Merhaba arkadaşlar, 2006'dan beri Türk Telekom abonesiyim. Günümüze gelene kadar geçen sürede çok sorun yaşadım. Sürekli bağlantı kopmaları bunların en başında geliyor. Türk Telekom, bina içindeki kabloların problemli olduğunu söylüyordu. 2023'ün sonlarında ise DSL ışığım tamamen sönüp hiç yanmamaya başlayınca saha ekibi eve geldi. Modeminden splitterine ve duvardaki telefon kablosuna kadar herşeyi kontrol ettiler. Sonuç olarak yine binaiçindeki hattın sorunlu olduğunu söylediler. En son bu söylenenlere kulak verip 2023'ün son aylarında bize tarif ettikleri şekilde bina dışından ekstra kablo döşedik ankastre kutusuna kadar. Kutu bağlantısını Türk Telekom ekibi gelerek kendisi halletti. Fakat bağlantı sorunları çözülmedi. Hatta 50mbps hız yerine 30 mbps hız almaya başladık. Tekrar ekip geldi ve bağlantı hızı sorununu ortadan kaldırdı. Fakat sorunun ankastre kutusunda olduğunu söylediler. Bu kutunun değişmesi gerektiğini ve değişmezse eğer bağlantı kopmaları devam edeceğini belirttiler. Sizlerle ankastre kutusunun halini paylaşıyorum.
Türk telekom'a bu fotoğraflarla hem CİMER üzerinden hem de sosyal medya destek hesaplarından iletişim kurmaya çalıştım. Sosyal medya ekibi ilgileneceğiz dedi ve salladı geçti. CİMER'deki şikayetim ise BTK tarafından "Başvurunuzun 5809 sayılı Kanun hükümleri uyarınca Elektronik Haberleşme Sektöründe faaliyet gösteren ve Kurumumuzca yetkilendirilen işletmecilerin neden olduğu tüketici şikâyeti kapsamında olduğu değerlendirilmiştir. Başvurunuzda belirtmiş olduğunuz hususların daha detaylı olarak, Kurumumuzca tüketici şikâyetlerinin elektronik ortamda kayıt altına alınarak daha hızlı çözümlenmesi ve şikâyet başvurularının tüketiciler tarafından elektronik ortamda takip edilebilmesi amacıyla kurulan Tüketici Şikâyeti Başvuru ve Analiz Yazılım Sistemine https://www.turkiye.gov.tr/btk-tuketici-sikayet-bildirim-sistemi-4764 adresinden elektronik ortamda gönderilmesi halinde şikâyetiniz değerlendirilebilecektir." denildi.
Dedikleri siteden şikayet oluşturdum. Yaptığım tüm yazışmalar çok uzun ama ekran görüntülerini buradan paylaşıyorum.
Not: Yazışmaları paylaşacağım için siteye yüklerken çözünürlük düşüyordu ve okunmaz hale geliyordu. Bu yüzden farklı yere yükledim çözünürlük düşmesin diye.
1. İlk şikayetim
https://i.hizliresim.com/b9jpe90.png
2. Güya sonuca bağlandığını sandığım şikayetim.
https://i.hizliresim.com/761r4pb.png
3. Sonuçlanmadığını anlayınca tekrar şikayet oluşturdum ve buna son derece komik bir cevapla dönüş sağladılar.
https://i.hizliresim.com/hmeo3os.png
Gördüğünüz üzere beni oyalamaktan başka hiçbir şey yapmadılar. Tek dertleri faturaya zam yapmak..
BTK, Tüketici Hakem Heyeti'ne başvur demiş ama nasıl bir yol izlemem gerek? Sizler yaşadığım duruma benzer bir durumla karşı karşıya kaldınız mı hiç acaba?
Çok uzun oldu ama üşenmeden okuyan herkese çok teşekkürler.
Türk telekom'a bu fotoğraflarla hem CİMER üzerinden hem de sosyal medya destek hesaplarından iletişim kurmaya çalıştım. Sosyal medya ekibi ilgileneceğiz dedi ve salladı geçti. CİMER'deki şikayetim ise BTK tarafından "Başvurunuzun 5809 sayılı Kanun hükümleri uyarınca Elektronik Haberleşme Sektöründe faaliyet gösteren ve Kurumumuzca yetkilendirilen işletmecilerin neden olduğu tüketici şikâyeti kapsamında olduğu değerlendirilmiştir. Başvurunuzda belirtmiş olduğunuz hususların daha detaylı olarak, Kurumumuzca tüketici şikâyetlerinin elektronik ortamda kayıt altına alınarak daha hızlı çözümlenmesi ve şikâyet başvurularının tüketiciler tarafından elektronik ortamda takip edilebilmesi amacıyla kurulan Tüketici Şikâyeti Başvuru ve Analiz Yazılım Sistemine https://www.turkiye.gov.tr/btk-tuketici-sikayet-bildirim-sistemi-4764 adresinden elektronik ortamda gönderilmesi halinde şikâyetiniz değerlendirilebilecektir." denildi.
Dedikleri siteden şikayet oluşturdum. Yaptığım tüm yazışmalar çok uzun ama ekran görüntülerini buradan paylaşıyorum.
Not: Yazışmaları paylaşacağım için siteye yüklerken çözünürlük düşüyordu ve okunmaz hale geliyordu. Bu yüzden farklı yere yükledim çözünürlük düşmesin diye.
1. İlk şikayetim
https://i.hizliresim.com/b9jpe90.png
2. Güya sonuca bağlandığını sandığım şikayetim.
https://i.hizliresim.com/761r4pb.png
3. Sonuçlanmadığını anlayınca tekrar şikayet oluşturdum ve buna son derece komik bir cevapla dönüş sağladılar.
https://i.hizliresim.com/hmeo3os.png
Gördüğünüz üzere beni oyalamaktan başka hiçbir şey yapmadılar. Tek dertleri faturaya zam yapmak..
BTK, Tüketici Hakem Heyeti'ne başvur demiş ama nasıl bir yol izlemem gerek? Sizler yaşadığım duruma benzer bir durumla karşı karşıya kaldınız mı hiç acaba?
Çok uzun oldu ama üşenmeden okuyan herkese çok teşekkürler.
Son düzenleme: