Merhaba,
12 ay taahhüt yaptığım turkcell tv+pro 65 qlev televizyonumda donuk,renksiz ve akıcı olmayan bir görüntü verdi. kablo tv hali hazırda olduğu için ikisi arasında karşılaştırma yaptığımda tv+ kalitesi çok kötü derecede. Teknik servis gelip kutu ve kablo değiştirdiğinde sorun aynı, kendileri de kabul ettiler. Hizmet kalitesinin yetersizliğinden dolayı iptal etmek istediğimde bir hafta dolmadan bana 800 lira cayma bedeli çıkartıyorlar. Tüketici olarak cayma bedeli ödemeden bu durumdan kurtulmam mümkün mü?
Teşekkür ediyorum
12 ay taahhüt yaptığım turkcell tv+pro 65 qlev televizyonumda donuk,renksiz ve akıcı olmayan bir görüntü verdi. kablo tv hali hazırda olduğu için ikisi arasında karşılaştırma yaptığımda tv+ kalitesi çok kötü derecede. Teknik servis gelip kutu ve kablo değiştirdiğinde sorun aynı, kendileri de kabul ettiler. Hizmet kalitesinin yetersizliğinden dolayı iptal etmek istediğimde bir hafta dolmadan bana 800 lira cayma bedeli çıkartıyorlar. Tüketici olarak cayma bedeli ödemeden bu durumdan kurtulmam mümkün mü?
Teşekkür ediyorum