Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Tcl 55c645 Ölü piksel Servis değişime gelmiyor

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Zoiys

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
23 Kas 2023
Mesajlar
12
Merhabalar öncelikle, özellikle Adem beye selamlar olsun, kendileri sayesinde tüketici olarak oldukça bilinçlendik. Keşke bundan servislerde nasibini alsalar. Yaşadıklarımı detaylarıyla tepkilerinizi merak ederek paylaşıyorum gülmeniz garanti diyebilirim. Umarım konuyu doğru yere açmışımdır ve ayriyeten tüm detaylarıyla yazacağım konu uzunca olabilir törpülemeye çalışacağım şimdiden iyi okumalar ve iyi forumlar dilerim :) Düşüncelerinizi, önerilerinizi ve yanlış doğru yaptıklarımı eleştirmenizi bekliyorum.


Çok fazla vaktinizi almakla beraber konuya geçiyorum.

-Adem bey sayesinde TV almak konusunda kararımı vererek tcl marka 55c645 TV almaya karar verdim ve 12 Kasım gecesi indirime giren modeli son stoktaki son ürün olarak sipariş verdim, 8 gün geçmesinin ardından ismini cismini bile duymadığım "Ceva Lojistikten" kargomu teslim aldım, daha teslim alırken problemlerimiz başladı, kargocu geldiği andan itibaren tüketici olarak kargo teslimi kontrolü ve kargocudan sonra kutuyu da açarak panelde kırık çatlak kontrolü yaptım tümüyle aralıksız da 2 saat süren video kaydı mevcut. Kargo kuryesi de teslim anında kontrolü yapacağım dediğimde "tabi yapın lakin bir durum olsa bile iade alamam " diyerek beni şaşırtmayı başardı, sebebi de prosedürün bu şekilde işlediğini sorun olursa şahsi aradığı numaradan ve Trendyol dan iade süreci başlatarak iade edebileceğini söyledi tabi ki de şaşırmıyoruz artık. Türkiye burası. Kargoda minimum düzeyde hasar vardı taşınma sırasında sanıyorum kutunun en üstünde siyah lekelenme vardı geriye bütünlüğü düzgün olduğu için üstelemeyerek kargoyu aldım evimde kutuyu açtım panel kontrol ettim her şey yolunda görünüyordu sadece kutunun taşıma esnasında en üstünde ufak bir sürtme vardı onun dışında kutu sağlamdı.

-Daha sonra TCL müşteri hizmetlerini de arayarak kutuyu açıp kurulum yapmadığımı söyledim servis beklemek istemiyorum kendim kuracağım, ücret talep edilmesi vs. konuları ve garanti dışı kalacağı konusunda kanun ve düzenleme olmadığını vs konuşup 10 gerçektende 10 dakika dil dökmüş olsamda aynı dalaverelere dayanarak "servis kurmazsa ve kurulum sonrası arıza çıkarsa sorun yaşarsınız garanti dışı karlı (halbuki garanti belgesinde bile müşteri numarası velev ki internet vs. teknolojiden uzak olsa BU NUMARAYI ARAYIN diye gözümüze numara sokuluyor haliyle kurulum niye yapılmasın?)" vs sonucunda servis oluşturduk yine üstelemek istemedim inada binince çözülmeyip işler daha da zora giriyor bilirsiniz.

-2 gün sonra sorumsuz Ateş elektronik (Edirne/merkez) servis evime geldi, bomba geliyor hazırlayın kendinizi buradan sonrası oldukça gülünç insanları ne gözle bakıldığının bariz örneği. Servis geldiği gibi video kaydına alacağıma söyledim birde ne duyayım "bizde video kaydı alınması yasak" yani özetle ben bir b.. afedersiniz kabahat yersem kanıtlayacak bir şeyin olmasın :deli1. Allem kullem etse de o video kaydını alacağımı söyledim ve videoyu başlattım. Kutudan çıkardı koltuğa koydu allahtan en azından sadece bu konuda hassas davrandı daha sonra kurulum bitince ölü piksel, bulutlanma, ışık kontrolleri ve life time test yapmanızı istiyorum dedim nazikçe, 2. Bomba geliyor, verdiği cevap aynen şu şekilde "bizim sadece tek sorumluluğumuz tv yi açıp kontrol edip kurulumunu yapmak, sizin istediğinizi yapmak için -SERVİS KUMANDASI - gerekiyor ve arıza kaydı olmadan da kullanmamız yasak" dedi evet bunu dedi arkadaşlar tüm Tv lerin servis menüsüne ulaştıran tek bir mucizevi sihirli değnek misali kumanda varmış haberiniz olsun adem bey, yıllarca bilir kişiyim dediniz öyle böyleyim dediniz daha bunu bilmiyormuşsunuz adem beeey bizlere de söylemediniz bunun olduğunu Adem beey :hihi. Dedim ki beyefendi kumandası diye bir şey yok ne diyorsunuz siz? böyle diyince bilinçli kullanıcı olduğumu anladı herhalde biraz daha üstüne gidince şu cevabı verdi "biz sadece kurulum yapmakla sorumluyuz, sizin gibi her TV kurulumda bu talebi yapsak benim gece 22.00 a kadar mesai yapmam gerekir, daha 20 TV kurulumu yapacağım, bugün sabahta araç sanayideydi geç kalındı vs vs," bunların hepsi video kaydında var açtıkça gülüyorum. Sonrasında youtubeden beyaz ekran açarım öyle kontrol edersiniz dedi hani kontrol ederiz de değil, ben gideyim sen et demek. Rezalet resmen. Neyse kurdu sorumsuzca çekti gitti Youtube'den de videoyu da açmadı zaten o kadar ısrarcı olmama rağmen. Videoyu ara vermeden 2 saat video daha çektim. Pixel kontrol yaptım birde ne göreyim arkadaşlar, ölü pixcel, ama sıkı durun 1 değil, 2 de değil, 3 hiç değil, 4 te değil 5 te 6 da toplamdan en az 7 tane ölü piksel. Bunlarda artık gözlerim dipten bakmaktan yorulup bırakıncaya kadar sayabildiklerim daha hassas incelersem eminim 15-16 lara çıkacağının garantisini verebilirim. Life time testinde sorun yok geldiğinden beri çakıştığı 10 dakikalık süre yazıyordu. En azından sıfır gönderilmiş bari.

-Durum böyle olunca yapıştım telefonlara, birinden ilk öncelikle TCL numarasını aradım servisten önce, diğer telefondan kayıt almaya başlayarak konuştum ve özellikle konuşma esnasında 2 kez, bünyenizdeki kurulum yapan saha elemanının kurum sonrası ölü pixcel, bulutlanma vs kontrollerinin yapması zorunda değil mi? demem üzerine "evet kırık ve hasar dışında bunlarında kontrollerini yapmak zorundalar" cevabını aldım. Ardından da şikayetimizi oluştururken ki söylediklerini de söyleyip attıkları yalanlarla şikayet TCL sanıyorum ki Bölge sorumlusuna iletildi. Ve tarafından servise hasar tespiti için talep açıldı.

-Ardından önemsiz bir Trendyol konuşması yapıldı oda TCL firmasını arayın diyerek üstünden attılar. Muhtemelen kargo sonrası sorumluluklarında değil. Ardından servisi aradım, hiçbir şey belirtmeden hasar tespiti için kontrole gelinecekti zamanım sıkışık vs araya haftasonu giriyor yarın gönderir misiniz dememe rağmen talebiniz Pazartesi-Salı gününe kayıt yapılmış o gün servis gelecek diye baştan savdı, sıkıştırdım tekrardan sıkıştıracağım pazartesi. Laf arasında da konuştuğum kişiye TCL ile görüştüğümü ve ölü piksel kontrolünün yapılması zorunlu olduğunu kurulumu yapanın kontrol etmeden gittiğini söylemem üzerine de aldığım yanıt: "ben yıllardan beri burada çalışıyorum yanlış anlamayın ama bugüne kadar bizim sorumululuğumuz TV kırık hasar kontrolü yapıp ardından kurulumunu yapmaktı . Bunun hakkında kanun ve düzenlemede değişiklik varsa bilgim yok" diyerek yan yollardan yine kaçıldı.

Ardından kuruluma dair PDF içeriği aldım, içerikte ise "Kutu açılmış" notuna ek olarak teknisyen notuna da "TV Kurulum yapıldı, ÜRÜN ÇALIŞIR ve SORUNSUZ TESLİM EDİLDİ" notu düşülmüş. Yine TCL' yi aradım durumu söyledim kayıt altına da alarak elbette, "prosedür gereği bu şekilde not düşülmüş herhangi bir sorun teşkil etmez" yanıtı üzerine "GARANTİ KAPSAMINDADIR şüpheniz olmasın" yanıtı aldım, haliyle sizinde bileceğiniz üzere kusurlu ürün neden garanti kapsamında olsun bunu kabul etmiyorum, bana değişimi yapılmış ürünün geldiği günden itibaren o ürünün teslim günüyle garanti başlaması gerektiği konusunda diller döktüm.

-Özetle TCL firmasıyla görünürde bir problem yok sorunu halledeceklerini söylüyorlar burada tek problem SORUMSUZ OLAN ATEŞ ELEKTRONİK A.Ş'nin eline düşmeyip konuyu kapatabilmek. TV az çok kullandım herhangi bir sorun görmedim gayet F/P ürün beklentilerimi de karşılıyor sadece ses yüksekliği sanki az gibi geldi 80 ler 90 lara kadar çıkınca bile çok gürültü beklerken sanki komşuları çok rahatsız olmasın dercesine az. Onun dışında saydıklarım hariç bir problem yoktu.

Ve ayrıca aklıma takılan bir durum da var. Kurulum sonrası ne kuruluma ait bir belge ne de garantiye dair kaşe imza ve işletme bilgisinini belge üzerine yazdılar bunlar olması gereken mi? Yoksa belge ve garanti belgesi üzerine kaşe işletme bilgileri yazılmalı mıydı?

Şuan ki güncel durum ise;

22 Kasım çarşamba günü buna kurulum denirse ondan yapıldı, aynı gün TCL-Trendyol ve -sorumsuz servis- arandı talepler oluşturuldu yaşananlar anlatılıp bilgiler alındı. 25 Kasım 14.58 itibariyle servisin hala gelmesini bekliyorum, yarın Pazar bugün gelen olmazsa pazartesi mecburi aksayacak. Fotoğrafları da becerebilirsem ekliyorum.

Güncellemeler oldukça ekleme yapacağım imkan varsa. Adem Bey sizlere çok teşekkür ediyorum sayenizde bilinçlendik lütfen yaptığınızı yapmaya devam etmeniz dileklerimle saygılarımı sunuyorum :)

25.11.2023 15.42 güncelleme; Servisi aradım sıkıştırdım sözde 15.00 dan sonra gelecekleri söylendi arayan soran yok, TCL yi aradım yardımcı oluyorlar talebe acil notu düşüldü gün içerisinde beklemedeyim.
 

Ekli dosyalar

  • 2.jpeg
    2.jpeg
    65.6 KB · Görüntüleme: 59
  • 3.jpeg
    3.jpeg
    61 KB · Görüntüleme: 56
  • 4.jpeg
    4.jpeg
    81.4 KB · Görüntüleme: 51
  • 7.jpeg
    7.jpeg
    48.4 KB · Görüntüleme: 56
  • 21.jpeg
    21.jpeg
    38.9 KB · Görüntüleme: 55
  • 22.jpeg
    22.jpeg
    39.3 KB · Görüntüleme: 48
  • 23.jpeg
    23.jpeg
    50 KB · Görüntüleme: 60
Son düzenleme:
Siz neden TCL aldınız ki ? Servis sorunlarının bu şekilde olduğunu çok yazıyorlar burada, çok bilgilendirme yapıldı bu konuda, araştırma yapmadınız mı alırken ? Ben de araştırmalarım sonucu VESTEL QA9700 65 inç modelini aldım, gerek TV, gerek servis konusunda oldukça memnunum.
Burada servis sıkıntısı yok ki. Trendyol' un hukuk tanımazlığı, vurdumduymazlığı ve kurnazlığı.
 
Zaten kendisi de bahsetmiş ya, servis, sürekli servis, yine servis problemlerinden, isterseniz tekrar okuyabilirsiniz arkadaşın yazdıklarını.
 
Değişim kararı verilmiş bir şekilde. Asıl problem yaratan Trendyol bu durumda. Zaten Bilkom servis hizmetlerini duymayan kalmadı. En azından değişim kararına şükür diyoruz artık.
Bir şekilde ... işte o süreç insanı o kadar geriyor ki ömründen ömür gidiyor, TCL'in acilen servis konusuna çözüm bulması gerekiyor. Ben çekindiğim için TCL almadın Vestel aldım.
 
Peki görün tu.nasil westel den filan
QLED tv olduğu için renkler çok güzel, bu TV karma panel kullanıyor, yani a kutusundan farklı bir panel b kutusundan farklı bir panel çıkabiliyor, benimki IPS panel daha canlı, daha parlak bir panel. Oldukça güzel görüntü kalitesi sunuyor, birkaç gündür TRT SPOR'da İtalya Kupası maçları izliyorum, gerçekten güzel görüntü alıyoruz. 65inç modelini aldım ben. Ürünü farklı bayiden, farklı sitelerden bile alsanız ürün size değil yaşadığınız yerdeki servisine ulaşıyor ilk önce sonra Vestel servisi gelip kuruyor. Yani kutu size teslim edilmiyor, kapalı kutuyu servis sizin yanınızda sizle birlikte açıyor. Bu açıdan çok iyi, herhangi bir hasarda direkt kendileri tutanak tutup götürüyor zaten TV'yi.
 
QLED tv olduğu için renkler çok güzel, bu TV karma panel kullanıyor, yani a kutusundan farklı bir panel b kutusundan farklı bir panel çıkabiliyor, benimki IPS panel daha canlı, daha parlak bir panel. Oldukça güzel görüntü kalitesi sunuyor, birkaç gündür TRT SPOR'da İtalya Kupası maçları izliyorum, gerçekten güzel görüntü alıyoruz. 65inç modelini aldım ben. Ürünü farklı bayiden, farklı sitelerden bile alsanız ürün size değil yaşadığınız yerdeki servisine ulaşıyor ilk önce sonra Vestel servisi gelip kuruyor. Yani kutu size teslim edilmiyor, kapalı kutuyu servis sizin yanınızda sizle birlikte açıyor. Bu açıdan çok iyi, herhangi bir hasarda direkt kendileri tutanak tutup götürüyor zaten TV'yi.
Ben 65c645 i kastetmistim
 
Ücret iadesini dayatma olarak yapıyorlar yuasal yükümlülüklerini üzerlerinden atmak amacı ile.
Bundan kurtulmanın da yolları var, öncelikle Ticaret Odasından bilirkişi görüşü alınıp ürünün güncel fiyatı üzerinden ödeme yapması sağlanabilir hatta bugün bununla ilgili bir Iphone telefon üzerinden örnek bir video paylaşacağım.

THH nin ücret iadesi kararı ile mahkemeye gidilip Kıymet Takdiri yolu ile yine bilirkişiden güncel fiyat belirlemesi yaptırılıp kararın alındığı günün bedeli üzerinden ücret iadesi de alınabilir.
 
Tek mesajda toplu cevap vereceğim diğer türlü kirlilik yaratmış olur.
Siz neden TCL aldınız ki ? Servis sorunlarının bu şekilde olduğunu çok yazıyorlar burada, çok bilgilendirme yapıldı bu konuda, araştırma yapmadınız mı alırken ? Ben de araştırmalarım sonucu VESTEL QA9700 65 inç modelini aldım, gerek TV, gerek servis konusunda oldukça memnunum.
Araştırmasını yaptım daha ağırlı kolarak tv nin kendisini araştırdım ihtiyacıma yönelik olarak tcl tercih etmek istedim pişman ettiler mi satış sonrası hizmette evet. Forumda da kullanıcı yorumları araştırdım soruşturdum pek bulamadım veya denk gelemedim, daha çok adem beyin yt videolarından esinlendim.
Burada servis sıkıntısı yok ki. Trendyol' un hukuk tanımazlığı, vurdumduymazlığı ve kurnazlığı.
Trendyol-Hepsiburada tekelleri artık benim gözümde belirli kategorilerde özellikle büyük kargolarda gözden düştüler asla sipariş geçmeyeceğim. Adem beyin hepsiburada ifşası sonrası mağdur olanları da gördüm. Görünen köy kılavuz istemiyor, buralardan sipariş faslı büyük kargolarda bitmiştir.
Servis sıkıntısı olmaz mı, arkadaş servisi eve getirtememiş bir türlü, ben mi yanlış okudum ?
Ve evet burada elebaş bulunduğum şehirdeki servisin sorumsuzluğu şikayet edeceğim dediğinde tabiki diyen ukala tutumları. Nasıl olsa peşine düşmeyiz, hukuk tanımaz adamlar olunca affedersiniz fırlama oluyorlar. İşin en kötüsü de tüm şehire bakan tek servis bu nalet servis. Ne marka alırsam alayım bu adamlar gelecek. Yine ve yine. Bilkomda bünyesinde böylelerini barındırmaya devam etsin, tümünün problemi denetimsizlik. Fakat genel olarak TCL yardımcı olmuştu tek sıkıntı servis ağıydı.
Değişim kararı verilmiş bir şekilde. Asıl problem yaratan Trendyol bu durumda. Zaten Bilkom servis hizmetlerini duymayan kalmadı. En azından değişim kararına şükür diyoruz artık.
Şükür dedik kursağımızda kaldı sağolsun trendyol sayesinde. İndirim hemen sonrasında tv 23bin bandına ardından 27 bandına çıktı bir ara 30 bandında gördüm ve her seferinde sipariş sadece benim hesabıma kapatılmıştı. Yıllardır teknolojiyle içli dışlıyımdır yazılım, kod altyapım vardır bir firmanın buna başvuracağını düşünmezdim.
Paneli görüntüsü nasıl c645 in
Bugunnindirime girmiş 30bine
Muzzam bir beklenti içerisinde olmayın, ben F/P olarak tercih etmiştim, çok teknik detaylara inmeden şunları aktarayım renkler yeteri kadar dolgun siyahlıklar bir lg kadar söndürme karanlığı kadar değil ama siyaha siyah denir, 10+10w hoparlör var lakin seviye 60-70 e kadar çıkartıyorum apartmanda bu ses rahatsızlık bile vermez diyecek kadar azdı ses konusunda mutlu etmedi kalitesi orta-iyi arası. Tam karşıdan izleme konusunda sorun yok tv nin yanlarından izlemede renk değişimleri veya göze batan bir şey yoktu yanlışım yoksa ips paneldi ve 12 cof-luydu. Oyun için ekstra game özelliği var 60 tazeleme oranını 120 yapıyordu sanırım. "Sadece oyunda". Tipik bir 4k tv ben klasik ev kullanıcısıyım arada oyun arada tv arada film netflix youtube gezerdim. TEK DİKKATİMİ ÇEKEN ŞEY ise arayüz beklediğim kadar hızlı değildi bu kadar kasılma donma yavaşlama beklemiyordum hatta arama motoru BROWSERHERE kullanırken arada bir kanser olmuşluğum oldu. Bir pc yada telefon hızı beklenmez ama temelinde android bu kadar yavaş olmamalı sanki samsung galaxy 3s kullanıyormuşum gibiydi.
Ücret iadesini dayatma olarak yapıyorlar yuasal yükümlülüklerini üzerlerinden atmak amacı ile.
Bundan kurtulmanın da yolları var, öncelikle Ticaret Odasından bilirkişi görüşü alınıp ürünün güncel fiyatı üzerinden ödeme yapması sağlanabilir hatta bugün bununla ilgili bir Iphone telefon üzerinden örnek bir video paylaşacağım.

THH nin ücret iadesi kararı ile mahkemeye gidilip Kıymet Takdiri yolu ile yine bilirkişiden güncel fiyat belirlemesi yaptırılıp kararın alındığı günün bedeli üzerinden ücret iadesi de alınabilir.
Çok teşekkürlerimi sunuyorum tekrardan ilginiz için Adem bey,

Tic. Odası bilir kişi konusundaki önerinizi değerlendireceğim umarum ücret istemezler ki sanmıyorum. Sonraki duruma göre mahkeme açma durumu olabilir yasal hakkımı sürdüreceğim.

---------


Ekstra olarak kargo, servis videosu ve tarafların ses kayıtlarını forumdaki arkadaşların ilgisini çekerse bir yt kanalına yükleme yapabilirim editleyerek. Talep belirtmeniz yeterli olacaktır ilgilenirim.
 
Son düzenleme:
Adem bey etiketliyorum kusura bakmayın yardıma ihtiyacım doğdu. Yol gösterebilirseniz sevinirim.

05.01.2024 yeni yıldan ilk güncelleme ve muhtemelen tcl ve servisle alakalı son güncelleme olacak, durum tatsız sonuçlandı şimdilik. Son güncelleme sonrası artık tarih takip etmeyi bıraktım hatırladığımı yazacağım. kargo 19/12/2023 tarihinde trendyol'a ulaştı 2-3 günlük inceleme sonuçlanır diye dönüşler almıştım müşteri hizmetlerine lakin öyle olmadı 22/12 ile 29-12 arasında defalarca trendyol müşteri hizmetleri ile konuştum en az 6 defa aradım 6 kere farklı kişilerden FARKLI FARKLI yönlendirmeler ve bilgiler aldım şikayet ettiğim müşteri hizmetleri dahi oldu. Biri çıkıp 2 güne sonuçlanır dedi 22'sinde 23 tarihinde başkası 8 saate kesin sonuçlanacak dedi, 24'ünde yarın saat 15.00'a kadar kesin sonuçlanır dedi. 25'inde biri çıktı bu süreç 21 gün sürecek dedi bir diğeri çıktı 5 güne uzadı dedi. Bir allahın kulunun söylediği diğerininkini tutmuyor. En son ki müşteri hizmetlerine son dediğim cümle "tüketici olarak mağdur duruma sokuyorsunuz buna trendyol bünyesinde çalışıp göz mü yumacaksınız dediğimde "TABİKİ" lafını verdi gerisini siz düşünün. Özetle Televizyonun ÜCRET İADESİNİ YAPTILAR. Ve ben bunu daha 02/01/2024 tarihinde trendyol'u kendim arayıp öğreniyorum. Trendyol'dan tarafıma dönüş yok sms le bilgilendirme yok, arama yok, sorumluluk yok. Temsilci size uygulamadan 5 aralıkta tarafınıza dönüş yapılmış deniyor. Uygulamaya her gün girip kontrol ediyorum bildirim sekmesinde uyarı yok, mesaj geldiğine dair bildiri de yok. Biraz daha kontrol ettim şaşırtıcı şeyler çıktı Trendyol uygulamasından Trendyol satıcısından benzer sorunu yaşayanlar olmuş benim gibi sanırım 3 kişiye daha ücret iadesi yapmışlar stokta yok diyerek. Asıl vurgunu veriyorum şimdi sonradan fark ettim ki Ürün "SADECE BANA" satışa kapatılmış. Nişanlımın telefondan girip baktığımda stokta 2 adet görünüyordu. Sepete ekleyip ödemeye kadar gittim onay versem sipariş geçecek. Resimlerini de paylaşıyorum. Şimdi ücret iadesi yapıldı bende ses kayıtlarını bugün gün içerisinde Hakem heyetine delil olarak sunacağım. An itibariyle yardıma ihtiyacım var. Şuan ücret iadesi kredi kartına yapılmış, lakin ben ne olursa olsun hakkımın peşine o ürün bana gelmese de sırf inat olsun bile diye hakem heyetini sürdüreceğim. Tüm hukuki süreçleri başlatıp sürdüreceğim hem hakkım için hem de sırf inat olması ve ders olması için.

Sormak istediğim soru şu;

Ücret iadesi yapıldı lakin hakem heyeti başvurusu devam ediyor ben bu ürünü heyet kararıyla geri alabilecek miyim? yoksa mağdur olmaya devam mı edeceğim?

Teknik servisin düzgün kontrol sağlanmasına karşılık talebi yerine getirmeyip, ivedilikli kontrol talebine 10 günde gelmesi televizyonu geç kargolamama neden olduğu için bu lanet teknik servisi şikayet edip beni maddi zarara uğrattıkları için zararımın karşılanmasını talep edebilir miyim?




Şuan televizyonun bugünkü piayasa değeri 23.800-26000 bandında geziyor.
Üstad geçmiş olsun. Çok ilginç durum olmuş konunun devamı. Sana kapatmaları başkasına satış yapmaları falan cidden satıcı kayırma mağdur çoğaltma gibi bişey olmuş.


Benim durumda saçma sapan hal aldı.
TV içine kaçan sinek için servis bugün gelecek.
Saat 11i geçti dedim arayan soran yok ne zaman gelirler diye bi arayayım dedim. Servis diyorki öğleden sonra gelecek alıp gidecez pzt falan geri getiririz diyor.buraya kadar tamam ama sonunda dediki bu işlem ücretli olacak hobaaaa dedim hayırdır niye. Bize merkez öyle dedi diyor. Merkezi aradım dönüş alamadım konuştuğum kişi detaylı bilgi alıp geri döneceğim dedi.
Servis gelmeden merkezden cevap gelse iyi olur.
Sizce bu sinek kaçma olayında ne gibi yol izleyeyim.
 
Ücret iadesini dayatma olarak yapıyorlar yuasal yükümlülüklerini üzerlerinden atmak amacı ile.
Bundan kurtulmanın da yolları var, öncelikle Ticaret Odasından bilirkişi görüşü alınıp ürünün güncel fiyatı üzerinden ödeme yapması sağlanabilir hatta bugün bununla ilgili bir Iphone telefon üzerinden örnek bir video paylaşacağım.

THH nin ücret iadesi kararı ile mahkemeye gidilip Kıymet Takdiri yolu ile yine bilirkişiden güncel fiyat belirlemesi yaptırılıp kararın alındığı günün bedeli üzerinden ücret iadesi de alınabilir.
Adem abi banada bi yol göstersen. Tcl servisi panel içindeki sinek için ücretli işlem olacağını belirtti. Servis daha gelmedi merkezden dönüş bekliyorum. Nasıl bir yol izleyeyim.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri