Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Teknosa iade değişim cikan üründe muadil modeli bulunmasina rağmen(ayni urun yok) değişimi reddederek iadeye yönlendiriyor.

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Bayram ışık

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
17 Mar 2024
Mesajlar
16
Merhabalar öncelikle
Uzun süredir girip girip neler yaşanıyor okuyordum. Bugün foruma uye olmak bana da nasip oldu. 1.5 yil once aldığım steelseries artic 1 kulaklığı garantiye gonderdim ve 2 hafta sonunda iade degisim cikti diye mesaj geldi ve mağazaya gittim.degisim istiyorum dedim. Kadın baktı urun stokta yok dedi ve hemen iadeye ceviriyordu. Durdurdum ve ayni urun yoksa ust model vermek durumundasiniz dedim.bizde yok felan filan tarzi seyler söyledi net bir cevap vermedi.urunu trendyol üzerinden 560tl ye teknosadan aldığım icin trendyola gitmemi söyledi. Bende degisim iade raporunu alip hem teknosa hem de trendyolda talep olusturdum. suan stogu azaldigi icin urun 4000 tl satışta en düşük ve muadil olarak benim urunumun 2023 modeli olan steelseries artic nova 1 (2400tl) var ve degisim olursa onu kabul ediyorum. Fakat iadeden devam edecekler gibi duruyor.Daha sonra nasil bir surec izleyebilirim ?
 
Adem hocam benden iyi bilir ancak thh verip degisim istemek mantıklı olacaktır. Tamir zaten bu tip ürünlerde olmuyor. Size ayıpsız misli yeni bir ürün vermek zorundalar.
 
Adem hocam benden iyi bilir ancak thh verip degisim istemek mantıklı olacaktır. Tamir zaten bu tip ürünlerde olmuyor. Size ayıpsız misli yeni bir ürün vermek zorundalar.
Sikayetvara yazmıştım sabah hemen aradılar. Ürunu trendyoldan aldigim icin değişim yapamadiklarini aktardilar prosedur mu ne varmis. Bende benim faturamda teknosa yaziyor ve 6502 sayili kanuna göre elimdeki iade degisim raporumu ister satici ister distribütöre karsi kullanirim kanunen hakkimdir ve siz bu istegimi karsilamak durumundasiniz duye cevap verip usteledikten sonra sizi farkli bir departmana aktarıyoruz diye bir cevap verdiler geri dönüş bekliyorum.gelisme olursa yazacağım.ayrica islak imzalı iade degisim raporunu da kendilerinden talep ettim.sikayetvara yazdığım metninde ilettim umarım yasak değildir farkli siteden paylaşmak
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20240317_193634_Chrome.jpg
    Screenshot_20240317_193634_Chrome.jpg
    49.1 KB · Görüntüleme: 7
Sikayetvara yazmıştım sabah hemen aradılar. Ürunu trendyoldan aldigim icin değişim yapamadiklarini aktardilar prosedur mu ne varmis. Bende benim faturamda teknosa yaziyor ve 6502 sayili kanuna göre elimdeki iade degisim raporumu ister satici ister distribütöre karsi kullanirim kanunen hakkimdir ve siz bu istegimi karsilamak durumundasiniz duye cevap verip usteledikten sonra sizi farkli bir departmana aktarıyoruz diye bir cevap verdiler geri dönüş bekliyorum.gelisme olursa yazacağım.ayrica islak imzalı iade degisim raporunu da kendilerinden talep ettim.sikayetvara yazdığım metninde ilettim umarım yasak değildir farkli siteden paylaşmak
Yasak değildir burada öyle takıntılar yok hocam Allaha şükür 😀
 
Yasak değildir burada öyle takıntılar yok hocam Allaha şükür 😀
Halkımıza her alanda yeterince yasak getirdiler hocam, bari burada rahat olalım :ok
Küfür Hakaret ve mesnetsiz marka karalama ile gizli marka pazarlama olmasın gerisi bizim için sorun değil.

Gelelim şu değişim vs konularına.
HUKUK en önemli kelime burada fakat bazı durumlarda sadece kelime olamktan öteye geçemiyor.
Yine de uygulama şekilleri ve ilerleme yolları bilinirse çok güzel sonuçlar elde edilebiliyor.

Şöyle bir örnek vereyim size.

Garantisi bitmiş fakat yasal ömrü henüz dolmamış TEFAL marka buhar kazanlı ütü arıza yapıyor, vatandaş servise götürüyor, servisi ''Bunun kartı artık yok, hurda, çöp'' diyor.

Vatandaş bana ulaşıyor, bakıyorum ürünün yasal ömrü devam ediyor, hemen kendisine bir dilekçe verdirdim, firmadan savunma istedik, savunmada her zamanki gibi tüketiciyi haksız zenginleşme çabası ile suçladılar vs vs.

Vatandaşın gerekçeli kararını kendi ellerimle yazdım, yine üyes,i olduğum komisyonda kendi ellerimle de imzaladım, diğer 4 Komisyon üyesi arkadaşımın da imzası ile biz tefal efendiye, vatandaşa ''Çöpe at'' dedikleri ürün için ücretsiz değişim yaptırttık.

O model artık piyasadaolmadığı için iki model üstünü teslim etmek zorunda kaldılar.

Bir daha vurgulamak isterim ki bu ürünün garantisi dahi yoktu.


Şimdi garantisi dahiolmayan ürüne biz değişim yaptırtıp, firmanın 2 üst modelini verdirmeyi sağladıysak, siz de bunu başarabilirsiniz. Yeter ki doğru yollardan ve bilinçli ilerleyin, hakkınızı kimseye bırakmayın :ok

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
Halkımıza her alanda yeterince yasak getirdiler hocam, bari burada rahat olalım :ok
Küfür Hakaret ve mesnetsiz marka karalama ile gizli marka pazarlama olmasın gerisi bizim için sorun değil.

Gelelim şu değişim vs konularına.
HUKUK en önemli kelime burada fakat bazı durumlarda sadece kelime olamktan öteye geçemiyor.
Yine de uygulama şekilleri ve ilerleme yolları bilinirse çok güzel sonuçlar elde edilebiliyor.

Şöyle bir örnek vereyim size.

Garantisi bitmiş fakat yasal ömrü henüz dolmamış TEFAL marka buhar kazanlı ütü arıza yapıyor, vatandaş servise götürüyor, servisi ''Bunun kartı artık yok, hurda, çöp'' diyor.

Vatandaş bana ulaşıyor, bakıyorum ürünün yasal ömrü devam ediyor, hemen kendisine bir dilekçe verdirdim, firmadan savunma istedik, savunmada her zamanki gibi tüketiciyi haksız zenginleşme çabası ile suçladılar vs vs.

Vatandaşın gerekçeli kararını kendi ellerimle yazdım, yine üyes,i olduğum komisyonda kendi ellerimle de imzaladım, diğer 4 Komisyon üyesi arkadaşımın da imzası ile biz tefal efendiye, vatandaşa ''Çöpe at'' dedikleri ürün için ücretsiz değişim yaptırttık.

O model artık piyasadaolmadığı için iki model üstünü teslim etmek zorunda kaldılar.

Bir daha vurgulamak isterim ki bu ürünün garantisi dahi yoktu.


Şimdi garantisi dahiolmayan ürüne biz değişim yaptırtıp, firmanın 2 üst modelini verdirmeyi sağladıysak, siz de bunu başarabilirsiniz. Yeter ki doğru yollardan ve bilinçli ilerleyin, hakkınızı kimseye bırakmayın :ok

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
Öncelikle cevabiniz icin teşekkürler sizi yakalamışken birkac soru sormak istiyorum. Ürünu trendyoldan kendi hesabımdan aldım. Fakat teslim alan abim olacağı icin teslim alan kisisine onun ismini yazmıştım.Faturaya da abimin ismi yazılmış .Bu durumda thh basvuru yaparken abimin uzerinden mi yapmaliyim?
Ayrica adres olarak faturada bulunan gorselini eklediğim kısmı yazmayı dusunuyorum ama ekstra bilgi olarak vkn felan yazmiyor faturada nereden edinebilirim ?
Bu durumda fatura ,iade degisim raporu dışında herhangi bir belge olmayacak. Konuşmalar beni arayarak yaptiklari icin ilettikleri teklifin mail olarak felan cevabi yok. Basvurumu nasıl güçlendiririm?
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20240319_132542_Samsung Notes.jpg
    Screenshot_20240319_132542_Samsung Notes.jpg
    22.9 KB · Görüntüleme: 6
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri