Neler yeni

Teknosa ve Bilkom ( TCL )

Cem62

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
21 Eki 2023
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Puanları
1
Adem bey iyi akşamalar ve iyi çalışmalar.
07.11.2022 tarihinde teknosa dan TCL 50C725 4K UHD QLED TV aldım... Kurulumu yapıldıktan sonra akşam TV yi izlerk n ekranda bulutlanma olduğunu fark ettik... Fotoğraflarını çektim teknik servisle görüştüm attım fotoğrafları kendilerine... Merkezden bilgi almaları gerektiğini söylediler ve bu durumun normal olduğunu böyle bir durumla karşılaşmak istemiyorsanız OLED TV almam gerektiğini söylediler.( ürün satıldıktan sonra çok güzel bilgilendirme yapıyorlar ) bunun üzerine ben de hakem heyetine başvurdum faturayı Teknosa kestiği için teknosa'yı mahkemeye verdim hakem heyeti sonucu lehime kararlandı tabii teknosa'da şu anda değişim mi yapmıyor ürün üretimde olmadığı için stoklarında olmadığı için yeni üst modelini vermeyeceklerini ancak icraya vermem gerektiğini söylediler kendilerini para iadesinde fatura üzerindeki tutar üzerinden vereceklerini güncel faizini vermeyeceklerini söylediler.buna istinaden bende bilkom la iletişime geçtim bilkom a durumu anlattım olaya müdahil olmalarını istedim çünkü ben TCL markasına güvenerek aldım TV yi tamam dediler evrakları attım kendilerine mail olarak O saatten sonra dönüş olmadı iki kere üç kere kayıt bırakmama rağmen kendilerine kapı duvar oldular... Şimdi Adem bey TV yi versem iade değişim yok o zaman aldığımız paraya şuanda doğru düzgün TV yok. İcra açsam fatura tutarı verilecek deniyor. Ne yapacağımı şaşırdım !!! Sizden fikir talep etmekteyim....
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20221111_221553.jpg
    IMG_20221111_221553.jpg
    8.8 KB · Görüntüleme: 8
  • IMG_20221111_221640.jpg
    IMG_20221111_221640.jpg
    9.3 KB · Görüntüleme: 8
  • IMG_20221118_182011.jpg
    IMG_20221118_182011.jpg
    10.2 KB · Görüntüleme: 8

NBKpro

Moderatör
Moderator
Katılım
26 Ocak 2023
Mesajlar
2,761
Çözümler
25
Tepki puanı
4,818
Puanları
213
Konum
𝓔𝓖𝓔 𝓚𝓘𝓨𝓘𝓛𝓐𝓡𝓘
Web sitesi
inceleriz.com
Adem bey iyi akşamalar ve iyi çalışmalar.
07.11.2022 tarihinde teknosa dan TCL 50C725 4K UHD QLED TV aldım... Kurulumu yapıldıktan sonra akşam TV yi izlerk n ekranda bulutlanma olduğunu fark ettik... Fotoğraflarını çektim teknik servisle görüştüm attım fotoğrafları kendilerine... Merkezden bilgi almaları gerektiğini söylediler ve bu durumun normal olduğunu böyle bir durumla karşılaşmak istemiyorsanız OLED TV almam gerektiğini söylediler.( ürün satıldıktan sonra çok güzel bilgilendirme yapıyorlar ) bunun üzerine ben de hakem heyetine başvurdum faturayı Teknosa kestiği için teknosa'yı mahkemeye verdim hakem heyeti sonucu lehime kararlandı tabii teknosa'da şu anda değişim mi yapmıyor ürün üretimde olmadığı için stoklarında olmadığı için yeni üst modelini vermeyeceklerini ancak icraya vermem gerektiğini söylediler kendilerini para iadesinde fatura üzerindeki tutar üzerinden vereceklerini güncel faizini vermeyeceklerini söylediler.buna istinaden bende bilkom la iletişime geçtim bilkom a durumu anlattım olaya müdahil olmalarını istedim çünkü ben TCL markasına güvenerek aldım TV yi tamam dediler evrakları attım kendilerine mail olarak O saatten sonra dönüş olmadı iki kere üç kere kayıt bırakmama rağmen kendilerine kapı duvar oldular... Şimdi Adem bey TV yi versem iade değişim yok o zaman aldığımız paraya şuanda doğru düzgün TV yok. İcra açsam fatura tutarı verilecek deniyor. Ne yapacağımı şaşırdım !!! Sizden fikir talep etmekteyim....

THH kararı ayıpsız misli ile değişim ise, ayıpsız mislini istemekten vazgeçmeyin. Eğer o ürün yoksa aynı özellikleri karşılayan başka bir ürün verecek. TCL olur Samsung olur o sizinle yapacağı pazarlığa kalmış. Tabi misli deyince bazıları da abartıyor, bunun için mahkeme bilirkişi vs. atayabilir, bu ürünün misli nelerdir diye. Ayrıca bildiğim kadarıyla firmaların hangi ürüne karşılık hangi ürünün denk geleceğini yani aslında onun muadilinin ne olduğunu belirten bir listeleri de olmak zorunda.

Konudan bağımsız şekilde, Teknosa'nın bu yönde şikayetleri fazlalaştı sanki.
 

Cem62

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
21 Eki 2023
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Puanları
1
THH kararı ayıpsız misli ile değişim ise, ayıpsız mislini istemekten vazgeçmeyin. Eğer o ürün yoksa aynı özellikleri karşılayan başka bir ürün verecek. TCL olur Samsung olur o sizinle yapacağı pazarlığa kalmış. Tabi misli deyince bazıları da abartıyor, bunun için mahkeme bilirkişi vs. atayabilir, bu ürünün misli nelerdir diye. Ayrıca bildiğim kadarıyla firmaların hangi ürüne karşılık hangi ürünün denk geleceğini yani aslında onun muadilinin ne olduğunu belirten bir listeleri de olmak zorunda.

Konudan bağımsız şekilde, Teknosa'nın bu yönde şikayetleri fazlalaştı sanki.
Kararda ürünü yenisiyle değişim değişim mümkün değil ise para iadesi diye karara yazılmış....
 
Üst