Neler yeni

Vestel Hızlı 8914 TT Çamaşır Makine servis sorunu

ahayyildiz

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
22 Mar 2023
Mesajlar
163
Tepki puanı
107
Puanları
43
İyi Günler ,
Vestel Çamaşır makinesi en son (yaklaşık 3 ay önce) dokunmatik panel arızlarından sebep serviste işlem görmüştü. Bir çok iç parça değiştirildi. MAkine dolabın led ışıkları dahil. Ancak dokunmatik kontrol panali 1 ay geçmeden yine dokunmatik sorunlar yapmaya başladı ara ara ve kendi kendine duraklamaya geçiyordu makine bunun yanında makine su akıtıyordu paslı. Tekrar arıza kaydı açtım. Ön paneli dokunmatik panel dahil ve paslı su akıtmaya karşı deterjan bölümü değişti. Ancak tam çalışmadı diye ilgili servis makineyi servise götürdü 1 gün sonra getirdi. herşey çalışıyor gözüktü ve servis gittikten 5 dk. sonra kazan temizleme programına alayım dedim ne göreyim makine başlatıyor diyor ama bir türlü program başlamıyor. hemen aradım servis ilgili kişileri aradı geri geldiler.epey bir şey yaptılar sonra çalışıyor diye kayıt aldılar . kazan temizlemeye aldım bakayım dedim yine çalışmadı ve dokunmatik donmaya diğer programlarda da sorunlar yapmaya başladı ve servis ısrarla bunun video kaydını almadı. sonra fişi çıkar tak birşeyler yaptılar çalışıyor dedi gitti. sonra ben yine denedim yine sorunlar yaptı servis aradım sorunları merkeze ilettik onlar sizi arayacek dendi 2 gün sonra aradılar. sorun gözükmüyor dedi..bende evet sizin orada oturduğunuz yerde sorun yok ancak sorunlar devam ediyor dedim. ısrarla sorun gözükmüyor diyor bir ilgili bayan. Bende sorun var o servis arakaşlar sorun yok dediği yerde sorun yok ama sorun olan yeri ısrarla söyledim çekmedi iyi niyetli arkadaşlar değilmişler ben de tüm iyi niyetimi kullandım sorunları video çekip size tüketici haklarına gideceğim dedim. ısrarla sürecimiz böyle numarasını bıraktı videoları atarsınız teknik ekip yönlendirme bahsetti. dedim siz kendi prosüdürünüz neyse işletin bende kendi prosüdürümü işleteceğim ürünün değişimini istiyorum aksi halde tüketici haklarına gideceğim dedim (Garantisi de Ağustos 2023 de bitiyor bu arada) Üst birimle görüşecekmiş videoaları atıp inceleme yapacaklarmış falan filan.
Ayrıca yetkili servis tarafından istediğim bu güne kadar yapılan tüm garanti işlemlerin bilgisini toplu istedim bana yollamadı dedim vestel de ki ilgili kişiye güya söyleyecek sms ile atacaklardı halan gelen giden yok.

Şimdi bu süreçte benim ne yapmam lazım. Değişim yapmazlar ise tüketici haklarına başvuru yapayım mı ?
 

ahayyildiz

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
22 Mar 2023
Mesajlar
163
Tepki puanı
107
Puanları
43
Evet takip ediyorum 0 ilerleme var.


Başvuru Numarasıİşlem TarihiYapılan İşlem
2023/0766.271120.6.2023 16:47:14Başvuru Bilgileri Güncellendi
2023/0766.271120.6.2023 16:47:25Savunması İstendi
2023/0766.271115.6.2023 08:35:26Başvuru Tamamlandı
 

ahayyildiz

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
22 Mar 2023
Mesajlar
163
Tepki puanı
107
Puanları
43
Montajdan sonraki duruma göre
2020 6 ıncı ay
2021 3 üncü ay
2021 7 inci ay
2022 1 inci ay
2022 3 üncü ay
2023 6 ıncı ay

Garanti süresi içerisinde 6 arıza yapmış olan bu ürün için mükerrer arızadan ve giderilemeyen problem gerekçesi ile değişim talep edin.

Ek garantide olduğu için itiraz edecek olabilirler, işin peşini bırakımayın.
Vestel tekrar parçalar göndereceğiz diye merkezden aradılar. Ek garantide olduğu için parça yolluyoruz sadece diyor. Bende thh ye başvuru yaptım bilginiz olsun sonucu bekliyorum dedim. tamam dediler. tekrar parça yolluyorlar ana kart kapı kilidi ve ekran kartı. 2-4 gün içinde gelirmiş servis gelip takacakmış
 

Adem Helvacı

Everybody Dies
Yönetici
Administrator
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
16,760
Çözümler
83
Tepki puanı
46,977
Puanları
313
Konum
Cumhuriyet Toprakları
Web sitesi
www.inceleriz.com
Vestel tekrar parçalar göndereceğiz diye merkezden aradılar. Ek garantide olduğu için parça yolluyoruz sadece diyor. Bende thh ye başvuru yaptım bilginiz olsun sonucu bekliyorum dedim. tamam dediler. tekrar parça yolluyorlar ana kart kapı kilidi ve ekran kartı. 2-4 gün içinde gelirmiş servis gelip takacakmış
Savunma yollanım yollanmadığı önemli.
Hakem Heyeti süreciniz devam ederken ürüne onarım yaptırırsanız ''Seçimlik Haklarınız'' olarak belirlenmiş haklarınızdan ONARIM olanı tercih etmiş olursunuz, Vestel Hukuki süreçte ''ürünün onarımı yapılmıştır, tüketici onarım hakkını tercih etmiştir'' diye karar aitiraz ederse Mahkeme de bunı onaylar bilginiz olsun.
 

ahayyildiz

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
22 Mar 2023
Mesajlar
163
Tepki puanı
107
Puanları
43
Savunma yollanım yollanmadığı önemli.
Hakem Heyeti süreciniz devam ederken ürüne onarım yaptırırsanız ''Seçimlik Haklarınız'' olarak belirlenmiş haklarınızdan ONARIM olanı tercih etmiş olursunuz, Vestel Hukuki süreçte ''ürünün onarımı yapılmıştır, tüketici onarım hakkını tercih etmiştir'' diye karar aitiraz ederse Mahkeme de bunı onaylar bilginiz olsun.
Teşekkürler burası ilginçmiş ! Ancak Thh sormayacak mı bana sana böyle bir seçenek sundular mı ? böyle bir şeçenek sunmadılar sadece onarıma devam ediyorlar ben de thh den her hangi olası olumsuzluğa karşı garanti sürecinden yaptırıyorum ki tamamen elimde kalmasın en azından çalışan bir makine olsun. Kısaca tamir için geliyoruz diyen ekibe ben gelmeyin mi diyeyim ? Benim iade talebim saklı kalmıyor mu ? epey derin konularmış :)
 

ahayyildiz

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
22 Mar 2023
Mesajlar
163
Tepki puanı
107
Puanları
43
Vestel tekrar parçalar göndereceğiz diye merkezden aradılar. Ek garantide olduğu için parça yolluyoruz sadece diyor. Bende thh ye başvuru yaptım bilginiz olsun sonucu bekliyorum dedim. tamam dediler. tekrar parça yolluyorlar ana kart kapı kilidi ve ekran kartı. 2-4 gün içinde gelirmiş servis gelip takacakmış
Servis geldi 2 gün önce Ana kart ve ekranı değitirdi o da ne çm yine çalışmıyor bu sefer başka bir hata verdi. Servis merkezi aradı merkez birşeyler dedi ama çm bana mısın demedi çalışmadı. Hata kodu bilmem ne veriyormu. makineyi servise çektiler. Bakalım ne olacak ama garip olan thh 1 ay oldu tık yok ! Çok ilginç demek şikayet sayısı çok sıra gelmiyor :)

Ama Vestel'i tebrik ediyorum inat etti değişmiyor gerçekten takdir ettim. Müşteri kaybetme pahasına hatta kendi zarar etme pahasına değişmiyor :)) Bu kadar parça değişeceğine adam gibi makine yollasa kendi de zarar etmez müşteri de kaybetmez. Anneme 2 tane Grudig aldırdım ben grundig buzdolabı aldım yarın birşey oldu vestel çm yine almayacağım bende 4 5 ürün kaybetti kimseye tavsiye de etmem oradan da kaybedecek ama her türlü satıyorum kazanıyorum diyorsa alanlara güle güle kullanmaklar diliyorum :) öyle yerli malı yurdun malı işlerini bıraktım artık kaliteli ve uygunsan alırım yoksa herkes kendi yoluna. Mesela korkmaz dan yıllar önce tost makinesi almıştım üründe kronik sorunlar var mı diye internette sörf yaparken şikayet varda biri daha yeni aldım ısıtmıyor arızası vermiş okumuştum neyse ona rağmen aldım aynısı başıma geldi yetkili servise rağmen şikayet vara yazdım çok geçmedi bir bayan aradı direk fabrikaya yolla demişti. Bende anlaştıkları kargo ile ücretsiz yolladım sanırım 3 5 gün içinde yenisi geldi özellikle baktım açılmamış kutu. Neyse kullandım yine 1 sene içinde yine aynı sorunu yaptı bu sefer aramadı direk fabrikaya yolladım yine 0 kutulu yolladılar :) (bu arada 5 yıl garantisi vardı) abartı olacak ama değil yine 1 yıl içinde aynı sorun yine yolladım yine 0 kutulu yolladılar :) kendi kendime yazık değil mi ya benden sırf zarar ettiler kar yok ama yollamam gita teknik servise yolla diyen yok sadece o kutu..kaliteli kablo takalar iş çözülecek. neyse 5. yıla yakın yine değişim oldu onadn sonra daha bozulmadı demek çin malı kabloan vazgeçmişlerdi..işte şimdi yarı makine bozuldu diyelim gelde Korkmaz alma :) İşte milliyetçilik budur. beni mağur edip kazıklayacak ama ben gidip tekrar alıyorum bu enayliktir kimse kusura bakmasın böyle milliyetçilik olmaz.
 

ahayyildiz

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
22 Mar 2023
Mesajlar
163
Tepki puanı
107
Puanları
43
Teşekkürler burası ilginçmiş ! Ancak Thh sormayacak mı bana sana böyle bir seçenek sundular mı ? böyle bir şeçenek sunmadılar sadece onarıma devam ediyorlar ben de thh den her hangi olası olumsuzluğa karşı garanti sürecinden yaptırıyorum ki tamamen elimde kalmasın en azından çalışan bir makine olsun. Kısaca tamir için geliyoruz diyen ekibe ben gelmeyin mi diyeyim ? Benim iade talebim saklı kalmıyor mu ? epey derin konularmış :)
Evet thh de ki son durum şöyle ... Anlamadığım savunma hakkının 1 ay süresi mi var yoksa ilgili firmanın zevkine göre bir süresi mi var ? 1 Ay sonra savunma yapmış Vestel ! Ama benden tamire çekip aldığı makineden hala bir haber yok :)
1689778607748.png
 

ahayyildiz

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
22 Mar 2023
Mesajlar
163
Tepki puanı
107
Puanları
43
Vestel tekrar parçalar göndereceğiz diye merkezden aradılar. Ek garantide olduğu için parça yolluyoruz sadece diyor. Bende thh ye başvuru yaptım bilginiz olsun sonucu bekliyorum dedim. tamam dediler. tekrar parça yolluyorlar ana kart kapı kilidi ve ekran kartı. 2-4 gün içinde gelirmiş servis gelip takacakmış
Vestel parçaları değişti ama yine çalışmadı :) sonra servise çekmişlerdi çm'yi.. 2 veya 3 gün sonra çm geldi. çm nin ana kart ekran kartı değişmişti ne olduda çalıştı dedim. motor kartıda varmış onuda değişince çalıştı dedi. neyse en azından çalışan bir çm var artık. bu arada thh den henüz bir karar daha çıkmadı.
Neyse şimdi vestel manisadan aradılar. sorun var mı diye sordular sorun var ama çalışmaya engel değil. ne sorunu var dedi..dedim program değişirken ses çıkarırdı çıkarmıyor sessiz ve kapak ledleri yanmıyor. işte değişen kartlar oldu filan fişman uyumsuzluk v.s bende makine bu taraflarda arıza vermeden önce önce ışıkalrı gitmişti dedim umarım 1 ay sonra bozulmaz. bozulursa dönüş yaparsınız tekrar diyor..evet dedim yaparım ama 1 ay sonra parayla olacak bu işler :) neyse thh den hala tık yok. makine de değişmeyen parça kalmadı sanırım. dış kaporta dışında :) değişim çıkmasada umarım makine bir 5 sene daha gider :) aslında güzel makine çok tasaruflu diye almıştım 3a+70 di yanlış hatırlamıyorsam ama işte çm yapmayı öğrenemeyen bir Vestel var. servise gelen genç alttan çıkardığı kapağı takmanı tavsiye etmem dedi.çünkü banyoda nem yapıp makine elektronik aksama zarar verebilir yeni modellerde bu parça yok..bende takmamadem öyle dedim . iyi mi yaptım bilmiyorum sesi de çok artırmadı..
şimdi diyorum yanmayan ledler ve çıkmayan sesler konusunda bir daha mı servisi arasam çok mu ayıp olur Vestel'e :D
 

Tesla

Moderator
Moderator
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
973
Çözümler
6
Tepki puanı
2,276
Puanları
193
Web sitesi
www.inceleriz.com
Banyo da çalışıyor sa muhtemelen yine arıza yapar banyo menfezi ve kapısını açık tutun.Değişim yapmamaları yıl sonunda onlarda hesap veriyorlar neden bu kadar değişime onay verildi diye.Thh yasal merci olduğu için thh nin verdiği değişim kararı için hesap sorulmuyor bana kalırsa thh kararı çıkana kadar onarım yapılarak süre kazanmaya çalışmışlar diye düşünüyorum
 

ahayyildiz

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
22 Mar 2023
Mesajlar
163
Tepki puanı
107
Puanları
43
Banyo da çalışıyor sa muhtemelen yine arıza yapar banyo menfezi ve kapısını açık tutun.Değişim yapmamaları yıl sonunda onlarda hesap veriyorlar neden bu kadar değişime onay verildi diye.Thh yasal merci olduğu için thh nin verdiği değişim kararı için hesap sorulmuyor bana kalırsa thh kararı çıkana kadar onarım yapılarak süre kazanmaya çalışmışlar diye düşünüyorum
Evet olabilir. Onalr raht hesap vermek için epey müşteri kaybı göze alıyorsa demek yeni müşteriler telafi ediyor demektir fazlası ile :) Banyonun penceresi daima ütten açıktır çünkü buralar nemli yerler kapalı oldu mu duvarlar bile nem yapıyor. ilk aldığım vestel ucuz modeli nerede ise hiç pas tutmazken güya iyisi pas niye tuttu ilginç. O 10 sene gitmişti.
 

ahayyildiz

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
22 Mar 2023
Mesajlar
163
Tepki puanı
107
Puanları
43
1693303075425.png
Vestel tekrar parçalar göndereceğiz diye merkezden aradılar. Ek garantide olduğu için parça yolluyoruz sadece diyor. Bende thh ye başvuru yaptım bilginiz olsun sonucu bekliyorum dedim. tamam dediler. tekrar parça yolluyorlar ana kart kapı kilidi ve ekran kartı. 2-4 gün içinde gelirmiş servis gelip takacakmış
İyi Günler Adem Bey 2 aydan daha fazla süre geçmesine rağmen thh den bir karar çıkmamış olması sizce de tuhaf değil mi ?
 
Üst