Merhaba forum ailesi.
15 Mart 65qn85d marka tv'yi Vatan sitesinden aldım.
18 martta bana ulaştı 19 mart günü servis kurulumu yaptı.
Kurulumda neler yapılamalı videosuna istinaden her kontrolü yaptırdım.
Hiçbir sıkıntı sorun yoktu taki bugüne kadar.
Bugün ekranda dikey mavi çizgi belirdi. Yine forum videolarından cof arızası olduğunu tahmin etmekteyim.
Samsung servisi arayıp çağrı açtırdım. Hafta içi gelecekler.
Cof arızası demek videoda Adem bey'in belirttiği panel demek ve yüzde seksen olması canımı sıktı.
Ben üründen soğudum ve iade isteyeceğim. 14 günlük süre yeni dolmuş olması sıkıntı çıkarır mı?
@Adem Helvacı @İlteriş Yılmaz beyler iade kararım hakkında ve yasal olarak neler olabileceği konusunda ben aydınlatmanız mümkün mü?

15 Mart 65qn85d marka tv'yi Vatan sitesinden aldım.
18 martta bana ulaştı 19 mart günü servis kurulumu yaptı.
Kurulumda neler yapılamalı videosuna istinaden her kontrolü yaptırdım.
Hiçbir sıkıntı sorun yoktu taki bugüne kadar.
Bugün ekranda dikey mavi çizgi belirdi. Yine forum videolarından cof arızası olduğunu tahmin etmekteyim.
Samsung servisi arayıp çağrı açtırdım. Hafta içi gelecekler.
Cof arızası demek videoda Adem bey'in belirttiği panel demek ve yüzde seksen olması canımı sıktı.
Ben üründen soğudum ve iade isteyeceğim. 14 günlük süre yeni dolmuş olması sıkıntı çıkarır mı?
@Adem Helvacı @İlteriş Yılmaz beyler iade kararım hakkında ve yasal olarak neler olabileceği konusunda ben aydınlatmanız mümkün mü?
