Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Tcl 55c645 Ölü piksel Servis değişime gelmiyor

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Zoiys

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
23 Kas 2023
Mesajlar
12
Merhabalar öncelikle, özellikle Adem beye selamlar olsun, kendileri sayesinde tüketici olarak oldukça bilinçlendik. Keşke bundan servislerde nasibini alsalar. Yaşadıklarımı detaylarıyla tepkilerinizi merak ederek paylaşıyorum gülmeniz garanti diyebilirim. Umarım konuyu doğru yere açmışımdır ve ayriyeten tüm detaylarıyla yazacağım konu uzunca olabilir törpülemeye çalışacağım şimdiden iyi okumalar ve iyi forumlar dilerim :) Düşüncelerinizi, önerilerinizi ve yanlış doğru yaptıklarımı eleştirmenizi bekliyorum.


Çok fazla vaktinizi almakla beraber konuya geçiyorum.

-Adem bey sayesinde TV almak konusunda kararımı vererek tcl marka 55c645 TV almaya karar verdim ve 12 Kasım gecesi indirime giren modeli son stoktaki son ürün olarak sipariş verdim, 8 gün geçmesinin ardından ismini cismini bile duymadığım "Ceva Lojistikten" kargomu teslim aldım, daha teslim alırken problemlerimiz başladı, kargocu geldiği andan itibaren tüketici olarak kargo teslimi kontrolü ve kargocudan sonra kutuyu da açarak panelde kırık çatlak kontrolü yaptım tümüyle aralıksız da 2 saat süren video kaydı mevcut. Kargo kuryesi de teslim anında kontrolü yapacağım dediğimde "tabi yapın lakin bir durum olsa bile iade alamam " diyerek beni şaşırtmayı başardı, sebebi de prosedürün bu şekilde işlediğini sorun olursa şahsi aradığı numaradan ve Trendyol dan iade süreci başlatarak iade edebileceğini söyledi tabi ki de şaşırmıyoruz artık. Türkiye burası. Kargoda minimum düzeyde hasar vardı taşınma sırasında sanıyorum kutunun en üstünde siyah lekelenme vardı geriye bütünlüğü düzgün olduğu için üstelemeyerek kargoyu aldım evimde kutuyu açtım panel kontrol ettim her şey yolunda görünüyordu sadece kutunun taşıma esnasında en üstünde ufak bir sürtme vardı onun dışında kutu sağlamdı.

-Daha sonra TCL müşteri hizmetlerini de arayarak kutuyu açıp kurulum yapmadığımı söyledim servis beklemek istemiyorum kendim kuracağım, ücret talep edilmesi vs. konuları ve garanti dışı kalacağı konusunda kanun ve düzenleme olmadığını vs konuşup 10 gerçektende 10 dakika dil dökmüş olsamda aynı dalaverelere dayanarak "servis kurmazsa ve kurulum sonrası arıza çıkarsa sorun yaşarsınız garanti dışı karlı (halbuki garanti belgesinde bile müşteri numarası velev ki internet vs. teknolojiden uzak olsa BU NUMARAYI ARAYIN diye gözümüze numara sokuluyor haliyle kurulum niye yapılmasın?)" vs sonucunda servis oluşturduk yine üstelemek istemedim inada binince çözülmeyip işler daha da zora giriyor bilirsiniz.

-2 gün sonra sorumsuz Ateş elektronik (Edirne/merkez) servis evime geldi, bomba geliyor hazırlayın kendinizi buradan sonrası oldukça gülünç insanları ne gözle bakıldığının bariz örneği. Servis geldiği gibi video kaydına alacağıma söyledim birde ne duyayım "bizde video kaydı alınması yasak" yani özetle ben bir b.. afedersiniz kabahat yersem kanıtlayacak bir şeyin olmasın :deli1. Allem kullem etse de o video kaydını alacağımı söyledim ve videoyu başlattım. Kutudan çıkardı koltuğa koydu allahtan en azından sadece bu konuda hassas davrandı daha sonra kurulum bitince ölü piksel, bulutlanma, ışık kontrolleri ve life time test yapmanızı istiyorum dedim nazikçe, 2. Bomba geliyor, verdiği cevap aynen şu şekilde "bizim sadece tek sorumluluğumuz tv yi açıp kontrol edip kurulumunu yapmak, sizin istediğinizi yapmak için -SERVİS KUMANDASI - gerekiyor ve arıza kaydı olmadan da kullanmamız yasak" dedi evet bunu dedi arkadaşlar tüm Tv lerin servis menüsüne ulaştıran tek bir mucizevi sihirli değnek misali kumanda varmış haberiniz olsun adem bey, yıllarca bilir kişiyim dediniz öyle böyleyim dediniz daha bunu bilmiyormuşsunuz adem beeey bizlere de söylemediniz bunun olduğunu Adem beey :hihi. Dedim ki beyefendi kumandası diye bir şey yok ne diyorsunuz siz? böyle diyince bilinçli kullanıcı olduğumu anladı herhalde biraz daha üstüne gidince şu cevabı verdi "biz sadece kurulum yapmakla sorumluyuz, sizin gibi her TV kurulumda bu talebi yapsak benim gece 22.00 a kadar mesai yapmam gerekir, daha 20 TV kurulumu yapacağım, bugün sabahta araç sanayideydi geç kalındı vs vs," bunların hepsi video kaydında var açtıkça gülüyorum. Sonrasında youtubeden beyaz ekran açarım öyle kontrol edersiniz dedi hani kontrol ederiz de değil, ben gideyim sen et demek. Rezalet resmen. Neyse kurdu sorumsuzca çekti gitti Youtube'den de videoyu da açmadı zaten o kadar ısrarcı olmama rağmen. Videoyu ara vermeden 2 saat video daha çektim. Pixel kontrol yaptım birde ne göreyim arkadaşlar, ölü pixcel, ama sıkı durun 1 değil, 2 de değil, 3 hiç değil, 4 te değil 5 te 6 da toplamdan en az 7 tane ölü piksel. Bunlarda artık gözlerim dipten bakmaktan yorulup bırakıncaya kadar sayabildiklerim daha hassas incelersem eminim 15-16 lara çıkacağının garantisini verebilirim. Life time testinde sorun yok geldiğinden beri çakıştığı 10 dakikalık süre yazıyordu. En azından sıfır gönderilmiş bari.

-Durum böyle olunca yapıştım telefonlara, birinden ilk öncelikle TCL numarasını aradım servisten önce, diğer telefondan kayıt almaya başlayarak konuştum ve özellikle konuşma esnasında 2 kez, bünyenizdeki kurulum yapan saha elemanının kurum sonrası ölü pixcel, bulutlanma vs kontrollerinin yapması zorunda değil mi? demem üzerine "evet kırık ve hasar dışında bunlarında kontrollerini yapmak zorundalar" cevabını aldım. Ardından da şikayetimizi oluştururken ki söylediklerini de söyleyip attıkları yalanlarla şikayet TCL sanıyorum ki Bölge sorumlusuna iletildi. Ve tarafından servise hasar tespiti için talep açıldı.

-Ardından önemsiz bir Trendyol konuşması yapıldı oda TCL firmasını arayın diyerek üstünden attılar. Muhtemelen kargo sonrası sorumluluklarında değil. Ardından servisi aradım, hiçbir şey belirtmeden hasar tespiti için kontrole gelinecekti zamanım sıkışık vs araya haftasonu giriyor yarın gönderir misiniz dememe rağmen talebiniz Pazartesi-Salı gününe kayıt yapılmış o gün servis gelecek diye baştan savdı, sıkıştırdım tekrardan sıkıştıracağım pazartesi. Laf arasında da konuştuğum kişiye TCL ile görüştüğümü ve ölü piksel kontrolünün yapılması zorunlu olduğunu kurulumu yapanın kontrol etmeden gittiğini söylemem üzerine de aldığım yanıt: "ben yıllardan beri burada çalışıyorum yanlış anlamayın ama bugüne kadar bizim sorumululuğumuz TV kırık hasar kontrolü yapıp ardından kurulumunu yapmaktı . Bunun hakkında kanun ve düzenlemede değişiklik varsa bilgim yok" diyerek yan yollardan yine kaçıldı.

Ardından kuruluma dair PDF içeriği aldım, içerikte ise "Kutu açılmış" notuna ek olarak teknisyen notuna da "TV Kurulum yapıldı, ÜRÜN ÇALIŞIR ve SORUNSUZ TESLİM EDİLDİ" notu düşülmüş. Yine TCL' yi aradım durumu söyledim kayıt altına da alarak elbette, "prosedür gereği bu şekilde not düşülmüş herhangi bir sorun teşkil etmez" yanıtı üzerine "GARANTİ KAPSAMINDADIR şüpheniz olmasın" yanıtı aldım, haliyle sizinde bileceğiniz üzere kusurlu ürün neden garanti kapsamında olsun bunu kabul etmiyorum, bana değişimi yapılmış ürünün geldiği günden itibaren o ürünün teslim günüyle garanti başlaması gerektiği konusunda diller döktüm.

-Özetle TCL firmasıyla görünürde bir problem yok sorunu halledeceklerini söylüyorlar burada tek problem SORUMSUZ OLAN ATEŞ ELEKTRONİK A.Ş'nin eline düşmeyip konuyu kapatabilmek. TV az çok kullandım herhangi bir sorun görmedim gayet F/P ürün beklentilerimi de karşılıyor sadece ses yüksekliği sanki az gibi geldi 80 ler 90 lara kadar çıkınca bile çok gürültü beklerken sanki komşuları çok rahatsız olmasın dercesine az. Onun dışında saydıklarım hariç bir problem yoktu.

Ve ayrıca aklıma takılan bir durum da var. Kurulum sonrası ne kuruluma ait bir belge ne de garantiye dair kaşe imza ve işletme bilgisinini belge üzerine yazdılar bunlar olması gereken mi? Yoksa belge ve garanti belgesi üzerine kaşe işletme bilgileri yazılmalı mıydı?

Şuan ki güncel durum ise;

22 Kasım çarşamba günü buna kurulum denirse ondan yapıldı, aynı gün TCL-Trendyol ve -sorumsuz servis- arandı talepler oluşturuldu yaşananlar anlatılıp bilgiler alındı. 25 Kasım 14.58 itibariyle servisin hala gelmesini bekliyorum, yarın Pazar bugün gelen olmazsa pazartesi mecburi aksayacak. Fotoğrafları da becerebilirsem ekliyorum.

Güncellemeler oldukça ekleme yapacağım imkan varsa. Adem Bey sizlere çok teşekkür ediyorum sayenizde bilinçlendik lütfen yaptığınızı yapmaya devam etmeniz dileklerimle saygılarımı sunuyorum :)

25.11.2023 15.42 güncelleme; Servisi aradım sıkıştırdım sözde 15.00 dan sonra gelecekleri söylendi arayan soran yok, TCL yi aradım yardımcı oluyorlar talebe acil notu düşüldü gün içerisinde beklemedeyim.
 

Ekli dosyalar

  • 3.jpeg
    3.jpeg
    61 KB · Görüntüleme: 56
  • 4.jpeg
    4.jpeg
    81.4 KB · Görüntüleme: 51
  • 7.jpeg
    7.jpeg
    48.4 KB · Görüntüleme: 56
  • 21.jpeg
    21.jpeg
    38.9 KB · Görüntüleme: 55
  • 22.jpeg
    22.jpeg
    39.3 KB · Görüntüleme: 48
  • 23.jpeg
    23.jpeg
    50 KB · Görüntüleme: 60
  • 2.jpeg
    2.jpeg
    65.6 KB · Görüntüleme: 59
Son düzenleme:
Yazık insanlar vaktini nelere ayırmak zorunda kalıyor. Ne satıcıya, ne servise ne de taşıyıcıya güven kalmadı. Halbuki herkes işinde yapması gerekeni yapsa herkes mutlu olacak. Tek kelimeyle Allah bu düzenin cezasını versin... Geçmiş olsun umarım maduriyetiniz giderilir.
 
İşini düzgün yapmış olsaydı değişim ve sonraki kurulum için 3 kez gelmez zorunda kalmayacaktı. Gün bitti gelen giden yok pazartesiye kaldı demektir. Servis gelince ne hikmetse fabrika bana servis kumandası vermiş diye alttan alttan lafımı söylerim sanmam anlasın da bende merak içerisindeyim sonuçlar ne olacağına dair, dönüşler için teşekkür ederim.
 
Edit: 27.11.2023 17.30 güncelleme; Servisi tekrar aradım sorun büyümeye devam ediyor, ilk konuştuğum cuma günü servisteki kadın çalışan talebin pazartesi-salı gününe kalacağı yönünde bilgi verilmişti. Şimdi son konuşmada servis bünyesinde erkek çalışan muhtemelen daha yetkin çalışanın hararetli konuşma sonucunda ses kaydıyla birlikte şu sözleri sarf etti; "Servis olarak ölü piksel zorunluluğumuz yok, bu bilgiyi nerden aldınız?" Tcl firmasından arayarak dediğimde ise "bizlere ve böyle bir bilgi iletilmedi diğer servislerde bundan habersizler, BİZİM ÖLÜ PİKSEL İÇİN GELMEMİZE GEREK YOK, zaten firmada 3-4 tane ölü piksel olmadan değişim yapmaya yanaşmayacaktır" diyerek en az 3 ölü piksel yalanlarını da atmış bulundular. Sonrasında zorunluluğunuz var kanunende düzenlemesi var üzerine hararetlendikçe hararetlendi konuşma. En sonunda "Kaç tane ölü piksel var?" dedim yorulmadan sayabildiğim en az 7 tane ki daha fazla var. "söyleyeceğim numaraya ölü piksellerin fotoğrafını çekip gönderin firmaya iletelim onların kararına göre hareket edeceğiz yoğunuz öyleyiz böyleyiz görüşmek üzere -PAT YÜZÜME TELEFONU KAPATTI-" TCL'yi de aradım hemen ardından tüm söylediklerini, tavırları ve hareketlerini tek tek izah ettim, ATEŞ ELEKTRONİK firmasıyla TCL'nin ilgilenen yetkilisi tarafıma ulaşılacağını söyledi onu beklemekteyim. Şimdi sanal ortamdan şikayet var ve Google Maps üzerinden şikayetimi firmayı zedeleyecek şekilde yorum yazacağım. Ardından TCL yetkilisiyle konuşmanın sonuçlarına göre bu lüzumsuz oyalayan sorumsuz servisi Tüketici hakem heyetine şikayette bulunmayı düşünüyorum, Adem Bey zannımca bu işin sonraki süreçlerinde sizlere ulaşacak gibi görünüyor. Güncellemelere devam edeceğim.
 
Son düzenleme:
Güncelleme: 28.11.2023 15.45, TCL nin teknik ekiplerinden ulaştırlar, durumu izah ettim servis için ilgileneceklerini söylediler, durumla ilgili 1-2 gün içerisinde ivedilikle dönüş olacağını bu süreçte cevap alana kadar Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuruda bulunmayın dedi, şimdi başvursak mı başvurmasak mı? Yanıtlarsanız sevinirim.
 
Yaşadıklarınızdan hareketle kendilerine kesinleşmiş bir süre verip, o süre içerisinde ürün değişimi gerçekleşmezse hiç tereddütsüz Hakem Heyetine konuyu aktarmanızı tavsiye ederim.
 
Yaşadıklarınızdan hareketle kendilerine kesinleşmiş bir süre verip, o süre içerisinde ürün değişimi gerçekleşmezse hiç tereddütsüz Hakem Heyetine konuyu aktarmanızı tavsiye ederim.
TCL'nin kendi yetkilisinin söyledi gibi bugün veya yarın dönüş olur sözüne bağlı kalarak beklemedeyim, bugünün de geçtiğini varsayarsak yarın son günleri, bu bağlamda 30 Kasım perşembe günü dilekçe hazırlayıp Hakem Heyetine başvuruda bulunacağım.

Cevabınız ve ilginiz için teşekkür ederim, süreçleri aktarıp güncellemeye devam edeceğim.
 
29.11.2023 14.40 güncelleme; TCL Yetkilisi tarafıma ulaştı tv incelemesi sonrası değişim/iade/indirim olacağını talep edilenin yapılacağını buna yönelikte servisle özellikle iletişime geçeceklerini ve tv yi almaya geleceklerini söylediler. Süreç biraz daha zaman alacak anlaşılan.
 
29.11.2023 14.40 güncelleme; TCL Yetkilisi tarafıma ulaştı tv incelemesi sonrası değişim/iade/indirim olacağını talep edilenin yapılacağını buna yönelikte servisle özellikle iletişime geçeceklerini ve tv yi almaya geleceklerini söylediler. Süreç biraz daha zaman alacak anlaşılan.
Bezdirmemodeis/on
 
Bezdirmemodeis/on
Şuanlık öyle görünüyor. Markayı bilmesem çoktan iade etmiştim.

30.11.2023 güncelleme giriyorum; Saat 17.30 civarı TCL yi aradım servisten gelen giden yok diye 1 aralık yarın için dönüş yapacak TCL Yetkilisi onu bekliyorum muhtemelen boşuna da bekliyorum öğlen 12 ye kadar müddet veriyorum, aranmazsam THH yolunu tutuyorum.
 
Güncelleme: 06/12/2023 15.00. Son günlerde müsait olamadım güncelleme için lakin taraflarla görüşmelerim sürekli devam etti. 04/012/2023 pazartesi günü servisi aradığımda gergin bir konuşma geçti aramızda vaktimi alıyorsunuz gibi sorumsuz ve ukalaca yaklaşımları devam etti. Edirne merkezde ATEŞ ELEKTRONİKTEN adı hizmet olan nalet şeyi alacakların allah yardımcısı olsun. Konu çarşamba 06/12/2023 günü gelinecek diyerek yüzümüze telefon kapatıldı yine. 05/12/2023 tarihide elektronik ortamda e develet üzerinden Tüketici Hakem Heyetine etraflıca sadece yazılarda biraz kızgın üslupla yazı yazdım asıl taraf satıcı olan TRENDYOL fatura gereği yazılıp başvuru dilekçesi gerekli tüm fotoğraflar fatura, ölü piksel resmi, servisin numarası iletişim bilgileri ve servise ait gönderdiğim fotoğrafların ekran görüntüleri vs. tamamını elimde olan bütün bilgileri aktardım. Müsait bir zamanda ise bulunduğum yerde ki hakem heyetine fiziksel olak flash bellek içerisinde görüntü ve ses kayıtlarını da ileteceğim şahsım olarak.


Yanlış hatırlamıyorsam 30/11/2023 Perşembe günü Şikayet var üzerinden Ateş elektronik ve TCL için şikayet yazısında bulundum ateş elektronikten beklenmedik cevap geldi. TCL'Den ise konuyla ilgi süreç başlattıklarının yazısı geldi.

06/12/2023 itibariyle saat 14.00 civarı servis paşa hazretleri en sonunda teşrif ettiler ki kalitesizliği şaşırtmıyor, ölü piksel dışında BÜTÜN testleri yapıp fotoğraflardı ölü piksel kaydına gelip ölü piksele bakmamaları çok mükemmel. Yüzüne vurarak üstüne basa basa sinir çıkarmak adına da "servis kumandasına gerek yokmuş demek hocam şu işi kurulumda yapsaydın bugün gelmeyecektin." diyerek yüzüne de yapıştırdım azarıma katlanamayıp sorgularımın üstüne de "herşeyi siz bilmeyin bırakında biz bilelim gerekenleri" cevabını verdi paşa hazretleri, kanlı bıçaklı olmaya ramak kala işlem bitti çekip gitti.

Ardından TCL firmasını aradım 30 dakikalık görüşmenin ardından özellikle şunu belirtiyorum TCL firmasının prosedürlerine beklenmedik şekilde hayran kaldım tamamıyla tüketicinin yanındalar ve tüm talep isteklerime cevap verdiler o yönde işlem yapmışlar, atılan maillerin özellikle içeriğini öğrenmek istedim tekrarlatmadan bütün kayıtları okudular ve aynen nasıl iletilmesini özellikle istediysem hassas şekilde tam anlamıyla gereken yerlere taraflara gerektiği şekilde iletilmiş. TCL'ye teşekkürlerimi sunuyorum. Tüketicinin tamamen yanındalar ve ekip olarak gerçekten edindiğim bilgilere göre seferber olmuşlar genel müdürün mailine kadar öğrendim herşey benim lehime ve yolunda ilerliyor.

Özet olarak TCL' den aldığım bilgi şu yönde ilk arıza talebim aynen BİLCOM' a ve genel müdürlüğe aciliyet ve ivedilik içeriği yazılarak gönderilmiş. Ardından şikayet talebim üzerine TCL servisi BİLCOM' a şikayet etmiş peş peşe 2 mail ardından farklı günlerde 2 mail daha göndererek sergiledikleri tutum, davranış söylediği yalanlar ve cümleler aynen iletilmiş. BİLCOM' dan da Ateş elektroniğe şikayet iletilmiş hakkında oldukça şikayet varmış muhtemelen TCL' le ilişiği kesilecektir bu tutumlarda diye bilgi aldım. Müşteri hizmetlerinin de söylemi ise tüketici taraflı olmayıp kurulumun hemen sonrasında talep oluşturulup şikayet oluşturulduğunun kaydı olduğu için üretim bazlı hatanın olması nedeniyle TCL kesinlikle değişim onayı verecektir servise yaptırımda uygulaması olacaktır yönünde oldu.

Sonraki televizyonun değişimden geldiği taktirde ise BİLCOM' dan özellikle adı teknik servis olan yetkin olmayan şahıslara mail atılmış kurulum esnasında tüketicinin talepleri doğrultusunda testlerin yapılması önemle belirtilmiş mailinde. Şuan değişim onayını 1-2 güne bilgisini verecekler beklemedeyim lakin Hakem heyetinden değişim yapılana kadar şikayet başvurumu geri çekmemekte kararlıyım. Başvuru görselini ver diğerlerini de ekleyeceğim ilgilenenler okuyabilirler.

Tekrardan gelişme olması durumunda rehber gibi içerik olan ve bazı arkadaşlara yardımı dokunacağını düşündüğüm konu başlığını güncellemeye devam edeceğim. En azından nelerle karşılaşılabileceğinin örneği niteliğinde.
 

Ekli dosyalar

  • Ekran Görüntüsü (203).png
    Ekran Görüntüsü (203).png
    96.9 KB · Görüntüleme: 14
  • Ekran Görüntüsü (204).png
    Ekran Görüntüsü (204).png
    90.5 KB · Görüntüleme: 13
  • Ekran Görüntüsü (205).png
    Ekran Görüntüsü (205).png
    96.9 KB · Görüntüleme: 10
  • Ekran Görüntüsü (206).png
    Ekran Görüntüsü (206).png
    93.3 KB · Görüntüleme: 12
  • Ekran Görüntüsü (207).png
    Ekran Görüntüsü (207).png
    105.1 KB · Görüntüleme: 8
  • Ekran Görüntüsü (208).png
    Ekran Görüntüsü (208).png
    646.5 KB · Görüntüleme: 9
  • Ekran Görüntüsü (209).png
    Ekran Görüntüsü (209).png
    562.1 KB · Görüntüleme: 14
iyi haberler gelmesi dileği ile

Başvuru yaparken Trendyol pazaryerini mi yazdınız? Satışı yapan mağaza kimdi?
Teşekkür ederim, umarım başkasının başına benzer şeyler gelmemesi dileğimle.

Sorunuz içinse evet Trendyol asıl taraf olarak yazıldı alo 170 tüketici hakları hattı doğrultusunda bu yönde yapmam gerektiğini belirttiler yani faturada taraf kimse ona ait sorumluluk. Satış yapan mağaza Trendyol' un kendisi yani bünyesinde farklı satıcı olarak değil resmi olarak Trendyol' un tüzel kişiliğinden satın aldım.
 
Güncelleme: 06/12/2023 15.00. Son günlerde müsait olamadım güncelleme için lakin taraflarla görüşmelerim sürekli devam etti. 04/012/2023 pazartesi günü servisi aradığımda gergin bir konuşma geçti aramızda vaktimi alıyorsunuz gibi sorumsuz ve ukalaca yaklaşımları devam etti. Edirne merkezde ATEŞ ELEKTRONİKTEN adı hizmet olan nalet şeyi alacakların allah yardımcısı olsun. Konu çarşamba 06/12/2023 günü gelinecek diyerek yüzümüze telefon kapatıldı yine. 05/12/2023 tarihide elektronik ortamda e develet üzerinden Tüketici Hakem Heyetine etraflıca sadece yazılarda biraz kızgın üslupla yazı yazdım asıl taraf satıcı olan TRENDYOL fatura gereği yazılıp başvuru dilekçesi gerekli tüm fotoğraflar fatura, ölü piksel resmi, servisin numarası iletişim bilgileri ve servise ait gönderdiğim fotoğrafların ekran görüntüleri vs. tamamını elimde olan bütün bilgileri aktardım. Müsait bir zamanda ise bulunduğum yerde ki hakem heyetine fiziksel olak flash bellek içerisinde görüntü ve ses kayıtlarını da ileteceğim şahsım olarak.


Yanlış hatırlamıyorsam 30/11/2023 Perşembe günü Şikayet var üzerinden Ateş elektronik ve TCL için şikayet yazısında bulundum ateş elektronikten beklenmedik cevap geldi. TCL'Den ise konuyla ilgi süreç başlattıklarının yazısı geldi.

06/12/2023 itibariyle saat 14.00 civarı servis paşa hazretleri en sonunda teşrif ettiler ki kalitesizliği şaşırtmıyor, ölü piksel dışında BÜTÜN testleri yapıp fotoğraflardı ölü piksel kaydına gelip ölü piksele bakmamaları çok mükemmel. Yüzüne vurarak üstüne basa basa sinir çıkarmak adına da "servis kumandasına gerek yokmuş demek hocam şu işi kurulumda yapsaydın bugün gelmeyecektin." diyerek yüzüne de yapıştırdım azarıma katlanamayıp sorgularımın üstüne de "herşeyi siz bilmeyin bırakında biz bilelim gerekenleri" cevabını verdi paşa hazretleri, kanlı bıçaklı olmaya ramak kala işlem bitti çekip gitti.

Ardından TCL firmasını aradım 30 dakikalık görüşmenin ardından özellikle şunu belirtiyorum TCL firmasının prosedürlerine beklenmedik şekilde hayran kaldım tamamıyla tüketicinin yanındalar ve tüm talep isteklerime cevap verdiler o yönde işlem yapmışlar, atılan maillerin özellikle içeriğini öğrenmek istedim tekrarlatmadan bütün kayıtları okudular ve aynen nasıl iletilmesini özellikle istediysem hassas şekilde tam anlamıyla gereken yerlere taraflara gerektiği şekilde iletilmiş. TCL'ye teşekkürlerimi sunuyorum. Tüketicinin tamamen yanındalar ve ekip olarak gerçekten edindiğim bilgilere göre seferber olmuşlar genel müdürün mailine kadar öğrendim herşey benim lehime ve yolunda ilerliyor.

Özet olarak TCL' den aldığım bilgi şu yönde ilk arıza talebim aynen BİLCOM' a ve genel müdürlüğe aciliyet ve ivedilik içeriği yazılarak gönderilmiş. Ardından şikayet talebim üzerine TCL servisi BİLCOM' a şikayet etmiş peş peşe 2 mail ardından farklı günlerde 2 mail daha göndererek sergiledikleri tutum, davranış söylediği yalanlar ve cümleler aynen iletilmiş. BİLCOM' dan da Ateş elektroniğe şikayet iletilmiş hakkında oldukça şikayet varmış muhtemelen TCL' le ilişiği kesilecektir bu tutumlarda diye bilgi aldım. Müşteri hizmetlerinin de söylemi ise tüketici taraflı olmayıp kurulumun hemen sonrasında talep oluşturulup şikayet oluşturulduğunun kaydı olduğu için üretim bazlı hatanın olması nedeniyle TCL kesinlikle değişim onayı verecektir servise yaptırımda uygulaması olacaktır yönünde oldu.

Sonraki televizyonun değişimden geldiği taktirde ise BİLCOM' dan özellikle adı teknik servis olan yetkin olmayan şahıslara mail atılmış kurulum esnasında tüketicinin talepleri doğrultusunda testlerin yapılması önemle belirtilmiş mailinde. Şuan değişim onayını 1-2 güne bilgisini verecekler beklemedeyim lakin Hakem heyetinden değişim yapılana kadar şikayet başvurumu geri çekmemekte kararlıyım. Başvuru görselini ver diğerlerini de ekleyeceğim ilgilenenler okuyabilirler.

Tekrardan gelişme olması durumunda rehber gibi içerik olan ve bazı arkadaşlara yardımı dokunacağını düşündüğüm konu başlığını güncellemeye devam edeceğim. En azından nelerle karşılaşılabileceğinin örneği niteliğinde.
Konuyu okuyucu olarak takipteyim. Benimde yoğunluğum olduğu için anca bugün yeni gelişmeleri okuma fırsatım oldu.
Gönderinin ilk paylaşımları zamanında TVsiz biriydim şuan bu yorumu yaparken TVli biriyim.
Onvo marka düşünürken bende daha üst segmente ve rakama çıkıp TCL markasını tercih ettim. Vatan bilgisayardan stoksuz ürün teslim aldım ürünün evime kargolanacağı söylendi ortalama 2 hafta sürebilir denildi. Fakat alım yaptıktan takribi 4 5 gün sonra ürünüm geldi. Ürün geldiğinde ben evde yoktum hiç habersiz 10 dk ya ordayız dediler bende annemlere teslim edin altlı üstlü oturuyoruz ona haber vereyim dedim, tabi direk annemi aradım dedim kutuya iyi bak kırık ezik göçük varsa hemen beni ara teslim alma dedim. Tabi bu yandan kargo vahşeti aklıma gelerek inşallah annem dediğimi yapar diye de düşünüp duruyorum. Akşamına eve gittik kutu sapa sağlam şükür dedim. Şimdi buraya kadar vatan bilgisayar ve satışdaki arkadaşa teşekkürler. Nakliye olarak zamanlama konusunda 0 puan ama hasarsız gelmesi nedeni ile 10 üzerinden 10 derim.

Şimdi gelelim Bilcom konusuna.
Sanırım Perşembeydi ve ben cuma işteyken bi arayayım şu kurulum nasıl olacak bir öğreneyim dedim. Çok kısa sürede müşteri hizmetlerine bağlandım Bilcom olarak talep kaydı oluşturuyorlar sonra servis dönüş yapıyormuş tamam yapalım dedim en azından randevu tarihini çok uzatmayız diye düşündüm, çünkü hafta sonu müsait oluyorum ve dedim kim bilir hangi cumartesi gelirler diye kayıt oluşturduk. Kayıt esnasında TV'nin nereye nasıl montajı vs herşeyi sordular. Askı aparatı takılacak dedim varmı yokmu diye sordular. Ve kayıt bitti.

Bilcom da ki görüşme bittikten sonra aradan 1 saat geçmeden servis aradı. ( Bu kadar hızlı dönüş açıkçası beklemiyordum) kişisel bilgi, TV modeli, kurulum şekli teyidi yaptık ve yarın gelelim mi dediler. ( Hoba bu kadar hızlı mı dedim.) Ben tadilatta olduğum için o cts uygun olmadığımı 1 hafta sonraki cts kendilerinin uygun olup olmadığını sordum ve randevuyu netleştirdik. Saat olarak da bizim bölgeye 10/13 arası geleceklerini ve gelmeden ortalama 30 dk önce haber verilir denildi. Buraya kadar hem Bilcom a hemde servis ismini bilmediğim servise yine puanım 10 üzerinden 10 derim.

Şimdi gelelim servise;
Randevu günü takribi 10 11 gibi aradı ve yarım saat sonra geldi. 1 kişi olarak geldi. Hoş geldin vs harici İlk bi kaç dakika sohbet muhabbet olmadı, o paketi açtı ben izlemeye başladım ne yapıyor diye. TV ünitesine nasıl montaj yapayım ortalı olsun mu vs den sonra muhabbet başladı. Dediğim gibi montajı yaptı. Enerji verildi kurulum başladı. Dedim ne testleri yapacaksınız pixel bulutlanma vs yapılıyormu dedim, internet varsa YouTube den açıyorum ben yoksa kendi internetimden bağlanırım falan derken dedim bizim uygulama var ekran yansıtan ilk defa kullanacam ama bı denermiyiz dedim ve denedik. Renkler vs denendi maşallah diyelim panel pırıl pırıl. Evde bi akım korumalı priz vardı dedim o TV yanında olsunda belki satmaya çalışır falan diye prize takmış hazır tutmuştum (altta akım korumalı priz ile ilgili ekstra bilgi vereceğim) TV nasıl falan muhabbeti tcl nasıl marka bişey olursa siz mi bakacaksınız falan derken yeriniz bana yakındı galiba dedim (haritada 3 5 km servis gözüküyor ) ve o an dedi biz x ilçeden (30km kadar uzakta) geliyoruz nasıl ya dedim siz burda değilmisiniz? Yok dedi biz x den geliyoruz dedi, bende buradaki servis niye gelmedi dedim ve konunun detayı orda başladı. Servis konusunda yine 10 üzerinde 10 diyorum.

Buraya kadar Vatan PC, Bilcom, TCL ve servisi hakkında başımdan geçeni uzunda olsa aktardım.

Burdan sonrası gönderi sahibinin servis ile yaşadığı problem ile alakalı tahmini olarak Bilcom un tutumu.

Şimdi gelelim bizim ilçedeki dibimde gözüken servis niye gelmemiş.

Genç arkadaş başladı anlatmaya abi o servisle ilgili şikayet gelmiş ve Bilcom ilişkiyi kesmiş, gelen şikayetler lakayıt konuşma, emir veriri gibi hareketler, sonra akım korumalı prizin yoksa ben montaj yapmam bunu alacaksın falan demeler ( evdeki eski yadigar akım korumalı prizi göstererek abi sen almışsın bak ne güzel taktık sorun yok, ha almasaydın olmasaydı ben sana al diye tavsiye ederdim yok almazsan takmam falan neye göre diyorsun dedi öteki servisin tutumunu kastederek)
Şikâyetler böyle olunca servisin ilişiği kesilmiş. Bak dedi ben buraya şurdan geliyorum ve her TV için ortalama 300 400tl hak ediş yazıyorlar bana dedi. Günde 10tv montajlasam Allah bereket versin dedi, ama o tip firmalar oldukça tcl yi kimse tavsiye etmez dolayısı ile kurulum sayısı düşer dedi. Adam yabancı bakarmı gözünün yaşına dedi. Sonuçta bedevaya yapmıyoruz işini yap niye abuk subuk konuşuyorsun esnafsın sen dedi.
Biraz daha sohbet muhabbet yolcu ettim arkadaşı. Burdan servise ve gelen arkadaşada puanım yine 10 üzerinden 10 derim.


Üstad şimdi senin servis de kesin mahalle arası lakayıt esnaf ve bunlar emin ol onunda ipini çeker. Ha bu arada gelen arkadaş tcl TV de arıza falan çıkarsa çoğunlukla değişimi onaylıyor uğraştırmıyor dedi. İnşallah senin sorununda tez zamanda mutlu haberler ile sonuçlanır.
 
Konuyu okuyucu olarak takipteyim. Benimde yoğunluğum olduğu için anca bugün yeni gelişmeleri okuma fırsatım oldu.
Gönderinin ilk paylaşımları zamanında TVsiz biriydim şuan bu yorumu yaparken TVli biriyim.
Onvo marka düşünürken bende daha üst segmente ve rakama çıkıp TCL markasını tercih ettim. Vatan bilgisayardan stoksuz ürün teslim aldım ürünün evime kargolanacağı söylendi ortalama 2 hafta sürebilir denildi. Fakat alım yaptıktan takribi 4 5 gün sonra ürünüm geldi. Ürün geldiğinde ben evde yoktum hiç habersiz 10 dk ya ordayız dediler bende annemlere teslim edin altlı üstlü oturuyoruz ona haber vereyim dedim, tabi direk annemi aradım dedim kutuya iyi bak kırık ezik göçük varsa hemen beni ara teslim alma dedim. Tabi bu yandan kargo vahşeti aklıma gelerek inşallah annem dediğimi yapar diye de düşünüp duruyorum. Akşamına eve gittik kutu sapa sağlam şükür dedim. Şimdi buraya kadar vatan bilgisayar ve satışdaki arkadaşa teşekkürler. Nakliye olarak zamanlama konusunda 0 puan ama hasarsız gelmesi nedeni ile 10 üzerinden 10 derim.

Şimdi gelelim Bilcom konusuna.
Sanırım Perşembeydi ve ben cuma işteyken bi arayayım şu kurulum nasıl olacak bir öğreneyim dedim. Çok kısa sürede müşteri hizmetlerine bağlandım Bilcom olarak talep kaydı oluşturuyorlar sonra servis dönüş yapıyormuş tamam yapalım dedim en azından randevu tarihini çok uzatmayız diye düşündüm, çünkü hafta sonu müsait oluyorum ve dedim kim bilir hangi cumartesi gelirler diye kayıt oluşturduk. Kayıt esnasında TV'nin nereye nasıl montajı vs herşeyi sordular. Askı aparatı takılacak dedim varmı yokmu diye sordular. Ve kayıt bitti.

Bilcom da ki görüşme bittikten sonra aradan 1 saat geçmeden servis aradı. ( Bu kadar hızlı dönüş açıkçası beklemiyordum) kişisel bilgi, TV modeli, kurulum şekli teyidi yaptık ve yarın gelelim mi dediler. ( Hoba bu kadar hızlı mı dedim.) Ben tadilatta olduğum için o cts uygun olmadığımı 1 hafta sonraki cts kendilerinin uygun olup olmadığını sordum ve randevuyu netleştirdik. Saat olarak da bizim bölgeye 10/13 arası geleceklerini ve gelmeden ortalama 30 dk önce haber verilir denildi. Buraya kadar hem Bilcom a hemde servis ismini bilmediğim servise yine puanım 10 üzerinden 10 derim.

Şimdi gelelim servise;
Randevu günü takribi 10 11 gibi aradı ve yarım saat sonra geldi. 1 kişi olarak geldi. Hoş geldin vs harici İlk bi kaç dakika sohbet muhabbet olmadı, o paketi açtı ben izlemeye başladım ne yapıyor diye. TV ünitesine nasıl montaj yapayım ortalı olsun mu vs den sonra muhabbet başladı. Dediğim gibi montajı yaptı. Enerji verildi kurulum başladı. Dedim ne testleri yapacaksınız pixel bulutlanma vs yapılıyormu dedim, internet varsa YouTube den açıyorum ben yoksa kendi internetimden bağlanırım falan derken dedim bizim uygulama var ekran yansıtan ilk defa kullanacam ama bı denermiyiz dedim ve denedik. Renkler vs denendi maşallah diyelim panel pırıl pırıl. Evde bi akım korumalı priz vardı dedim o TV yanında olsunda belki satmaya çalışır falan diye prize takmış hazır tutmuştum (altta akım korumalı priz ile ilgili ekstra bilgi vereceğim) TV nasıl falan muhabbeti tcl nasıl marka bişey olursa siz mi bakacaksınız falan derken yeriniz bana yakındı galiba dedim (haritada 3 5 km servis gözüküyor ) ve o an dedi biz x ilçeden (30km kadar uzakta) geliyoruz nasıl ya dedim siz burda değilmisiniz? Yok dedi biz x den geliyoruz dedi, bende buradaki servis niye gelmedi dedim ve konunun detayı orda başladı. Servis konusunda yine 10 üzerinde 10 diyorum.

Buraya kadar Vatan PC, Bilcom, TCL ve servisi hakkında başımdan geçeni uzunda olsa aktardım.

Burdan sonrası gönderi sahibinin servis ile yaşadığı problem ile alakalı tahmini olarak Bilcom un tutumu.

Şimdi gelelim bizim ilçedeki dibimde gözüken servis niye gelmemiş.

Genç arkadaş başladı anlatmaya abi o servisle ilgili şikayet gelmiş ve Bilcom ilişkiyi kesmiş, gelen şikayetler lakayıt konuşma, emir veriri gibi hareketler, sonra akım korumalı prizin yoksa ben montaj yapmam bunu alacaksın falan demeler ( evdeki eski yadigar akım korumalı prizi göstererek abi sen almışsın bak ne güzel taktık sorun yok, ha almasaydın olmasaydı ben sana al diye tavsiye ederdim yok almazsan takmam falan neye göre diyorsun dedi öteki servisin tutumunu kastederek)
Şikâyetler böyle olunca servisin ilişiği kesilmiş. Bak dedi ben buraya şurdan geliyorum ve her TV için ortalama 300 400tl hak ediş yazıyorlar bana dedi. Günde 10tv montajlasam Allah bereket versin dedi, ama o tip firmalar oldukça tcl yi kimse tavsiye etmez dolayısı ile kurulum sayısı düşer dedi. Adam yabancı bakarmı gözünün yaşına dedi. Sonuçta bedevaya yapmıyoruz işini yap niye abuk subuk konuşuyorsun esnafsın sen dedi.
Biraz daha sohbet muhabbet yolcu ettim arkadaşı. Burdan servise ve gelen arkadaşada puanım yine 10 üzerinden 10 derim.


Üstad şimdi senin servis de kesin mahalle arası lakayıt esnaf ve bunlar emin ol onunda ipini çeker. Ha bu arada gelen arkadaş tcl TV de arıza falan çıkarsa çoğunlukla değişimi onaylıyor uğraştırmıyor dedi. İnşallah senin sorununda tez zamanda mutlu haberler ile sonuçlanır.
Kalitesiz servis zaten farkındayım muhtemelen dediğiniz gibi fişi çekilecek çokta şikayeti varmış servisin çoğunluk memnun değil. Sorunsuz şekilde tv alayım problem olmasın kurdurmuş olmayı çok isterdim. Lakin şans özellikle Tv konusunda. Yeni Tv geldiğinde (ki gelirse) insanı hür iradesiyle kendi Tv' ni kendin kurmaya özendiriyor. Servis gelip çokta iş yapıyor sanki.

Güncelleme: 21/12/2023--- yoğunluğumdan dolayı yine geç güncelleme yapabiliyorum. 09/12/2023 tarihinde TCL firması değişime müşteri memnuniyeti için onay verip Ateş elektroniğe onayı içeren pdf yi göndermişiler ardından serviste bana gönderdi. Zaman kaybetmeden Trendyol'u aradım durumu izah ettim firmadan değişim onayı aldığımı söyledim Trendyol Asistandan pdf yi göndermemi istediler, oradan gönderdim ve iade kodunu aldım. Buraya kadar sorunsuz ilerledi fakat yine iade alacak lojistik firması CEVA olduğu için adamların ipi sapı yok. Edirne merkezde sanayi bölgesinde sözde şubeleri olduğunu söylemişlerdi, internette 2 numarası var arıyorum açan yok, şubesine gidiyorum şube yok. Dedim aras vs gibi değiller ilk defa çalışıyorum üstelik herhalde yoğunlar diyerek ben bu ipsiz sapsız arkadaşlara 4 gün boyunca telefon ettim o hat bir türlü düşmedi. Dedim bu işte birşey var genel merkezlerini aradım, yav arkadaş onlara da ulaşamadım. Trendyol'u geri aradım Ceva'ya ulaşamıyorum 4 gün oldu iade kodunun süresi geçecek nasıl göndereceğim ben kargoyu dedim Allah razı olsun konuştuğum kişinin Akıl'a dair belirtileri vardı da Ceva'ya talep oluşturuyorum dedi... Bre ihmal ustaları en başta niye kod verirken yapmadınız? Adamlar yazılım gibi ya komut almadan iş yapmıyorlar illa bir iş emri vereceksin ki işin olsun. Konuşmayı bitirip tekrar Ceva genel merkezi aradım (Edirne şube numaraları 2 tane ekstra olarak genel merkeze bağlanmak içinde 2 tane numaraları var biri e-ticaret faaliyetine biri kurumsala bakıyor) şansa hattı düşürdüm iade olduğunu süresinin de az kaldığını ivedilikle arayıp ulaşamayıp kargocunun gelmesini istedim. Dedi ki 7-10 güne gelir bu nedir? Sabrım tam sınanırken 14/12/2023 günü kargocu aradı habersiz 10 dk ya ordayım diye Tv kuruluydu söktüm kutuladım 30 dk sonraya gel dedim. Arkadaş geldi kargoyu aldı gitti. 15/12/2023 tarihinde bana bile bu kadar kısa sürede gelmezken 1 günde Tv satıcıya gitti. Trendyol uygulamasında 2 iş günü inceleme sürecini bekledim 3. gün oldu sonuç yok Trendyol'u geri aradım dedim Tv yi nasıl kullanıcıya iteriz konusunda karar veremediniz mi? Hala inceleniyor ne zaman bitecekte yenisini göndereceksiniz derken Ertesi günü saat 15.00'a kadar kesin onaylanır diyerek başından sallamış. Yine ertesi günü 15.00 oldu 16 oldu 17 oldu onay yok inceleniyor hala geri aradım 2 gün içerisinde onaylanacak dedi konu arafta kaldı yine. 21/12/2023 tarihi itibariyle halen onay yok halen bekliyorum tv alalı 1 Ayı devirdi böylelikle. Tüketici hakem heyeti başvurum da ilerliyor takipteyim, onay olmuş Trendyol'dan savunma istenmiş, savunma gönderilmiş vs. oda sürüyor.

Her detayı özellikle veriyorum ki tüm yaşadığım kayıtlı olsun fikir verecektir umuduyla. Umarım sıkmamışımdır lakin yaşananların tamamiyle gerçektir. Okuyanlara teşekkürlerimi sunuyorum.
 
Kalitesiz servis zaten farkındayım muhtemelen dediğiniz gibi fişi çekilecek çokta şikayeti varmış servisin çoğunluk memnun değil. Sorunsuz şekilde tv alayım problem olmasın kurdurmuş olmayı çok isterdim. Lakin şans özellikle Tv konusunda. Yeni Tv geldiğinde (ki gelirse) insanı hür iradesiyle kendi Tv' ni kendin kurmaya özendiriyor. Servis gelip çokta iş yapıyor sanki.

Güncelleme: 21/12/2023--- yoğunluğumdan dolayı yine geç güncelleme yapabiliyorum. 09/12/2023 tarihinde TCL firması değişime müşteri memnuniyeti için onay verip Ateş elektroniğe onayı içeren pdf yi göndermişiler ardından serviste bana gönderdi. Zaman kaybetmeden Trendyol'u aradım durumu izah ettim firmadan değişim onayı aldığımı söyledim Trendyol Asistandan pdf yi göndermemi istediler, oradan gönderdim ve iade kodunu aldım. Buraya kadar sorunsuz ilerledi fakat yine iade alacak lojistik firması CEVA olduğu için adamların ipi sapı yok. Edirne merkezde sanayi bölgesinde sözde şubeleri olduğunu söylemişlerdi, internette 2 numarası var arıyorum açan yok, şubesine gidiyorum şube yok. Dedim aras vs gibi değiller ilk defa çalışıyorum üstelik herhalde yoğunlar diyerek ben bu ipsiz sapsız arkadaşlara 4 gün boyunca telefon ettim o hat bir türlü düşmedi. Dedim bu işte birşey var genel merkezlerini aradım, yav arkadaş onlara da ulaşamadım. Trendyol'u geri aradım Ceva'ya ulaşamıyorum 4 gün oldu iade kodunun süresi geçecek nasıl göndereceğim ben kargoyu dedim Allah razı olsun konuştuğum kişinin Akıl'a dair belirtileri vardı da Ceva'ya talep oluşturuyorum dedi... Bre ihmal ustaları en başta niye kod verirken yapmadınız? Adamlar yazılım gibi ya komut almadan iş yapmıyorlar illa bir iş emri vereceksin ki işin olsun. Konuşmayı bitirip tekrar Ceva genel merkezi aradım (Edirne şube numaraları 2 tane ekstra olarak genel merkeze bağlanmak içinde 2 tane numaraları var biri e-ticaret faaliyetine biri kurumsala bakıyor) şansa hattı düşürdüm iade olduğunu süresinin de az kaldığını ivedilikle arayıp ulaşamayıp kargocunun gelmesini istedim. Dedi ki 7-10 güne gelir bu nedir? Sabrım tam sınanırken 14/12/2023 günü kargocu aradı habersiz 10 dk ya ordayım diye Tv kuruluydu söktüm kutuladım 30 dk sonraya gel dedim. Arkadaş geldi kargoyu aldı gitti. 15/12/2023 tarihinde bana bile bu kadar kısa sürede gelmezken 1 günde Tv satıcıya gitti. Trendyol uygulamasında 2 iş günü inceleme sürecini bekledim 3. gün oldu sonuç yok Trendyol'u geri aradım dedim Tv yi nasıl kullanıcıya iteriz konusunda karar veremediniz mi? Hala inceleniyor ne zaman bitecekte yenisini göndereceksiniz derken Ertesi günü saat 15.00'a kadar kesin onaylanır diyerek başından sallamış. Yine ertesi günü 15.00 oldu 16 oldu 17 oldu onay yok inceleniyor hala geri aradım 2 gün içerisinde onaylanacak dedi konu arafta kaldı yine. 21/12/2023 tarihi itibariyle halen onay yok halen bekliyorum tv alalı 1 Ayı devirdi böylelikle. Tüketici hakem heyeti başvurum da ilerliyor takipteyim, onay olmuş Trendyol'dan savunma istenmiş, savunma gönderilmiş vs. oda sürüyor.

Her detayı özellikle veriyorum ki tüm yaşadığım kayıtlı olsun fikir verecektir umuduyla. Umarım sıkmamışımdır lakin yaşananların tamamiyle gerçektir. Okuyanlara teşekkürlerimi sunuyorum.
Allah daha çok sabır versin diyim. Sabrınızın sonu selamet olacak inşallah. Ben 1 ay TV ararken kafayı yedim siz 1 ay TV servisi kargo margo sorun yaşadınız. Valla ne diyim pes dedirtiyorlar bazen. Ben bazı konularla alakam olmasa bile konu hoşuma giderse soluksuz okuyorum. Sizin konuyla alakalı şahsen ben hiç sıkılmadım konunun içeriği can sıkıntısı olması haricinde. Umarım kısa sürede iyi haberler duyarız.
 
Adem bey etiketliyorum kusura bakmayın yardıma ihtiyacım doğdu. Yol gösterebilirseniz sevinirim.

05.01.2024 yeni yıldan ilk güncelleme ve muhtemelen tcl ve servisle alakalı son güncelleme olacak, durum tatsız sonuçlandı şimdilik. Son güncelleme sonrası artık tarih takip etmeyi bıraktım hatırladığımı yazacağım. kargo 19/12/2023 tarihinde trendyol'a ulaştı 2-3 günlük inceleme sonuçlanır diye dönüşler almıştım müşteri hizmetlerine lakin öyle olmadı 22/12 ile 29-12 arasında defalarca trendyol müşteri hizmetleri ile konuştum en az 6 defa aradım 6 kere farklı kişilerden FARKLI FARKLI yönlendirmeler ve bilgiler aldım şikayet ettiğim müşteri hizmetleri dahi oldu. Biri çıkıp 2 güne sonuçlanır dedi 22'sinde 23 tarihinde başkası 8 saate kesin sonuçlanacak dedi, 24'ünde yarın saat 15.00'a kadar kesin sonuçlanır dedi. 25'inde biri çıktı bu süreç 21 gün sürecek dedi bir diğeri çıktı 5 güne uzadı dedi. Bir allahın kulunun söylediği diğerininkini tutmuyor. En son ki müşteri hizmetlerine son dediğim cümle "tüketici olarak mağdur duruma sokuyorsunuz buna trendyol bünyesinde çalışıp göz mü yumacaksınız dediğimde "TABİKİ" lafını verdi gerisini siz düşünün. Özetle Televizyonun ÜCRET İADESİNİ YAPTILAR. Ve ben bunu daha 02/01/2024 tarihinde trendyol'u kendim arayıp öğreniyorum. Trendyol'dan tarafıma dönüş yok sms le bilgilendirme yok, arama yok, sorumluluk yok. Temsilci size uygulamadan 5 aralıkta tarafınıza dönüş yapılmış deniyor. Uygulamaya her gün girip kontrol ediyorum bildirim sekmesinde uyarı yok, mesaj geldiğine dair bildiri de yok. Biraz daha kontrol ettim şaşırtıcı şeyler çıktı Trendyol uygulamasından Trendyol satıcısından benzer sorunu yaşayanlar olmuş benim gibi sanırım 3 kişiye daha ücret iadesi yapmışlar stokta yok diyerek. Asıl vurgunu veriyorum şimdi sonradan fark ettim ki Ürün "SADECE BANA" satışa kapatılmış. Nişanlımın telefondan girip baktığımda stokta 2 adet görünüyordu. Sepete ekleyip ödemeye kadar gittim onay versem sipariş geçecek. Resimlerini de paylaşıyorum. Şimdi ücret iadesi yapıldı bende ses kayıtlarını bugün gün içerisinde Hakem heyetine delil olarak sunacağım. An itibariyle yardıma ihtiyacım var. Şuan ücret iadesi kredi kartına yapılmış, lakin ben ne olursa olsun hakkımın peşine o ürün bana gelmese de sırf inat olsun bile diye hakem heyetini sürdüreceğim. Tüm hukuki süreçleri başlatıp sürdüreceğim hem hakkım için hem de sırf inat olması ve ders olması için.

Sormak istediğim soru şu;

Ücret iadesi yapıldı lakin hakem heyeti başvurusu devam ediyor ben bu ürünü heyet kararıyla geri alabilecek miyim? yoksa mağdur olmaya devam mı edeceğim?

Teknik servisin düzgün kontrol sağlanmasına karşılık talebi yerine getirmeyip, ivedilikli kontrol talebine 10 günde gelmesi televizyonu geç kargolamama neden olduğu için bu lanet teknik servisi şikayet edip beni maddi zarara uğrattıkları için zararımın karşılanmasını talep edebilir miyim?
Son durum nedir. Bende servis bekliyorum. Benimkinede sinek kaçtı ??
Bezdirmemodeis/on


Şuan televizyonun bugünkü piayasa değeri 23.800-26000 bandında geziyor.
 

Ekli dosyalar

  • WhatsApp Image 2024-01-05 at 07.16.57 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2024-01-05 at 07.16.57 (1).jpeg
    45.7 KB · Görüntüleme: 9
  • WhatsApp Image 2024-01-05 at 07.16.57 (2).jpeg
    WhatsApp Image 2024-01-05 at 07.16.57 (2).jpeg
    45 KB · Görüntüleme: 7
  • WhatsApp Image 2024-01-05 at 07.16.57.jpeg
    WhatsApp Image 2024-01-05 at 07.16.57.jpeg
    38.3 KB · Görüntüleme: 5
  • WhatsApp Image 2024-01-05 at 07.16.58 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2024-01-05 at 07.16.58 (1).jpeg
    91.6 KB · Görüntüleme: 5
  • WhatsApp Image 2024-01-05 at 07.16.58 (2).jpeg
    WhatsApp Image 2024-01-05 at 07.16.58 (2).jpeg
    18 KB · Görüntüleme: 6
  • WhatsApp Image 2024-01-05 at 07.16.58.jpeg
    WhatsApp Image 2024-01-05 at 07.16.58.jpeg
    90.7 KB · Görüntüleme: 7
  • WhatsApp Image 2024-01-05 at 07.16.59.jpeg
    WhatsApp Image 2024-01-05 at 07.16.59.jpeg
    103.8 KB · Görüntüleme: 11
Siz neden TCL aldınız ki ? Servis sorunlarının bu şekilde olduğunu çok yazıyorlar burada, çok bilgilendirme yapıldı bu konuda, araştırma yapmadınız mı alırken ? Ben de araştırmalarım sonucu VESTEL QA9700 65 inç modelini aldım, gerek TV, gerek servis konusunda oldukça memnunum.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri