdakine hemen meslektaşınız mı felan diyip zan altında bırakmanıza. Arkadaşın servisi savunduğu yok ama sizinde evinizde her türlü önlemi almanız gerekir. Pis çalışmaları, sağa sola zarar vermelerini zaten savunan yok ama halı, sehba gibi ulu orta olabilecek eşyalarınızı kaldırmanız iyi olurdu. Varsa örtü gibi eşyaları koltuk-masa gibi eşyaların üzerine serebilirsiniz. Klima montajı meşakatli iş evin içinde boru ayarlıyorlar duvar deliyorlar bilmem ne. E ustaların alet edevatı da fazla olur zaten klima montajlarında. Eski klimanın sökümüne ücret talep edilebilir burada mesele yok. Hadi yoğun dönem hızlı çalışmaktan temizliği biraz gözardı da ettiler buraya ladar da okey ama eve, evdeki eşyalara, takılacak klimaya zarar vermeleri zaten kabul edilemez. Arkadaş sizin üzerinize düşeni hatırlatmış sadece.
teşekkür ediyorum Murat hocam biliyorsunuz benim servislerle markalarla alakam yok .Adem abi ile taa donanımhaberden başlayan macerasından sonra t. forumundan buralara
Savunduğumda yok ancak bende bir emekçiyim.Bizimde neredeyse hergün başımıza gelen bir durum.Bir kere masadaki bardağı düşürdüm yok hatırası vardı bilmem ne.😂İş yapılacak biliyor oysaki ben elimden geldiğince toplayıp kaldırıyorum ancak işe odaklanırken bazen kazalar olabiliyor.Yine tekrar ediyorum ne olursa olsun müşterinin evine eşyalarına zarar vermelerinin savunması da açıklaması da olamaz.
[/HIDEREPLYTHANKS]
 
Yani haliyi katlamalarina bile laf etmissiniz anlamadim ne yapmalari gerekiyordu. Diger yonlere katilabilirim ama sizde biraz fazla takmissiniz bence.
 
Sakin olun lütfen gerek yok karşınızdakine hemen meslektaşınız mı felan diyip zan altında bırakmanıza. Arkadaşın servisi savunduğu yok ama sizinde evinizde her türlü önlemi almanız gerekir. Pis çalışmaları, sağa sola zarar vermelerini zaten savunan yok ama halı, sehba gibi ulu orta olabilecek eşyalarınızı kaldırmanız iyi olurdu. Varsa örtü gibi eşyaları koltuk-masa gibi eşyaların üzerine serebilirsiniz. Klima montajı meşakatli iş evin içinde boru ayarlıyorlar duvar deliyorlar bilmem ne. E ustaların alet edevatı da fazla olur zaten klima montajlarında. Eski klimanın sökümüne ücret talep edilebilir burada mesele yok. Hadi yoğun dönem hızlı çalışmaktan temizliği biraz gözardı da ettiler buraya ladar da okey ama eve, evdeki eşyalara, takılacak klimaya zarar vermeleri zaten kabul edilemez. Arkadaş sizin üzerinize düşeni hatırlatmış sadece.

Hocam "Eski klima montajinin sokumune neden ucret talep edildi" demiyorum, "Sevabina sokmuyorlar zaten profesyonel bir hizmet aliyorum" diyorum. @meeb diyor ya "Klimayi keske kendiniz sokturseydiniz" diye. Sokturmek fiili zaten ettirgen konumda bir fiil burada. Kendiniz "sokseydiniz" degil de "sokturseydiniz" denmis. Zaten ucreti mukabilinde klimayi sokturuyorum ya hani ben de. Klima kime söktürülür diye düşündüğümde de klima servisinden başka birisi de gelmiyor aklıma. Eve gelirken servisin niyeti klima kurmak değil de klima sökmek olduğunda daha özenli mi sökerler demek isteniyor.

Diyelim ki ben işbu servisi arayıp 1500 TL karşılığında klimamı söktürmek istedim. Klimayı söktüler ve gittiler, daha sonra da yine işbu servisi arayıp kurulum randevusu aldım. "Keşke klimayı kendiniz söktürseydiniz" derkenki koşulu sağlamış oluyor muyum?

ben size zaten hak veriyorum,çokça kez servis rezaletine de maruz kaldım .Demek istediğim keşke bunları siz yapsaydınız.Markalar demontaj hizmetine karışmıyor,servis sökmek zorunda da değil.Üstelik pahalıdır marka servislerinde.Özetle tekrar ediyorum montajın yapılacağı alanda her türlü güvenlik, vinç, vs. hazır hale getirilmesi müşteri sorumluluğunda.Ortada bir rezalet durum var ancak bu mevzuatın bu şekilde olduğunu değiştirmiyor.Parasını verdim servis halıyı kaldırsın eşyayı itsin diye bir zorunlulukta yok.Bana kızabilirsiniz, siz haklısınız ancak böyle bir gerçeklik var.

Hocam ben halıyı bükmeme parasını vermedim, klima sökme parasını verdim. "Para verdim halıyı bükemezsin" demiyorum ki zaten. "Keşke klimayı kendiniz söktürseydiniz" önermesine bir açıklık getiriyorum. Parayla bir ilgisi yok halıyı zaten o şekilde bükmemelisiniz. Halının düzgün şekilde katlanmasıyla masanın altına o şekilde özensizce basılması arasında öyle bir efor farkı yok. Alacağı vakit açısından da 3 5 saniyeden fazla bir fark yok. Halıyı katlamak, buruşturup o şekilde masanın altına basmaktan daha kolay da olabilir hatta. Burada artık bir tercih söz konusu.

Yani haliyi katlamalarina bile laf etmissiniz anlamadim ne yapmalari gerekiyordu. Diger yonlere katilabilirim ama sizde biraz fazla takmissiniz bence.

Halıyı katlamadılar hocam. Halının katlanması, benim olması gerektiğini savunduğum senaryo zaten. Metne ve fotoğraflara sadık kalalım.
 
Selamlar, bugun konunun uzerinden gecen 25. gundeyiz. 25 gundur hem servisi hem LG tarafini surekli arayip soruyorum, darliyorum. Butun gelismeleri ben kendim arayarak ogrendim, kesinlikle bana bir guncelleme gecen olmadi.

Dun saat aksam 5-6 civari servisi aradigimda "Bugun klimanin elimize ulasmasini bekliyoruz, ulasirsa yarin kurulum yapariz" demislerdi. Bunun uzerine bugun bir bildirim olmayince ben tekrar aradim ve "Klimaniz geldi ekiplere verdik onlar sizi bugun gelirken arar" dediler. Ne diyelim arkadaslarin tarzi bu.

Evi kurulum icin hazirladim ekipleri bekliyorum. Aksama misafirim var, bakalim bir rezalet daha yasayacak miyiz.

WhatsApp Image 2024-07-19 at 11.31.52.jpegWhatsApp Image 2024-07-19 at 11.31.52 (1).jpegWhatsApp Image 2024-07-19 at 11.31.52 (2).jpeg
 
Selamlar, bugun konunun uzerinden gecen 25. gundeyiz. 25 gundur hem servisi hem LG tarafini surekli arayip soruyorum, darliyorum. Butun gelismeleri ben kendim arayarak ogrendim, kesinlikle bana bir guncelleme gecen olmadi.

Dun saat aksam 5-6 civari servisi aradigimda "Bugun klimanin elimize ulasmasini bekliyoruz, ulasirsa yarin kurulum yapariz" demislerdi. Bunun uzerine bugun bir bildirim olmayince ben tekrar aradim ve "Klimaniz geldi ekiplere verdik onlar sizi bugun gelirken arar" dediler. Ne diyelim arkadaslarin tarzi bu.

Evi kurulum icin hazirladim ekipleri bekliyorum. Aksama misafirim var, bakalim bir rezalet daha yasayacak miyiz.

Ekli dosyayı görüntüle 17938Ekli dosyayı görüntüle 17936Ekli dosyayı görüntüle 17937
Umarım bu sefer sorun yaşamadan halledersiniz. Bu arada TV ünitesindeki kırılabilecek vazoları falan da kaldırın ne olur ne olmaz.
 
Selamlar, bugun konunun uzerinden gecen 25. gundeyiz. 25 gundur hem servisi hem LG tarafini surekli arayip soruyorum, darliyorum. Butun gelismeleri ben kendim arayarak ogrendim, kesinlikle bana bir guncelleme gecen olmadi.

Dun saat aksam 5-6 civari servisi aradigimda "Bugun klimanin elimize ulasmasini bekliyoruz, ulasirsa yarin kurulum yapariz" demislerdi. Bunun uzerine bugun bir bildirim olmayince ben tekrar aradim ve "Klimaniz geldi ekiplere verdik onlar sizi bugun gelirken arar" dediler. Ne diyelim arkadaslarin tarzi bu.

Evi kurulum icin hazirladim ekipleri bekliyorum. Aksama misafirim var, bakalim bir rezalet daha yasayacak miyiz.
Dün ellerine ulaşmayan, fakat bugün sabah gelen klimayı , yine bugün takarlarsa helal olsun diyeceğim. teknik olarak mümkün olup pratikte mümkün olmayan bir durum. Ertesi gün çizelgesine, sabah gelen klimayı sıkıştırmak, hele ki daha önce sorun yaşanan bir müşterinin evine gitmek, her servis çalışanının yapabileceği bir şey değildir :D muhtemelen yaşanan sorunlardan dolayı 1.500 TL den de olduk diye düşünüyor olabilirler.

Bunlara ek olarak, çalışanları kendiniz veya çevreniz gibi düşünmeyin lütfen. Her çalışanın iş anlayışı farklıdır.
Mesela TV üniteniz o kadar dolu ki, montaj kısmında bir şeylerin düşeceğine yemin edebilirim fakat ispatlayamam :)

Mesela eski klima askısı muhtemelen yamuk, zaten yeni gelen klima için sökülecek. delikler denk gelmeyeceği için o duvar tekrar delinecek. Sanıyor musunuz ki ellerinde son teknoloji Bosch marka vakumlu matkap olduğunu ?
pr_01_178.jpg
Her yer toz olacak, o TV ünitesi üzerindeki çubukların araları, vazoların üzeri, yapay çiçekler vs.
Eğer evde çöp torbası falan varsa kesip ünitenin üst tarafından bantlayın veya geçirin. Sizin kıyamadığınız TV ünitesinin üzerine oturulur bir de güzel çay içilir (işini hakkıyla yapan ustaları tenzih ediyorum)

Mesela çok güzel parkeleriniz var. O koltuk, merdiven koyulurken bir ittirilir ki ortadan ayrılır. Yetmez, parkede boydan boya çizik olur. Sorun değil, sakız ile geçer denilir ve eski yerine çekilir.


Demontaj için istenen 1500 TL için , daha önce siz mi geldiniz hatırlamıyorum. Servis ile görüşeyim derseniz, bu arada demontaj ücreti için oradan da fiyat almış olursunuz.
 
Dün ellerine ulaşmayan, fakat bugün sabah gelen klimayı , yine bugün takarlarsa helal olsun diyeceğim. teknik olarak mümkün olup pratikte mümkün olmayan bir durum. Ertesi gün çizelgesine, sabah gelen klimayı sıkıştırmak, hele ki daha önce sorun yaşanan bir müşterinin evine gitmek, her servis çalışanının yapabileceği bir şey değildir :D muhtemelen yaşanan sorunlardan dolayı 1.500 TL den de olduk diye düşünüyor olabilirler.

Bunlara ek olarak, çalışanları kendiniz veya çevreniz gibi düşünmeyin lütfen. Her çalışanın iş anlayışı farklıdır.
Mesela TV üniteniz o kadar dolu ki, montaj kısmında bir şeylerin düşeceğine yemin edebilirim fakat ispatlayamam :)

Mesela eski klima askısı muhtemelen yamuk, zaten yeni gelen klima için sökülecek. delikler denk gelmeyeceği için o duvar tekrar delinecek. Sanıyor musunuz ki ellerinde son teknoloji Bosch marka vakumlu matkap olduğunu ?
Ekli dosyayı görüntüle 17939
Her yer toz olacak, o TV ünitesi üzerindeki çubukların araları, vazoların üzeri, yapay çiçekler vs.
Eğer evde çöp torbası falan varsa kesip ünitenin üst tarafından bantlayın veya geçirin. Sizin kıyamadığınız TV ünitesinin üzerine oturulur bir de güzel çay içilir (işini hakkıyla yapan ustaları tenzih ediyorum)

Mesela çok güzel parkeleriniz var. O koltuk, merdiven koyulurken bir ittirilir ki ortadan ayrılır. Yetmez, parkede boydan boya çizik olur. Sorun değil, sakız ile geçer denilir ve eski yerine çekilir.


Demontaj için istenen 1500 TL için , daha önce siz mi geldiniz hatırlamıyorum. Servis ile görüşeyim derseniz, bu arada demontaj ücreti için oradan da fiyat almış olursunuz.
Bu ülkede yaşamanın 1 numaralı kuralı kimsenin işini adam gibi yapmayacağını varsaymaktır. O yüzden dediğiniz gibi değerli herşeyin önceden korunması çok önemli.
 
Mesela eski klima askısı muhtemelen yamuk, zaten yeni gelen klima için sökülecek. delikler denk gelmeyeceği için o duvar tekrar delinecek. Sanıyor musunuz ki ellerinde son teknoloji Bosch marka vakumlu matkap olduğunu ?
Ekli dosyayı görüntüle 17939
bu ürün ve diğer markalardaki aynı tasarım kullanışlı gelmemesi. 10 delmeden sonra tıkanmaya baslıyor.
duvarda markalama yaptığınız yeri kauçuklu delikten görmek zor.
matkabı tutatken dengesizlik yapıyor.
delerken beton patlarsa sıkışıp kalıyor.
onun yerine süpürge makinesine takılan donanımlar daha kullanışlı.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri