Neler yeni

Philips Airfryer Doa Belgesi Yok

Jon Snow

Meraklı
Meraklı
Katılım
10 May 2023
Mesajlar
74
Tepki puanı
56
Puanları
18
Ürünü amazon'dan aldım 30'günü geçtiği için ürünü iade veya değişim yaptıramıyorum philips müşteri hizmetleri ve teknik servis ile görüştüm kendileri bizde doa belgesi yok onarım/tamir var diyor amazon ise doa belgesi alırsam değişim vs yapabilirim diyor halihazırda doa belgesi olmak zorunda değilmi teknolojik ürünlerin? @Adem Helvacı şuan ürün elimde kaldı değişim yaptırmak istiyorum fakat doa belgesi yok philips'te
 

Jon Snow

Meraklı
Meraklı
Katılım
10 May 2023
Mesajlar
74
Tepki puanı
56
Puanları
18
Adem hocam müsait olunca konuya bakarsan sevinirim
 

Puzik

Süper Üye
Kadim Üye
Katılım
11 Şub 2023
Mesajlar
933
Çözümler
1
Tepki puanı
1,838
Puanları
93
Amazon’dan hatrı sayılır siparişleriniz varsa aylar sonra bile iade yapabilirsiniz. Müşteri hizmetlerini arayıp üründen memnun kalmadığınızı söylediğinizde yardımcı oluyorlar. Ben aylar sonra Kitchenaid Mixer’i memnun kalmadığım için iade etmiştim.
 

Jon Snow

Meraklı
Meraklı
Katılım
10 May 2023
Mesajlar
74
Tepki puanı
56
Puanları
18
Amazon’dan hatrı sayılır siparişleriniz varsa aylar sonra bile iade yapabilirsiniz. Müşteri hizmetlerini arayıp üründen memnun kalmadığınızı söylediğinizde yardımcı oluyorlar. Ben aylar sonra Kitchenaid Mixer’i memnun kalmadığım için iade etmiştim.
hocam malesef yardımcı olmuyorlar o konuda doa belgesi istiyorlar philips'te ise doa belgesi yok nasıl çıkacam bu işin içinden ben @Adem Helvacı
 

Jon Snow

Meraklı
Meraklı
Katılım
10 May 2023
Mesajlar
74
Tepki puanı
56
Puanları
18
Amazon’dan hatrı sayılır siparişleriniz varsa aylar sonra bile iade yapabilirsiniz. Müşteri hizmetlerini arayıp üründen memnun kalmadığınızı söylediğinizde yardımcı oluyorlar. Ben aylar sonra Kitchenaid Mixer’i memnun kalmadığım için iade etmiştim.
+ o dediğiniz güzellik kaldırıldı denildi bana
 

İlteriş Yılmaz

Sürecin kendisi sonuçtan çok daha kıymetli.
Yönetici
Admin
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
3,106
Çözümler
2
Tepki puanı
7,382
Puanları
213
Konum
İstanbul
Web sitesi
www.inceleriz.com
Ürünü amazon'dan aldım 30'günü geçtiği için ürünü iade veya değişim yaptıramıyorum philips müşteri hizmetleri ve teknik servis ile görüştüm kendileri bizde doa belgesi yok onarım/tamir var diyor amazon ise doa belgesi alırsam değişim vs yapabilirim diyor halihazırda doa belgesi olmak zorunda değilmi teknolojik ürünlerin? @Adem Helvacı şuan ürün elimde kaldı değişim yaptırmak istiyorum fakat doa belgesi yok philips'te
Burada servisin ilk 1 ay içinde değişim gerektiren bir durum olduğuna karar verip DOA belgesi vermesi gerekir. DOA belgesi böyle durumlar için servis tarafından düzenlenir zaten.
 

Jon Snow

Meraklı
Meraklı
Katılım
10 May 2023
Mesajlar
74
Tepki puanı
56
Puanları
18
Sorun nedir tam olarak?
Hocam sorun şu yağlar yapışmış rezidans ve hazne kısmına dedikleri temizleme yöntemi ile'de çıkmıyor ve midemi bulandırıyor bu durum + bu yağlar ileriki dönemde duman atmaya gidicek bundan dolayı değişim istiyorum ben halihazırda iade vs edememem belli başlı durumlardan dolayı cihazı amazon'da uyguna aldım iade edersem bu ürünü alamam tekrar
 

İlteriş Yılmaz

Sürecin kendisi sonuçtan çok daha kıymetli.
Yönetici
Admin
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
3,106
Çözümler
2
Tepki puanı
7,382
Puanları
213
Konum
İstanbul
Web sitesi
www.inceleriz.com
Hocam sorun şu yağlar yapışmış rezidans ve hazne kısmına dedikleri temizleme yöntemi ile'de çıkmıyor ve midemi bulandırıyor bu durum + bu yağlar ileriki dönemde duman atmaya gidicek bundan dolayı değişim istiyorum ben halihazırda iade vs edememem belli başlı durumlardan dolayı cihazı amazon'da uyguna aldım iade edersem bu ürünü alamam tekrar
Anladım fakat 14 günlük koşulsuz iade hakkının üzerinden fazlaca bir süre de geçmiş. Ayrıca burada değişim için geçerli bir neden de bulunmuyor. Çözüm alabileceğiniz bir durum değil maalesef.
 

ByCilo

Midea Xtreme Tester
İnceleyenler Kulübü
Katılım
25 Kas 2023
Mesajlar
1,285
Çözümler
2
Tepki puanı
1,723
Puanları
113
Yaş
45
Konum
Muğla
Anladım fakat 14 günlük koşulsuz iade hakkının üzerinden fazlaca bir süre de geçmiş. Ayrıca burada değişim için geçerli bir neden de bulunmuyor. Çözüm alabileceğiniz bir durum değil maalesef.
Cihaz kullanılmış koşulsuz olarak iade edilebilir mi? Sonuç olarak büyük olasılıkla kullanıcı hatası olarak yağlar alt hazneye akmış ve yanmış. 🤔
 

İlteriş Yılmaz

Sürecin kendisi sonuçtan çok daha kıymetli.
Yönetici
Admin
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
3,106
Çözümler
2
Tepki puanı
7,382
Puanları
213
Konum
İstanbul
Web sitesi
www.inceleriz.com
Cihaz kullanılmış koşulsuz olarak iade edilebilir mi? Sonuç olarak büyük olasılıkla kullanıcı hatası olarak yağlar alt hazneye akmış ve yanmış. 🤔
Cihaz hijyen ürünü değilse ve zarar görmemişse iade edilebilir ancak burada ürünün değer kaybına neden olabilecek şekilde yıpratıcı bir kullanımı kanıtlanırsa satıcı bu kaybı talep edebilir. Burada "mutat kullanım" şartı var. Yani ürünü muhteviyatına uygun kullanmak. Airfryer ile sıradışı denemeler yapmamışsa, yaptığı işlem yemek pişirmek. Haliyle bu ürünü muhteviyatına uygun kullanmış sayılır. Ha bana kalırsa bu doğru bir kullanım değildir ayrı mesele. Çünkü yemek pişirme, ev süpürme vb. amaçla kullanılan ürünler "kanıtlanabilir" bir kusuru yoksa keyfi iade kapsamına girmemeli. Firma bu ürünü tekrar bana satsın istemezdim mesela. Çünkü hijyenik açıdan garanti vermek oldukça zor bence.
 

Jon Snow

Meraklı
Meraklı
Katılım
10 May 2023
Mesajlar
74
Tepki puanı
56
Puanları
18
Cihaz hijyen ürünü değilse ve zarar görmemişse iade edilebilir ancak burada ürünün değer kaybına neden olabilecek şekilde yıpratıcı bir kullanımı kanıtlanırsa satıcı bu kaybı talep edebilir. Burada "mutat kullanım" şartı var. Yani ürünü muhteviyatına uygun kullanmak. Airfryer ile sıradışı denemeler yapmamışsa, yaptığı işlem yemek pişirmek. Haliyle bu ürünü muhteviyatına uygun kullanmış sayılır. Ha bana kalırsa bu doğru bir kullanım değildir ayrı mesele. Çünkü yemek pişirme, ev süpürme vb. amaçla kullanılan ürünler "kanıtlanabilir" bir kusuru yoksa keyfi iade kapsamına girmemeli. Firma bu ürünü tekrar bana satsın istemezdim mesela. Çünkü hijyenik açıdan garanti vermek oldukça zor bence.
cihazı anlatıldığı şekilde kullandık fakat bu yağ yapışması sadece bana has durum değil bütün kullanıcılar şikayetçi youtube'de şikayet varda vs birçok şikayet var
 

Puzik

Süper Üye
Kadim Üye
Katılım
11 Şub 2023
Mesajlar
933
Çözümler
1
Tepki puanı
1,838
Puanları
93
Hocam iade istemediğinizi yazmışsınız. Tüm ürünlerde var sa ki sadece Philips değil tüm airfryerlar aynı, değişince yine yapışacak. Bunu takıyorsanız iade kovalayın, değişim talebi makul karşılanmaz.
 

dzhan

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
31 Ocak 2023
Mesajlar
168
Tepki puanı
154
Puanları
43
Ne yazık ki airfryerların genel sorunu, biz başka marka kullanıyoruz ama bizde de durum aynı. Yukarıya yağlar yapışıyor ve biz neredeyse sıfır yağla kullanıyoruz ürünü ona rağmen durum bu. Değişse bile aynısı olacak.
 

Jon Snow

Meraklı
Meraklı
Katılım
10 May 2023
Mesajlar
74
Tepki puanı
56
Puanları
18
Hocam iade istemediğinizi yazmışsınız. Tüm ürünlerde var sa ki sadece Philips değil tüm airfryerlar aynı, değişince yine yapışacak. Bunu takıyorsanız iade kovalayın, değişim talebi makul karşılanmaz.
Hocam iade edemem cihazın güncel fiyatı 6.499'tl ben 2238'tl aldım farklı sebep'ten ötürü şuan iade etsem 2238 verilecek haliyle yeni ürün alamıyorum tekrar + yeni ürünü elden çıkarıp airfreye bulaşmam daha evet kullanışlı vs ama yağ yapışması vs berbat halihazırda foruma danışarak aldım zaten ama pişman oldum
 

portakalhalil

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
23 Haz 2023
Mesajlar
142
Tepki puanı
152
Puanları
43
Sizin çözüm bu
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Temizleyin kullanın hepsinde aynı, sonuçta hava sirkülasyonu ile çalışan cihazlar, bazılarında üstte ızgara var onlarında illaki altına geçiyordur
 
Üst