Merhabalar öncelikle
Uzun süredir girip girip neler yaşanıyor okuyordum. Bugün foruma uye olmak bana da nasip oldu. 1.5 yil once aldığım steelseries artic 1 kulaklığı garantiye gonderdim ve 2 hafta sonunda iade degisim cikti diye mesaj geldi ve mağazaya gittim.degisim istiyorum dedim. Kadın baktı urun stokta yok dedi ve hemen iadeye ceviriyordu. Durdurdum ve ayni urun yoksa ust model vermek durumundasiniz dedim.bizde yok felan filan tarzi seyler söyledi net bir cevap vermedi.urunu trendyol üzerinden 560tl ye teknosadan aldığım icin trendyola gitmemi söyledi. Bende degisim iade raporunu alip hem teknosa hem de trendyolda talep olusturdum. suan stogu azaldigi icin urun 4000 tl satışta en düşük ve muadil olarak benim urunumun 2023 modeli olan steelseries artic nova 1 (2400tl) var ve degisim olursa onu kabul ediyorum. Fakat iadeden devam edecekler gibi duruyor.Daha sonra nasil bir surec izleyebilirim ?
Uzun süredir girip girip neler yaşanıyor okuyordum. Bugün foruma uye olmak bana da nasip oldu. 1.5 yil once aldığım steelseries artic 1 kulaklığı garantiye gonderdim ve 2 hafta sonunda iade degisim cikti diye mesaj geldi ve mağazaya gittim.degisim istiyorum dedim. Kadın baktı urun stokta yok dedi ve hemen iadeye ceviriyordu. Durdurdum ve ayni urun yoksa ust model vermek durumundasiniz dedim.bizde yok felan filan tarzi seyler söyledi net bir cevap vermedi.urunu trendyol üzerinden 560tl ye teknosadan aldığım icin trendyola gitmemi söyledi. Bende degisim iade raporunu alip hem teknosa hem de trendyolda talep olusturdum. suan stogu azaldigi icin urun 4000 tl satışta en düşük ve muadil olarak benim urunumun 2023 modeli olan steelseries artic nova 1 (2400tl) var ve degisim olursa onu kabul ediyorum. Fakat iadeden devam edecekler gibi duruyor.Daha sonra nasil bir surec izleyebilirim ?