Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Media Markt Sebepsiz Sipariş İptali

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

GokhanB

Meraklı
Meraklı
Katılım
17 Tem 2023
Mesajlar
99
Arkadaşlar merhaba,

Gece Media Markt’ta TCL tv lerde gece kuşu indirimlerine denk geldim ve 55c645 modelini 17.500₺ ye 65c645 modelini 21.000₺ gibi fiyata satın aldım.
Sabah baktığımda siparişlerim iptal edilmiş ve herhangi bir açıklama yapılmamış. Müşteri hizmetlerini aradım onlar da neden iptal edildiğini bilmiyor, neden iptal olduğunu öğrenmek için kayıt açtılar sadece. İptal geri dönüşü olmuyor dediler.

ürünler hala stokta var görünüyor. Daha önce başına gelen oldu mu ? Ne yapabilirim sizce ?
 

Ekli dosyalar

  • IMG_4802.png
    IMG_4802.png
    81.9 KB · Görüntüleme: 18
  • IMG_4806.png
    IMG_4806.png
    82.2 KB · Görüntüleme: 19
Arkadaşlar merhaba,

Gece Media Markt’ta TCL tv lerde gece kuşu indirimlerine denk geldim ve 55c645 modelini 17.500₺ ye 65c645 modelini 21.000₺ gibi fiyata satın aldım.
Sabah baktığımda siparişlerim iptal edilmiş ve herhangi bir açıklama yapılmamış. Müşteri hizmetlerini aradım onlar da neden iptal edildiğini bilmiyor, neden iptal olduğunu öğrenmek için kayıt açtılar sadece. İptal geri dönüşü olmuyor dediler.

ürünler hala stokta var görünüyor. Daha önce başına gelen oldu mu ? Ne yapabilirim sizce ?
GEL GEL ci zihniyetin yasalardaki boşlukları kullanıp ağaya beleş reklam yapıp dikkat çekme ve mağazayı öne çıkarma hareketlerine çok alışığız fakat bıuradaki iptal için nasıl bir gerekçeleri olacak çok merak ediyorum.

İptal edildiği esnada ürünlerin halen satışta olduğuna dair delil sunulabildiği sürece söke söke aynı fiyattan alırız ürünleri. Önce bekleyelim bakalım açıklamaları ne olacak.
 
GEL GEL ci zihniyetin yasalardaki boşlukları kullanıp ağaya beleş reklam yapıp dikkat çekme ve mağazayı öne çıkarma hareketlerine çok alışığız fakat bıuradaki iptal için nasıl bir gerekçeleri olacak çok merak ediyorum.

İptal edildiği esnada ürünlerin halen satışta olduğuna dair delil sunulabildiği sürece söke söke aynı fiyattan alırız ürünleri. Önce bekleyelim bakalım açıklamaları ne olacak.
Şu an hala sepete ekleyebiliyorum ve satın alma ekranına gelebiliyorum. Mağazalarda stok durumu tükenmek üzere olarak görünüyor, stok yok demiyor. Biraz haklarımı aramak istiyorum, gece gece bunlarla uğraşıcam diye boşuna uykusuz kalmış olmak istemiyorum. Arkadaşım da gece 75C645 aldı, onun siparişi de iptal edilmiş.
 
Şu an hala sepete ekleyebiliyorum ve satın alma ekranına gelebiliyorum. Mağazalarda stok durumu tükenmek üzere olarak görünüyor, stok yok demiyor. Biraz haklarımı aramak istiyorum, gece gece bunlarla uğraşıcam diye boşuna uykusuz kalmış olmak istemiyorum. Arkadaşım da gece 75C645 aldı, onun siparişi de iptal edilmiş.
Tüm o sipariş edilebilir, sepete eklenebilir olduğu durumları tarih saat belli olacak şekilde kayıt edin lütfen
 
Tüm o sipariş edilebilir, sepete eklenebilir olduğu durumları tarih saat belli olacak şekilde kayıt edin lütfen
Ekran kaydı videosu aldım iki ürün için de. Videoya başlarken mevcut tarih saat belli olacak şekilde başladım, sepete ekleyerek tüm adımları geçtim, en son “şimdi sipariş ver” butonuna tıklayıp kredi kartı sekmesine kadar geldim.
 
Ekran kaydı videosu aldım iki ürün için de. Videoya başlarken mevcut tarih saat belli olacak şekilde başladım, sepete ekleyerek tüm adımları geçtim, en son “şimdi sipariş ver” butonuna tıklayıp kredi kartı sekmesine kadar geldim.
Süper. Şimdi bu firmaya satıcıya her neyse mesaj atın, gerekirse benim de adımı verin, satın aldığınız ürünlerin size teslime dilmemesi durumunda pazaryeri ve satıcı olarak isimlerini benim ifşa edecek bir video içerik çekip yayınlayacağımı ve akabinde yasal süreç başlatacağınızı, Hukuki anlamda benim de destek vereceğimi belirtin.

Yeter artık bu yüzsüzlükleri.

Bundan sonraki mesajlara bugün cevap veremeyebilirim dostlar, bugün toplantı günü, 13:30 da orada olmamlazım, yola çıkıyorum birazdan.
 
Süper. Şimdi bu firmaya satıcıya her neyse mesaj atın, gerekirse benim de adımı verin, satın aldığınız ürünlerin size teslime dilmemesi durumunda pazaryeri ve satıcı olarak isimlerini benim ifşa edecek bir video içerik çekip yayınlayacağımı ve akabinde yasal süreç başlatacağınızı, Hukuki anlamda benim de destek vereceğimi belirtin.

Yeter artık bu yüzsüzlükleri.

Bundan sonraki mesajlara bugün cevap veremeyebilirim dostlar, bugün toplantı günü, 13:30 da orada olmamlazım, yola çıkıyorum birazdan.
Merhaba,

27/09/2023 tarihinde ( bugün ) ********** ve ********** sipariş numaralı siparişlerim benim rızam dışında iptal edilmiştir. İptal edildikten sonra kontrollerime göre ürünün stoğu mevcut ve hala satışı farklı fiyattan devam etmekteydi. Siparişimin mağduriyet yaşamayacağım şekilde, satın aldığım fiyattan gerçekleştirilmesini talep ediyorum.
Konu hakkında ivedilikle mağduriyetimin giderilmesini talep ediyorum.
İyi günler

Abi bu şekilde mail atmam yeterli mi sence? Eklememi istediğin bir cümle var mı :) CC ye senin mail adresini de ekleyebilirim.
 
Süper. Şimdi bu firmaya satıcıya her neyse mesaj atın, gerekirse benim de adımı verin, satın aldığınız ürünlerin size teslime dilmemesi durumunda pazaryeri ve satıcı olarak isimlerini benim ifşa edecek bir video içerik çekip yayınlayacağımı ve akabinde yasal süreç başlatacağınızı, Hukuki anlamda benim de destek vereceğimi belirtin.

Yeter artık bu yüzsüzlükleri.

Bundan sonraki mesajlara bugün cevap veremeyebilirim dostlar, bugün toplantı günü, 13:30 da orada olmamlazım, yola çıkıyorum birazdan.
Media Markt’la 1 saatlik telefon görüşmeden sonra ilk önce stok yetersiz olduğu için iptal edildiği söylendikten sonra, asıl sebebin 2 ürün aldığımdan dolayı toplu alım ve dolandırıcılık şüphesinden dolayı sistemsel iptal edildiğini öğrendim.
 
Media Markt’la 1 saatlik telefon görüşmeden sonra ilk önce stok yetersiz olduğu için iptal edildiği söylendikten sonra, asıl sebebin 2 ürün aldığımdan dolayı toplu alım ve dolandırıcılık şüphesinden dolayı sistemsel iptal edildiğini öğrendim.
Peki sonuç olarak hakkınızı verecekler mi?
 
Media Markt’la 1 saatlik telefon görüşmeden sonra ilk önce stok yetersiz olduğu için iptal edildiği söylendikten sonra, asıl sebebin 2 ürün aldığımdan dolayı toplu alım ve dolandırıcılık şüphesinden dolayı sistemsel iptal edildiğini öğrendim.
2 ürün almak toptancılık oluyormuş İlginç
Sanki yarı fiyata inmişte ikincisini 2. el satıp 1.cisi bedavaya gelecek :D
sonra düzelttiler mi
 
Media Mark iptal edildiğini ve geri alınamayacağını söylüyor. İki farklı model tv almam toptancılıkmış ?? Bu ekonomide iki adet televizyon alabilmeyi normal bulmuyorlar sanırım??
Hocam verin THH ye bence, ne saçma! O zaman sınır koysunlar 2. Siparişi verdirmesinler aynı üyelikten. Arkadaşınız sanırım tek aldı onu nasıl açıklıyorlar?

Ayrıca 2 farklı boy seçmeniz niyetinizin kötü olmadığının göstergesi. Bunu söyleyince THH tarafınıza karar alır kanaatindeyim.
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar merhaba,

Gece Media Markt’ta TCL tv lerde gece kuşu indirimlerine denk geldim ve 55c645 modelini 17.500₺ ye 65c645 modelini 21.000₺ gibi fiyata satın aldım.
Sabah baktığımda siparişlerim iptal edilmiş ve herhangi bir açıklama yapılmamış. Müşteri hizmetlerini aradım onlar da neden iptal edildiğini bilmiyor, neden iptal olduğunu öğrenmek için kayıt açtılar sadece. İptal geri dönüşü olmuyor dediler.

ürünler hala stokta var görünüyor. Daha önce başına gelen oldu mu ? Ne yapabilirim sizce ?
Daha önce banada aynısı oldu philips tv de, büyük ihtimal sana yakın mağazadan çıkacaktı ürün ve o mağazada stok kalmadı iptal çekti mağaza .
Müşteri temsilcisini arayın ve ürünün stoklarda olduğunu ve aynı gün başka kişilerin ürünü aldığını ve mağdur edildiğinizi söyleyin. Yoksa tüketici hakem heyetine başvuru yapıcam diyim.
Talebiniz ise şu olucak size 3/4 gün içinde o tvler için indirim kodu hazırlayıp mail atmalarını isteyin . O gelen size özel indirim kodu ile tv yi indirimli fiyattan alırsınız. Ben bu işlemleri yaparak almıştım
 
Hocam verin THH ye bence, ne saçma! O zaman sınır koysunlar 2. Siparişi verdirmesinler aynı üyelikten. Arkadaşınız sanırım tek aldı onu nasıl açıklıyorlar?

Ayrıca 2 farklı boy seçmeniz niyetinizin kötü olmadığının göstergesi. Bunu söyleyince THH tarafınıza karar alır kanaatindeyim.
Thh ye vereceğim muhtemelen. Birini kendime birini aileme aldım diye toptancı olmuşum?
 
Daha önce banada aynısı oldu philips tv de, büyük ihtimal sana yakın mağazadan çıkacaktı ürün ve o mağazada stok kalmadı iptal çekti mağaza .
Müşteri temsilcisini arayın ve ürünün stoklarda olduğunu ve aynı gün başka kişilerin ürünü aldığını ve mağdur edildiğinizi söyleyin. Yoksa tüketici hakem heyetine başvuru yapıcam diyim.
Talebiniz ise şu olucak size 3/4 gün içinde o tvler için indirim kodu hazırlayıp mail atmalarını isteyin . O gelen size özel indirim kodu ile tv yi indirimli fiyattan alırsınız. Ben bu işlemleri yaparak almıştım
Mail attım, umarım bir sorun olmadan gönderirler tv leri. Yoksa thh mecbur.
 
Süper. Şimdi bu firmaya satıcıya her neyse mesaj atın, gerekirse benim de adımı verin, satın aldığınız ürünlerin size teslime dilmemesi durumunda pazaryeri ve satıcı olarak isimlerini benim ifşa edecek bir video içerik çekip yayınlayacağımı ve akabinde yasal süreç başlatacağınızı, Hukuki anlamda benim de destek vereceğimi belirtin.

Yeter artık bu yüzsüzlükleri.

Bundan sonraki mesajlara bugün cevap veremeyebilirim dostlar, bugün toplantı günü, 13:30 da orada olmamlazım, yola çıkıyorum birazdan.
Abi seni çok meşgul etmek istemem ama şöyle bir cevap geldi.

Öncelikle belirtmek isteriz ki müşteri memnuniyeti odağımız çerçevesinde sizlerden gelen geri bildirimleri hassasiyetle inceliyoruz. Ürünlerin daha fazla müşterimize ulaşabilmesi ve ticari amaçlı alımların önüne geçebilmek amacı ile toplu alım yapılan siparişlere onay verilememektedir. Ücret iadeniz bankanızın süreç ve uygulamalarına bağlı olarak ortalama 3 iş günü içerisinde kartınıza artı bakiye olarak yansıtılacaktır. Taksitle yapılan ödemelerin iadesinde, bankaların uygulamalarına bağlı olarak ödeme tutarı taksitler halinde yansımaktadır.

Anlayışınız için teşekkür ederiz.

2 farklı model ve 2 ayrı sipariş şeklinde satın aldım.

Şimdi tekrar Gece Kuşu kampanyasında aynı kategoride 2 farklı model ürün ekleyerek satın almayı denedim. Satın almamda herhangi bir engel olmuyor fakat çok dikkatlice bakınca stok sayısının olduğu yerin altında “bilgilendirme” yazısını gördüm. Tıkladığımda “
Ürünlerimize tüm müsterilerimizin erisimini saglayabilmek adina satin alim limitlerini sinirliyoruz. Siparislerinizde bu limiti astiginizin tespiti halinde, limiti asan siparisleriniz iptal edilecektir. Bu durumda, alisverise ait deme alinmissa, iptal edilen siparisiniz için yasal süre içerisinde geri deme yapilacaktir. “ şeklinde uyarı yazıyor. Ama benin bu bildirimi gecenin 04:00 de dikkat edip görme ihtimalim yok. Ayrıca bildirimde limiti aşan siparişleriniz iptal edilecektir diyor. Burada anladığım 2. Ürünün iptal edileceği.

Ayrıca şunu da söyleyeyim, sipariş verirken kız arkadaşım da kendi hesabından 2 farklı tv aldı, ( onun iki adet alması biraz yanlışlıkla oldu, sonra bu fiyattan bir daha bulamayacağımızı da düşününce kız arkadaşım da diğerini ailesine almaya karar verdiği için kalsın dedik sipariş ) fakat nöbetçi olduğu ve gündüz kargo teslim alamadığından kargo adresini benim ev adresime verdi. ufak tefek trendyol kargolarını evinin altındaki internet kafenin adresine, pahalı ve kırılabilecek ürünlerin siparişlerini de kargo odası ve kargoyu karşılayan güvenlik olduğundan dolayı benim adresime veriyor.
Aynı adres olması böyle bir sorun yaratacağını düşünmüyorum fakat dün Mediamart müşteri hizmetlerini aradığımda ayrı hesap olduğu sürece sorun olmayacağını söylediler. Kız arkadaşımın da bir ürünü iptal edildi diğeri kargolandı. Onun iptal olan diğer tv ihtiyaç olmadığı için onu çok önemsemedik.

Çok gereksiz sazan sarmalı oldu :/ , ama ikimizin siparişi biraz ailelerimizi fazla düşünmekten oldu :/ zaten ikimizin de tv ye ihtiyacı vardı, aylardır bakıyorduk, güzel fiyat olunca hem kendimizi hem ailemize tv almak istedik böyle saçma bir şey oldu.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_4844.jpeg
    IMG_4844.jpeg
    52.5 KB · Görüntüleme: 3
  • IMG_4843.png
    IMG_4843.png
    87.4 KB · Görüntüleme: 3
Son düzenleme:
Bir gün Trendyol'dan bulaşık deterjanı siparişi vermiştim. Flaş indirimlere denk gelmiştik, güzel de bir fiyattı. Ben, annem, iki arkadaşım daha toplandık dedik hepimiz kullanırız ne güzel. 10 tane ekledim sepete, satın aldım da. Sonra baktım sipariş iptal. Eh sinirlendim haliyle. Dedim adedi çok gördüler, ikişer tane alayım tek siparişte. Bu sefer beş sipariş ile ikişer ürün aldım. Yine hepsi iptal. Sinir iyice fırladı. Nereden bu bilgiyi bulduğumu hatırlamıyorum ancak flaş indirim ürünlerinde satın alım limiti varmış. Haliyle sistem de otomatik iptal ediyormuş siparişleri. Adam haklı, herkes faydalansın diyor.

Ama şöyle bir detay vardı yazıda;

"Aynı üründen belirtilen miktardan fazla alım yapıldığının tespit edilmesi durumunda siparişiniz iptal edilecektir."

Ben aynı deterjandan 10 tane almaya kalktım, pazaryeri haklı. Siz farklı iki televizyonu aldınız, siz haklısınız.
 
Bir gün Trendyol'dan bulaşık deterjanı siparişi vermiştim. Flaş indirimlere denk gelmiştik, güzel de bir fiyattı. Ben, annem, iki arkadaşım daha toplandık dedik hepimiz kullanırız ne güzel. 10 tane ekledim sepete, satın aldım da. Sonra baktım sipariş iptal. Eh sinirlendim haliyle. Dedim adedi çok gördüler, ikişer tane alayım tek siparişte. Bu sefer beş sipariş ile ikişer ürün aldım. Yine hepsi iptal. Sinir iyice fırladı. Nereden bu bilgiyi bulduğumu hatırlamıyorum ancak flaş indirim ürünlerinde satın alım limiti varmış. Haliyle sistem de otomatik iptal ediyormuş siparişleri. Adam haklı, herkes faydalansın diyor.

Ama şöyle bir detay vardı yazıda;

"Aynı üründen belirtilen miktardan fazla alım yapıldığının tespit edilmesi durumunda siparişiniz iptal edilecektir."

Ben aynı deterjandan 10 tane almaya kalktım, pazaryeri haklı. Siz farklı iki televizyonu aldınız, siz haklısınız.
İki farklı model ve iki farklı sipariş. Birini iptal etse yine anlarım. Hepsini iptal etmesi saçma geldi. Ayrıca sipariş verirken bu üründen 2 ve daha üzeri alınamayacağı bildirimi gelip siparişi tamamlamasa çok daha mantıklı olurdu. Bir söz var “ Yıl olmuş 2023 “ bunu yapamayacaklarını sanmıyorum.
 
İki farklı model ve iki farklı sipariş. Birini iptal etse yine anlarım. Hepsini iptal etmesi saçma geldi. Ayrıca sipariş verirken bu üründen 2 ve daha üzeri alınamayacağı bildirimi gelip siparişi tamamlamasa çok daha mantıklı olurdu. Bir söz var “ Yıl olmuş 2023 “ bunu yapamayacaklarını sanmıyorum.
Bildirim yazmak yerine siparişi iptal etmek daha kolay. Onunla mı uğraşacak adam? Zaten yasalar işlemiyor. Şak diye iptal etti gitti. Zaten sizin ürün iki farklı ürün. "Aynı üründen iki adet satın alınamaz." uyarısı yerine "Gece kuşu indiriminden tek ürün alınabilir." demesi gerekirdi. Bu durumda da televizyon ile beraber kahve makinesi de alamamanız gerek. Alan var mıdır? Neden olmasın? Onlar ticari mi? Elbette değil. Aynı kapıya çıkıyor aslında durum.

Siparişin içinden ürün iptali yaparsa tedarik edemiyor olarak görülebilir ama. Bence tabii. O daha keyifsiz olabilir MediaMarkt açısından. Bu şekilde komple iptal etti, size de ticari dedi sıyrıldı.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri