Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Tcl ve Bilkom mağdurları

Örnek modellerinde olmayan kusurların var olduğu her ürün ayıplı üründür.
Satış ilanında belirtilen hususları taşımayan her ürün yine ayıplı üründür.
Çalışma prensibinde olmaması gereken unsurları barındıran her ürün yine ayıplı üründür.
Bu doğrultuda sizin bu ürün de ayıplı ürün olarak kabul edilir.
 
Sosyal mecradaki her içeriğimizdeki ana amaç tüketici ile Satıcı, üretici ve/veya ithalatçıların ortak noktada buluşabilmesini sağlamaktır.

Sosyal mecra baskısını haksız kazanç için kullanan tüketici örnekleri görünce tüketicilerin ev aynı zamanda mağdur edilmekistenen satıcı veya üreticilerin de haklı olduğu noktaları vurgulayan bireyler olarak bize duyulan güveni hiç sarsmadığımız bu ortamda tüketicilerin seslerini reklamsız kazançsız çıkarsız duyurabilmek en temel misyonumuz.

Üretici İthalatçı ve satıcılara açık beyanımızdır ki tüketicilerin bu platformda birlik olmalarını sğalayıp birlikten doğan gücü sizlere karşı baskı amaçlı kullanacağız.

Art niyetli tüketicilere açık beyenımızdır ki sizlerin kişisel çıkarları doğrultusunda attığınız her art niyetli adım, biz doğru yoldan ayrılmayan tüketicilerin satın alma gücünü zayıflatmakta olduğundan ve hak arama mücadelelerimizi sekteye uğrattığından dolayı sizlerle de mücadele edeceğiz.

Bu konu başlığı altında birleşen tüm TCL Bilkom mağdurlarının da elbett eki yeri zamanı geldiğinde sesleri olup yeniden haykıracağız.

Buna paralel olarak eğer firma yetkilileri bu tüketicilerin sesi olur ve sorunlarını çözerse onların da sesi olacağız.

Şikayet gerekiyorsa şikayet, teşekkür gerekiyorsa teşekkür edeceğiz.

Umudum şu dur ki, bu başlıkta yazan her tüketicinin sorunu firma tarafından çözülür ve bu başlıktaki yazarlar daha sonra TCL ve BİLKOM'a teşekkür edenler başlığı açar.

Bekleyip göreceğiz bakalım fimanın buradaki politikası ne olacak :ok
 
Aynen tcl sayfasına bende yazmıştım şikayetkerimi sildiler hepsini yine yazdım istedikleri kadar silsinler biz yinede yazmaya devam insanlara rehber olsun en azından tcl ve Bilkom MÜŞTERİLERİNİ MAĞDUR ettiğini bilsinler
 
Sosyal mecradaki her içeriğimizdeki ana amaç tüketici ile Satıcı, üretici ve/veya ithalatçıların ortak noktada buluşabilmesini sağlamaktır.

Sosyal mecra baskısını haksız kazanç için kullanan tüketici örnekleri görünce tüketicilerin ev aynı zamanda mağdur edilmekistenen satıcı veya üreticilerin de haklı olduğu noktaları vurgulayan bireyler olarak bize duyulan güveni hiç sarsmadığımız bu ortamda tüketicilerin seslerini reklamsız kazançsız çıkarsız duyurabilmek en temel misyonumuz.

Üretici İthalatçı ve satıcılara açık beyanımızdır ki tüketicilerin bu platformda birlik olmalarını sğalayıp birlikten doğan gücü sizlere karşı baskı amaçlı kullanacağız.

Art niyetli tüketicilere açık beyenımızdır ki sizlerin kişisel çıkarları doğrultusunda attığınız her art niyetli adım, biz doğru yoldan ayrılmayan tüketicilerin satın alma gücünü zayıflatmakta olduğundan ve hak arama mücadelelerimizi sekteye uğrattığından dolayı sizlerle de mücadele edeceğiz.

Bu konu başlığı altında birleşen tüm TCL Bilkom mağdurlarının da elbett eki yeri zamanı geldiğinde sesleri olup yeniden haykıracağız.

Buna paralel olarak eğer firma yetkilileri bu tüketicilerin sesi olur ve sorunlarını çözerse onların da sesi olacağız.

Şikayet gerekiyorsa şikayet, teşekkür gerekiyorsa teşekkür edeceğiz.

Umudum şu dur ki, bu başlıkta yazan her tüketicinin sorunu firma tarafından çözülür ve bu başlıktaki yazarlar daha sonra TCL ve BİLKOM'a teşekkür edenler başlığı açar.

Bekleyip göreceğiz bakalım fimanın buradaki politikası ne olacak :ok
?????
 
Ben bu mesajınızı görmemişim. Diğer konu ile bu konu birleştirilebilir mi acaba bir bakalım. :alala
 
Adem bey 20 gündür 2 ci tv de servisteydi çok uğraştırdılar hergün aradım yazılabilecek heryere yazdım değişim hakkımı istediğimi artık müşteri hizmetleri çalışanlarının isimlerini ezberledim ve sonunda misli ile değişimini onayladılar ama çok uğraştırdılar 3 tv yi bekliyorum umarım bu tv dede bir sıkıntı çıkmaz media markt da olmasına rağmen kendileri göndereceklermiş sizin de etkiniz olduğunu düşünüyorum artık okadar yordular ki media markt a gittim müdür yardımcısı yardımcı oldu bilkom un satış sorumlusu da oradaymış onuda çağırdı baştan sona anlattım müşterilerinizi servis olarak mağdur ettiklerini gidile bilecek heryere gideceğimi sizinde selamınızı söyledim Hı yabancı gelmedi isimi dediler sağolsun Adem beye kadar ulaştım çok yardımcı oldu dedim hatta inceleriz diye form açtılar takip edebilirsiniz dedim orayada yazıyorum diye sonra hatırladılar sizide sonunda ertesi gün misli ile değişimini onayladılar
 
Büyük markaların yanında olmayıp Tüketicilerin yanında olduğunuz için çok teşekkür ederiz ?sayılarınız artar inşallah Adem bey
İnanın ciddi bir denge kurmaya çalışıyoruz.

Bakınız ben firmalardan hayatım boyunca çekinmedim, takip edenler bilriler mahkemelere verdiler beni videolarımı kaldırmam için yine de kaldırmadım, gittim ifadeler karakollar adliyeler vs hiç geri adım atmadım yani firmaların ellerindeki SUÇ DUYURUSU silahının bana işlemeyeceğini çünkü yanlış bir şey yapmadığımı ispat ettim.

Bunları size şu sebeple yazdım, neticede herhangi bir markaya parmak sallamak, onları rezil rüsva etmek zor değil ancak zaman içerisinde şunu da anladım ki kafadan bu markaları yerin dibine gömdüğümde ''Nasılsa olan olmuş'' moduna giriyorlar bu sefer bu durum tüketicinin işine yaramıyor.

Ben bu videoları, izlensin de ben popülasyon kasayım diye yayınlamıyorum, bu videolar firmalara karşı bizim elimizdeki bir koz, İşte ben de kafadan parmak sallayıp gömmek yerine önce denge politikası yürütmeye çalışıyorum.

bu nedenle sevgili ilteriş ile iş bölümü yaptık, sosyal medya ticari tarafı ilterişte, teknik tarafı bende. İlteriş firmalar ile iletişim halinde olan taraf çünkü ben agresif yaklaştığım için anlaşamıyoruz o nedenle normalde firmalar benden hazetmez zaten. Tüketici sorun yaşadığında ben gerekçeleri ile birlikte ilterişe konuyu aktarıp firma ile iletişim kurmasını rica ediyorum.

Diyoruz ki ''bakın kardeşim, tüketicinin bu şekilde bir talebi var ve biz bu talebe hayır demeyiz, tüketici bize diyor ki BENİ ÜZDÜLER, SEN DE ONLARI ÜZ, eğer tüketicinin sorunu çözülmezse markanızı firmanızı içeren olumsuz içerikler üretip yayına vereceğiz çünkü tüketici haklı.''

İşte bahsettiğim denge politikası böyle bir şey.

Başarmaya çalıştığımız iş zor, başarabilmiş de değiliz ama mücadeleye devam ediyoruz.

Ne zaman başaracağız?

İnceleriz platformu olarak daha da büyüyüp sesimizi daha gür şekilde duyurabildiğimizde firmalara baskımız çok daha yoğun olabilecek.
 
Arkadaşım merhabalar şuan istedikleri bir ücret yok haftaya ürününüzü göndericez dediler bilkom Media Markt dan gelmeyecek merkez tcl gönderecekmiş ürünü çok uğraştık ama
 
Çok sıradışı, dikkatimizden kaçan bir istisna durum olmadıkça sizin talebiniz değişim olduğu sürece heyetten de değişim kararı çıkar.
 
Dar görüşlülük bu bence. Vatandaşı böyle üzüp marka değerinizi yitireceğinize bunu tolere etmek ve çözmek çok daha makul olan yol değil mi yahu? :alala
 
Bahsettiğiniz konu Garanti Belge Yönetmeliği esaslarına göre ilerler ve bir ürün garanti süresi içerisinde değişim yapılıyorsa mevcut garantisi devam eder. GBY bunu şu şekilde ifade eder;

MADDE 10 – (1) Garanti uygulaması sırasında değiştirilen malın garanti süresi, satın alınan malın kalan garanti süresi ile sınırlıdır.
 

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri