Neler yeni

Vestel Hızlı 8914 TT Çamaşır Makine servis sorunu

ahayyildiz

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
22 Mar 2023
Mesajlar
163
Tepki puanı
107
Puanları
43
İyi Günler ,
Vestel Çamaşır makinesi en son (yaklaşık 3 ay önce) dokunmatik panel arızlarından sebep serviste işlem görmüştü. Bir çok iç parça değiştirildi. MAkine dolabın led ışıkları dahil. Ancak dokunmatik kontrol panali 1 ay geçmeden yine dokunmatik sorunlar yapmaya başladı ara ara ve kendi kendine duraklamaya geçiyordu makine bunun yanında makine su akıtıyordu paslı. Tekrar arıza kaydı açtım. Ön paneli dokunmatik panel dahil ve paslı su akıtmaya karşı deterjan bölümü değişti. Ancak tam çalışmadı diye ilgili servis makineyi servise götürdü 1 gün sonra getirdi. herşey çalışıyor gözüktü ve servis gittikten 5 dk. sonra kazan temizleme programına alayım dedim ne göreyim makine başlatıyor diyor ama bir türlü program başlamıyor. hemen aradım servis ilgili kişileri aradı geri geldiler.epey bir şey yaptılar sonra çalışıyor diye kayıt aldılar . kazan temizlemeye aldım bakayım dedim yine çalışmadı ve dokunmatik donmaya diğer programlarda da sorunlar yapmaya başladı ve servis ısrarla bunun video kaydını almadı. sonra fişi çıkar tak birşeyler yaptılar çalışıyor dedi gitti. sonra ben yine denedim yine sorunlar yaptı servis aradım sorunları merkeze ilettik onlar sizi arayacek dendi 2 gün sonra aradılar. sorun gözükmüyor dedi..bende evet sizin orada oturduğunuz yerde sorun yok ancak sorunlar devam ediyor dedim. ısrarla sorun gözükmüyor diyor bir ilgili bayan. Bende sorun var o servis arakaşlar sorun yok dediği yerde sorun yok ama sorun olan yeri ısrarla söyledim çekmedi iyi niyetli arkadaşlar değilmişler ben de tüm iyi niyetimi kullandım sorunları video çekip size tüketici haklarına gideceğim dedim. ısrarla sürecimiz böyle numarasını bıraktı videoları atarsınız teknik ekip yönlendirme bahsetti. dedim siz kendi prosüdürünüz neyse işletin bende kendi prosüdürümü işleteceğim ürünün değişimini istiyorum aksi halde tüketici haklarına gideceğim dedim (Garantisi de Ağustos 2023 de bitiyor bu arada) Üst birimle görüşecekmiş videoaları atıp inceleme yapacaklarmış falan filan.
Ayrıca yetkili servis tarafından istediğim bu güne kadar yapılan tüm garanti işlemlerin bilgisini toplu istedim bana yollamadı dedim vestel de ki ilgili kişiye güya söyleyecek sms ile atacaklardı halan gelen giden yok.

Şimdi bu süreçte benim ne yapmam lazım. Değişim yapmazlar ise tüketici haklarına başvuru yapayım mı ?
 

Adem Helvacı

Everybody Dies
Yönetici
Administrator
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
16,723
Çözümler
83
Tepki puanı
46,838
Puanları
313
Konum
Cumhuriyet Toprakları
Web sitesi
www.inceleriz.com
İyi Günler ,
Vestel Çamaşır makinesi en son (yaklaşık 3 ay önce) dokunmatik panel arızlarından sebep serviste işlem görmüştü. Bir çok iç parça değiştirildi. MAkine dolabın led ışıkları dahil. Ancak dokunmatik kontrol panali 1 ay geçmeden yine dokunmatik sorunlar yapmaya başladı ara ara ve kendi kendine duraklamaya geçiyordu makine bunun yanında makine su akıtıyordu paslı. Tekrar arıza kaydı açtım. Ön paneli dokunmatik panel dahil ve paslı su akıtmaya karşı deterjan bölümü değişti. Ancak tam çalışmadı diye ilgili servis makineyi servise götürdü 1 gün sonra getirdi. herşey çalışıyor gözüktü ve servis gittikten 5 dk. sonra kazan temizleme programına alayım dedim ne göreyim makine başlatıyor diyor ama bir türlü program başlamıyor. hemen aradım servis ilgili kişileri aradı geri geldiler.epey bir şey yaptılar sonra çalışıyor diye kayıt aldılar . kazan temizlemeye aldım bakayım dedim yine çalışmadı ve dokunmatik donmaya diğer programlarda da sorunlar yapmaya başladı ve servis ısrarla bunun video kaydını almadı. sonra fişi çıkar tak birşeyler yaptılar çalışıyor dedi gitti. sonra ben yine denedim yine sorunlar yaptı servis aradım sorunları merkeze ilettik onlar sizi arayacek dendi 2 gün sonra aradılar. sorun gözükmüyor dedi..bende evet sizin orada oturduğunuz yerde sorun yok ancak sorunlar devam ediyor dedim. ısrarla sorun gözükmüyor diyor bir ilgili bayan. Bende sorun var o servis arakaşlar sorun yok dediği yerde sorun yok ama sorun olan yeri ısrarla söyledim çekmedi iyi niyetli arkadaşlar değilmişler ben de tüm iyi niyetimi kullandım sorunları video çekip size tüketici haklarına gideceğim dedim. ısrarla sürecimiz böyle numarasını bıraktı videoları atarsınız teknik ekip yönlendirme bahsetti. dedim siz kendi prosüdürünüz neyse işletin bende kendi prosüdürümü işleteceğim ürünün değişimini istiyorum aksi halde tüketici haklarına gideceğim dedim (Garantisi de Ağustos 2023 de bitiyor bu arada) Üst birimle görüşecekmiş videoaları atıp inceleme yapacaklarmış falan filan.
Ayrıca yetkili servis tarafından istediğim bu güne kadar yapılan tüm garanti işlemlerin bilgisini toplu istedim bana yollamadı dedim vestel de ki ilgili kişiye güya söyleyecek sms ile atacaklardı halan gelen giden yok.

Şimdi bu süreçte benim ne yapmam lazım. Değişim yapmazlar ise tüketici haklarına başvuru yapayım mı ?

Garanti süresi içerisinde mükerrer arıza.
Peşini bırakmayın kesinlikle değişir makineniz.
Gerekirse dilekçenizi oluştuırmanıza da bir taslak hazırlayıp yardımcı olurum.

Dilerseniz makinenin seri numarasını yazın kontrol ettirelim arkadaşlarımıza.
 

ahayyildiz

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
22 Mar 2023
Mesajlar
163
Tepki puanı
107
Puanları
43
Teşekkür ederim. İlginiz için. Dilekçe konusunda yardımcı olursanız sevinirim.

ÜRÜN BİLGİLERİ
Ürün Kodu:V10684498
Ürün Adı:ÇM 8 KG 1400 DVR (HIZLI 8914 TT)
Seri No:00684498003613990061
Garanti Durumu:Ek Güvence
 

ahayyildiz

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
22 Mar 2023
Mesajlar
163
Tepki puanı
107
Puanları
43
Yakın zamanda silmediğim Servis fişlerini telefonda buldum

İşlem Tarihi:29.01.2022
İŞÇİLİKLER
* 1.00 ÇM_MLZ_ONRM_07 ÇM_Malzemeli Onarım

KULLANILAN MALZEMELER
* 1.00 V22137222 BLDC MOTOR-E.KART GR-10684498/v02t (F-1)
* 1.00 V32027422 KAPI AYDINLATMA KABLO GRUBU (F-1)

ŞİKAYET AÇIKLAMASI

TEKNİSYEN NOTU
Cihazın tambur dönmüyor şikayeti üzerine yapılan kontrolde sorunun motor
milinin boşa dönmesinden kaynaklandığı tespit edildi motor gurubu yenisi
ile değiştirilerek sorun giderildi kapı ledlerinin yanmaması şikayeti
üzerine yapılan kontrolde de kapı iç kablo gurubunda açık devre ve
deformasyonlar olmasından kaynaklandığı tespit edildi kapı içi kablo
gurubuda değiştirildi sorun giderildi sağlam çalışır teslim edildi

İşlem Tarihi:20.03.2021
İŞÇİLİKLER
* 1.00 ÇM_MLZ_ONRM_03 ÇM_Malzemeli Onarım

KULLANILAN MALZEMELER
* 1.00 V20664075 LCD KART GR FG/K160-170-SYH-V07P-NPCB (F-1)

ŞİKAYET AÇIKLAMASI

TEKNİSYEN NOTU
Display kartın görüntüsünün ara ara gittigi görüldü soketlerde herhangi
bir oksitlenme yok display kart arızalı oldugu görüldü yenisi ile
değiştirilerek sorun giderildi saglam Çalışır teslim edildi

İşlem Tarihi:09.06.2023

Hizmet Nedeni:ÇAMAŞIR MAKİNASI >> Genel >> Dısplay Fonksiyon Problemi >> Sönük/karanlık/kısmi/titrek/bozuk renkli gösterge

ŞİKAYET AÇIKLAMASI

TEKNİSYEN NOTU
Ürün onarım amaçlı atölyeye alındı

Ürün atölyede onarım için teslim alınmıştır.

(Burada işçilikleri yazmamışlar burada da malzeme değişimi yaptılar)
 

ahayyildiz

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
22 Mar 2023
Mesajlar
163
Tepki puanı
107
Puanları
43
Bu arada fiş tak çıkar yaparak çalışan makine artık kapı açık uyarısı yapıyor ve hiç çalışmıyor kapısıda açılmıyor makinenin.
Şikayet var'a da ilettim sorunu. değişim talebi onaylanmazsa tüketici haklarına gideceğimi söyledim oraya da.
 

Murat ALA

Moderator
Moderator
Katılım
21 Şub 2023
Mesajlar
9,376
Çözümler
50
Tepki puanı
10,721
Puanları
213
Konum
Ankara
Bu arada fiş tak çıkar yaparak çalışan makine artık kapı açık uyarısı yapıyor ve hiç çalışmıyor kapısıda açılmıyor makinenin.
Şikayet var'a da ilettim sorunu. değişim talebi onaylanmazsa tüketici haklarına gideceğimi söyledim oraya da.
Kapı kilidi de gitti demekki Allah kolaylık versin. Normalde bu piyasada millete iade etmeyin değişin derim ama konu Vestel ve çamaşır makinesi olunca değişim diyemiyorum. Makineyi ne zaman ve ne kadara almıştınız? Fatura tutarı nedir?
 

ahayyildiz

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
22 Mar 2023
Mesajlar
163
Tepki puanı
107
Puanları
43
Tüketici haklarına başvuru yaptım. An itibari ile. KAç paraya aldığımı tam hatırlamıyorum 2016 da almıştım sanırım 1.600 ₺ olabilir. bana değişim yapsınlar parasını istemiyorum . çeyiz için almıştık Vestel Fırın dışında buzdolabı ve çm sürekli bozuldu . Buzdolablı Grundig tercih ettim çm daha Vestel tercih etmem. Yerli diye 10 sene geçti öğrenmiştir çm işini aldığım çeyiz en ucuz modeli idi güya en iyisini aldık diye kendimi kandırdım. Evet kandırmışım diğeri yine 10 sene gitti bu 7 senede pert oldu :) çalışsa sıkıntı yok sürekli bozuluyor elimde patlayacak tamiri de 3-4 bin ₺ imiş ..değişim yenisi yine 5 sene gitse 12 sene yapar ki zaten en kalitelileri de çoğu marka 10 sene sonra gümlüyor malum planlı eskitme kapitalizm :)
 

Ekli dosyalar

  • Opera Anlık Görüntü_2023-06-15_083558_tuketicisikayeti.ticaret.gov.tr.png
    Opera Anlık Görüntü_2023-06-15_083558_tuketicisikayeti.ticaret.gov.tr.png
    25.1 KB · Görüntüleme: 7

Murat ALA

Moderator
Moderator
Katılım
21 Şub 2023
Mesajlar
9,376
Çözümler
50
Tepki puanı
10,721
Puanları
213
Konum
Ankara
Tüketici haklarına başvuru yaptım. An itibari ile. KAç paraya aldığımı tam hatırlamıyorum 2016 da almıştım sanırım 1.600 ₺ olabilir. bana değişim yapsınlar parasını istemiyorum . çeyiz için almıştık Vestel Fırın dışında buzdolabı ve çm sürekli bozuldu . Buzdolablı Grundig tercih ettim çm daha Vestel tercih etmem. Yerli diye 10 sene geçti öğrenmiştir çm işini aldığım çeyiz en ucuz modeli idi güya en iyisini aldık diye kendimi kandırdım. Evet kandırmışım diğeri yine 10 sene gitti bu 7 senede pert oldu :) çalışsa sıkıntı yok sürekli bozuluyor elimde patlayacak tamiri de 3-4 bin ₺ imiş ..değişim yenisi yine 5 sene gitse 12 sene yapar ki zaten en kalitelileri de çoğu marka 10 sene sonra gümlüyor malum planlı eskitme kapitalizm :)
Mecbur değişeceksiniz o zaman. Eski makineymiş. Hakkınızda hayırlısı.
 

Adem Helvacı

Everybody Dies
Yönetici
Administrator
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
16,723
Çözümler
83
Tepki puanı
46,838
Puanları
313
Konum
Cumhuriyet Toprakları
Web sitesi
www.inceleriz.com
Montajdan sonraki duruma göre
2020 6 ıncı ay
2021 3 üncü ay
2021 7 inci ay
2022 1 inci ay
2022 3 üncü ay
2023 6 ıncı ay

Garanti süresi içerisinde 6 arıza yapmış olan bu ürün için mükerrer arızadan ve giderilemeyen problem gerekçesi ile değişim talep edin.

Ek garantide olduğu için itiraz edecek olabilirler, işin peşini bırakımayın.
 

ahayyildiz

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
22 Mar 2023
Mesajlar
163
Tepki puanı
107
Puanları
43
Toprak ölçümü yapıldımı?.Bulunduğu yerde nem durumu nedir (banyo vs)
Bunu daha önce ki arıza da da söylemiştiler elektrikçi geldi baktı hiçbir problem bulamadı. en son ki arıza da gelen teknik servis personeli akım ölçer aleti taktı prize hiçbir akım sorunu çıkmadı. Bence problem kartlarda. kartları arızalı ... komple değişen bir şey neden sorun yapsın ki sürekli değiştiği halde. Yani normal de çalışan program kazan temizleme de neden kafayı yer. sonra tüm tuşları dondurur ..şimdi de kazan kapak açık uyarısı yapıyor ilk açılışta orada takılı kaldı kapak bile çalımıyor.. Servis ilgilenmeyi kesti arayan soran yok. Bakalım tüketici hakları ne karar verecek. Sakarya da Adapazarı hakem heyetini seçtim 2 seçenek sunmuştu sistem...
 

ahayyildiz

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
22 Mar 2023
Mesajlar
163
Tepki puanı
107
Puanları
43
Bunu daha önce ki arıza da da söylemiştiler elektrikçi geldi baktı hiçbir problem bulamadı. en son ki arıza da gelen teknik servis personeli akım ölçer aleti taktı prize hiçbir akım sorunu çıkmadı. Bence problem kartlarda. kartları arızalı ... komple değişen bir şey neden sorun yapsın ki sürekli değiştiği halde. Yani normal de çalışan program kazan temizleme de neden kafayı yer. sonra tüm tuşları dondurur ..şimdi de kazan kapak açık uyarısı yapıyor ilk açılışta orada takılı kaldı kapak bile çalımıyor.. Servis ilgilenmeyi kesti arayan soran yok. Bakalım tüketici hakları ne karar verecek. Sakarya da Adapazarı hakem heyetini seçtim 2 seçenek sunmuştu sistem...
Ayrıca bizm bölge nemli bölge yağmurlu kapalı havalarda 60-75 arasına çıkıyor. Sorun nemde olması çok zor çünkü 0 değişen parçalarda aynı gün sorunlar yaptı
 

ahayyildiz

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
22 Mar 2023
Mesajlar
163
Tepki puanı
107
Puanları
43
Montajdan sonraki duruma göre
2020 6 ıncı ay
2021 3 üncü ay
2021 7 inci ay
2022 1 inci ay
2022 3 üncü ay
2023 6 ıncı ay

Garanti süresi içerisinde 6 arıza yapmış olan bu ürün için mükerrer arızadan ve giderilemeyen problem gerekçesi ile değişim talep edin.

Ek garantide olduğu için itiraz edecek olabilirler, işin peşini bırakımayın.
Tüketici Hakem Heyetlerine Başvuru İşlemine bugün girdim. 20.06.2023 de savunması istendi ve başvuru bilgisi güncellendi diyor. Bu ne anlama geliyor ?
 

Ekli dosyalar

  • Ekran görüntüsü 2023-06-22 095334.jpg
    Ekran görüntüsü 2023-06-22 095334.jpg
    26.7 KB · Görüntüleme: 2

Adem Helvacı

Everybody Dies
Yönetici
Administrator
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
16,723
Çözümler
83
Tepki puanı
46,838
Puanları
313
Konum
Cumhuriyet Toprakları
Web sitesi
www.inceleriz.com
Tüketici Hakem Heyetlerine Başvuru İşlemine bugün girdim. 20.06.2023 de savunması istendi ve başvuru bilgisi güncellendi diyor. Bu ne anlama geliyor ?
Sizin adınıza hiçbir anlam ifade etmiyor. Dosya üzerinde değişiklik yapıldığında termin bilgileri değişir o yüzden o kayıtlar yazıyor.
 

Adem Helvacı

Everybody Dies
Yönetici
Administrator
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
16,723
Çözümler
83
Tepki puanı
46,838
Puanları
313
Konum
Cumhuriyet Toprakları
Web sitesi
www.inceleriz.com
Teşekkürler. Takribi ne kadar sürer bu süreç. Gün itibari ile karar çıkmamış
Genel ilerleyiş şu şekilde

1 Şikayet
2 Şikayetin sistem girişi ve akabinde karşı taraftan savunma talep yazısı yazılması
3 Müdür bey veya Müdire Hanım'ın E imza girişi
4 Tebligata uygunluk kontrolü (Sistem mi yoksa posta mı?)
5 Savunma bekleme süresi
6 Savunma geldi ise işlenmesi - Gelmedi ise gündem kararı verilmesi
7 Dosya incelenmesi ve üst yazısının yazılması
8 Heyet incelemesi ve imzaların alınması
9 Tarama ve Sisteme yüklenme süreci
10 Karar üst yazılarının yazılması
11 Tebliğ süreleri
12 Taraflar için 15 gün karara itiraz yasal süresi
13 Kararın uygulanması
14 Karar uygulanmamış ise İcra yoluna gidilmesi.

Ben şu an Mayıs ayı dosyalarına bakıyorum (Yazmaya başlamadım zira toplantı 17 sinde.)
Bulunduğunuz bölge kaç ay geriden geliyor bilemiyorum, biz iyi gidiyoruz orası kesin.
 

ahayyildiz

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
22 Mar 2023
Mesajlar
163
Tepki puanı
107
Puanları
43
Tekrar teşekkürler.
Şikayetvar.com'a yazdığım 2 hafta önceki ki gönderiye dün Vestel cevap yazmış başlarına saksı mı düştü yoksa Tüketici haklarına gittim diye mi döndüler bilmiyorum. (ilgili şikayetvar.com linki: https://www.sikayetvar.com/vestel/vestel-hizli-8914-tt-camasir-makine-degisim-talebi)
Ancak 1.170 adet şkayetim görüntülenmesi karşın kimse tarafından bir destek beğenisi gelmemiş olması gerçekten dok düşündürücü toplum adına


Vestel15 saat önce
Merhaba,Şikayetiniz bize ulaştı.En kısa sürede çözüme ulaştırmak için sizinle iletişime geçeceğiz. Vestel’de sorununuzun çözümü için cozumuvar.vestel.com.tr internet sitemizden self servis çözümlere ulaşabileceğinizi biliyor musunuz? Kontrol etmek isterseniz linkimizi buraya bırakıyoruz: https://cozumuvar.vestel.com.tr/Size 7/24 açık olan tüm iletişim kanallarımızı hatırlatmak isteriz Öneri, Talep ve Şikayetleriniz için bize her zaman 0 850 222 4 123 numara ile Whatsapp ve Telegram’dan [email protected] adresinden mail iletebilirsiniz.www.vestel.com.tr chat ekranından müşteri temsilcilerimizle canlı yazışabilirsiniz.0 850 222 4 123 numaradan arayarak da İletişim Merkezi müşteri temsilcilerimizin güler yüzlü hizmet kalitesiyle tanışabilirsiniz. Vestel’de şikayetlerinizin çözümü tüm diğer kanallarımızda da mevcut. Vestel’le OLUR, Neden OLMASIN?
 

ahayyildiz

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
22 Mar 2023
Mesajlar
163
Tepki puanı
107
Puanları
43
Genel ilerleyiş şu şekilde

1 Şikayet
2 Şikayetin sistem girişi ve akabinde karşı taraftan savunma talep yazısı yazılması
3 Müdür bey veya Müdire Hanım'ın E imza girişi
4 Tebligata uygunluk kontrolü (Sistem mi yoksa posta mı?)
5 Savunma bekleme süresi
6 Savunma geldi ise işlenmesi - Gelmedi ise gündem kararı verilmesi
7 Dosya incelenmesi ve üst yazısının yazılması
8 Heyet incelemesi ve imzaların alınması
9 Tarama ve Sisteme yüklenme süreci
10 Karar üst yazılarının yazılması
11 Tebliğ süreleri
12 Taraflar için 15 gün karara itiraz yasal süresi
13 Kararın uygulanması
14 Karar uygulanmamış ise İcra yoluna gidilmesi.

Ben şu an Mayıs ayı dosyalarına bakıyorum (Yazmaya başlamadım zira toplantı 17 sinde.)
Bulunduğunuz bölge kaç ay geriden geliyor bilemiyorum, biz iyi gidiyoruz orası kesin.
Vestel Müşteri hizmetleri geri döndü. görselleri gönderdiğim whatsapp dan videoları ellerine ulaşmış ama ben sayın hanımefendiyi aramamışım :) Şaka gibi bunlar :) ayrıca ilginç bozulan ürünle ilgili servis yollayacaklarmış ben de thh'ye iade şikayet talebimi ilettim bilginiz olsun dedim. servis kaydı açtılar. Bu arada thh den hale bir sonuç çıkmadı 1 ay olacak neredeyse
 

ahayyildiz

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
22 Mar 2023
Mesajlar
163
Tepki puanı
107
Puanları
43
Montajdan sonraki duruma göre
2020 6 ıncı ay
2021 3 üncü ay
2021 7 inci ay
2022 1 inci ay
2022 3 üncü ay
2023 6 ıncı ay

Garanti süresi içerisinde 6 arıza yapmış olan bu ürün için mükerrer arızadan ve giderilemeyen problem gerekçesi ile değişim talep edin.

Ek garantide olduğu için itiraz edecek olabilirler, işin peşini bırakımayın.
Vestel Müşteri memnuniyeti aradı dün dedim 1 ay oldu o işlem üstüne thh ye baş vurdum anket iyi çıkmaz olsun dediler bende sordular 1 - 5 arası 1 dedim. Çünkü defalarca arıza yapılan ürün değişmesini talep ediyorum videolar atıyorum ama 1 ay sonra geri dönüş yapılıyor daha VEstel almam kimseye de tavsiye etmem ayrıca şunu da not edin dedim yorum olarak. Vestel çamaşır makinesi yapmayı bilmiyor. Evlilikte aldığım çm en ucuzdu 10 sene gitti bu makine iyisi dedim 7 sene zor gitti sürekli tamir tamir. bir şeyi tamir edersin 3-5 sene daha gider gittiği kadar bu sürekli başka bir şeyi veya aynı yerden bozuluyor ne düşünmem gerekiyor.
Servis de ayrıca geldi teknik servis merkezi aradı. merkez ana kart tekrar bir ekran ve teknik servis kapak kilidinde sorun olmasa da kilit siparişi verdi. servis ne diyorsun soruyor yapacak birşey yok ben thh değişim için baş vuru yaptım o süreçte makine bozuk duracak değil yapılması gerekeni yapın. çok merak ediyorum bu parçalardan sonra yine çalışmazsa ne gülerim :) Vestel Ceo su bu makineyi alıp tüm mühendisleri toplayıp yaptığınız makine bu mu demesi lazım bilmiyorum çok mu ağır olur . Bir yeri yapıyorsun başka yer bozuluyor şaka gibi :)
 

BerkTas

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
5 Nis 2023
Mesajlar
191
Çözümler
2
Tepki puanı
172
Puanları
43
Vestel Müşteri hizmetleri geri döndü. görselleri gönderdiğim whatsapp dan videoları ellerine ulaşmış ama ben sayın hanımefendiyi aramamışım :) Şaka gibi bunlar :) ayrıca ilginç bozulan ürünle ilgili servis yollayacaklarmış ben de thh'ye iade şikayet talebimi ilettim bilginiz olsun dedim. servis kaydı açtılar. Bu arada thh den hale bir sonuç çıkmadı 1 ay olacak neredeyse
İnternette THH kaydına baktığında hangi aşamada olduğunu gösteriyor. Hangi aşamada olduğunu oradan takip edebilirsiniz.
 
Üst