Adem bey iyi akşamalar ve iyi çalışmalar.
07.11.2022 tarihinde teknosa dan TCL 50C725 4K UHD QLED TV aldım... Kurulumu yapıldıktan sonra akşam TV yi izlerk n ekranda bulutlanma olduğunu fark ettik... Fotoğraflarını çektim teknik servisle görüştüm attım fotoğrafları kendilerine... Merkezden bilgi almaları gerektiğini söylediler ve bu durumun normal olduğunu böyle bir durumla karşılaşmak istemiyorsanız OLED TV almam gerektiğini söylediler.( ürün satıldıktan sonra çok güzel bilgilendirme yapıyorlar ) bunun üzerine ben de hakem heyetine başvurdum faturayı Teknosa kestiği için teknosa'yı mahkemeye verdim hakem heyeti sonucu lehime kararlandı tabii teknosa'da şu anda değişim mi yapmıyor ürün üretimde olmadığı için stoklarında olmadığı için yeni üst modelini vermeyeceklerini ancak icraya vermem gerektiğini söylediler kendilerini para iadesinde fatura üzerindeki tutar üzerinden vereceklerini güncel faizini vermeyeceklerini söylediler.buna istinaden bende bilkom la iletişime geçtim bilkom a durumu anlattım olaya müdahil olmalarını istedim çünkü ben TCL markasına güvenerek aldım TV yi tamam dediler evrakları attım kendilerine mail olarak O saatten sonra dönüş olmadı iki kere üç kere kayıt bırakmama rağmen kendilerine kapı duvar oldular... Şimdi Adem bey TV yi versem iade değişim yok o zaman aldığımız paraya şuanda doğru düzgün TV yok. İcra açsam fatura tutarı verilecek deniyor. Ne yapacağımı şaşırdım !!! Sizden fikir talep etmekteyim....
07.11.2022 tarihinde teknosa dan TCL 50C725 4K UHD QLED TV aldım... Kurulumu yapıldıktan sonra akşam TV yi izlerk n ekranda bulutlanma olduğunu fark ettik... Fotoğraflarını çektim teknik servisle görüştüm attım fotoğrafları kendilerine... Merkezden bilgi almaları gerektiğini söylediler ve bu durumun normal olduğunu böyle bir durumla karşılaşmak istemiyorsanız OLED TV almam gerektiğini söylediler.( ürün satıldıktan sonra çok güzel bilgilendirme yapıyorlar ) bunun üzerine ben de hakem heyetine başvurdum faturayı Teknosa kestiği için teknosa'yı mahkemeye verdim hakem heyeti sonucu lehime kararlandı tabii teknosa'da şu anda değişim mi yapmıyor ürün üretimde olmadığı için stoklarında olmadığı için yeni üst modelini vermeyeceklerini ancak icraya vermem gerektiğini söylediler kendilerini para iadesinde fatura üzerindeki tutar üzerinden vereceklerini güncel faizini vermeyeceklerini söylediler.buna istinaden bende bilkom la iletişime geçtim bilkom a durumu anlattım olaya müdahil olmalarını istedim çünkü ben TCL markasına güvenerek aldım TV yi tamam dediler evrakları attım kendilerine mail olarak O saatten sonra dönüş olmadı iki kere üç kere kayıt bırakmama rağmen kendilerine kapı duvar oldular... Şimdi Adem bey TV yi versem iade değişim yok o zaman aldığımız paraya şuanda doğru düzgün TV yok. İcra açsam fatura tutarı verilecek deniyor. Ne yapacağımı şaşırdım !!! Sizden fikir talep etmekteyim....