- Katılım
- 22 Mar 2023
- Mesajlar
- 163
- Tepki puanı
- 107
- Puanları
- 43
İyi Günler ,
Vestel Çamaşır makinesi en son (yaklaşık 3 ay önce) dokunmatik panel arızlarından sebep serviste işlem görmüştü. Bir çok iç parça değiştirildi. MAkine dolabın led ışıkları dahil. Ancak dokunmatik kontrol panali 1 ay geçmeden yine dokunmatik sorunlar yapmaya başladı ara ara ve kendi kendine duraklamaya geçiyordu makine bunun yanında makine su akıtıyordu paslı. Tekrar arıza kaydı açtım. Ön paneli dokunmatik panel dahil ve paslı su akıtmaya karşı deterjan bölümü değişti. Ancak tam çalışmadı diye ilgili servis makineyi servise götürdü 1 gün sonra getirdi. herşey çalışıyor gözüktü ve servis gittikten 5 dk. sonra kazan temizleme programına alayım dedim ne göreyim makine başlatıyor diyor ama bir türlü program başlamıyor. hemen aradım servis ilgili kişileri aradı geri geldiler.epey bir şey yaptılar sonra çalışıyor diye kayıt aldılar . kazan temizlemeye aldım bakayım dedim yine çalışmadı ve dokunmatik donmaya diğer programlarda da sorunlar yapmaya başladı ve servis ısrarla bunun video kaydını almadı. sonra fişi çıkar tak birşeyler yaptılar çalışıyor dedi gitti. sonra ben yine denedim yine sorunlar yaptı servis aradım sorunları merkeze ilettik onlar sizi arayacek dendi 2 gün sonra aradılar. sorun gözükmüyor dedi..bende evet sizin orada oturduğunuz yerde sorun yok ancak sorunlar devam ediyor dedim. ısrarla sorun gözükmüyor diyor bir ilgili bayan. Bende sorun var o servis arakaşlar sorun yok dediği yerde sorun yok ama sorun olan yeri ısrarla söyledim çekmedi iyi niyetli arkadaşlar değilmişler ben de tüm iyi niyetimi kullandım sorunları video çekip size tüketici haklarına gideceğim dedim. ısrarla sürecimiz böyle numarasını bıraktı videoları atarsınız teknik ekip yönlendirme bahsetti. dedim siz kendi prosüdürünüz neyse işletin bende kendi prosüdürümü işleteceğim ürünün değişimini istiyorum aksi halde tüketici haklarına gideceğim dedim (Garantisi de Ağustos 2023 de bitiyor bu arada) Üst birimle görüşecekmiş videoaları atıp inceleme yapacaklarmış falan filan.
Ayrıca yetkili servis tarafından istediğim bu güne kadar yapılan tüm garanti işlemlerin bilgisini toplu istedim bana yollamadı dedim vestel de ki ilgili kişiye güya söyleyecek sms ile atacaklardı halan gelen giden yok.
Şimdi bu süreçte benim ne yapmam lazım. Değişim yapmazlar ise tüketici haklarına başvuru yapayım mı ?
Vestel Çamaşır makinesi en son (yaklaşık 3 ay önce) dokunmatik panel arızlarından sebep serviste işlem görmüştü. Bir çok iç parça değiştirildi. MAkine dolabın led ışıkları dahil. Ancak dokunmatik kontrol panali 1 ay geçmeden yine dokunmatik sorunlar yapmaya başladı ara ara ve kendi kendine duraklamaya geçiyordu makine bunun yanında makine su akıtıyordu paslı. Tekrar arıza kaydı açtım. Ön paneli dokunmatik panel dahil ve paslı su akıtmaya karşı deterjan bölümü değişti. Ancak tam çalışmadı diye ilgili servis makineyi servise götürdü 1 gün sonra getirdi. herşey çalışıyor gözüktü ve servis gittikten 5 dk. sonra kazan temizleme programına alayım dedim ne göreyim makine başlatıyor diyor ama bir türlü program başlamıyor. hemen aradım servis ilgili kişileri aradı geri geldiler.epey bir şey yaptılar sonra çalışıyor diye kayıt aldılar . kazan temizlemeye aldım bakayım dedim yine çalışmadı ve dokunmatik donmaya diğer programlarda da sorunlar yapmaya başladı ve servis ısrarla bunun video kaydını almadı. sonra fişi çıkar tak birşeyler yaptılar çalışıyor dedi gitti. sonra ben yine denedim yine sorunlar yaptı servis aradım sorunları merkeze ilettik onlar sizi arayacek dendi 2 gün sonra aradılar. sorun gözükmüyor dedi..bende evet sizin orada oturduğunuz yerde sorun yok ancak sorunlar devam ediyor dedim. ısrarla sorun gözükmüyor diyor bir ilgili bayan. Bende sorun var o servis arakaşlar sorun yok dediği yerde sorun yok ama sorun olan yeri ısrarla söyledim çekmedi iyi niyetli arkadaşlar değilmişler ben de tüm iyi niyetimi kullandım sorunları video çekip size tüketici haklarına gideceğim dedim. ısrarla sürecimiz böyle numarasını bıraktı videoları atarsınız teknik ekip yönlendirme bahsetti. dedim siz kendi prosüdürünüz neyse işletin bende kendi prosüdürümü işleteceğim ürünün değişimini istiyorum aksi halde tüketici haklarına gideceğim dedim (Garantisi de Ağustos 2023 de bitiyor bu arada) Üst birimle görüşecekmiş videoaları atıp inceleme yapacaklarmış falan filan.
Ayrıca yetkili servis tarafından istediğim bu güne kadar yapılan tüm garanti işlemlerin bilgisini toplu istedim bana yollamadı dedim vestel de ki ilgili kişiye güya söyleyecek sms ile atacaklardı halan gelen giden yok.
Şimdi bu süreçte benim ne yapmam lazım. Değişim yapmazlar ise tüketici haklarına başvuru yapayım mı ?