Doğru söylüyorsun Adem abi çok teşekür ederim
Adem abi Vestel cevap dilekcesinde şunları belirtmiş ben iyi niyet kurallarını suistimal ediyormuşum ve 4 veya 3 adet mahkemeye çamaşır makinesini tamir edip video aldıkları çalışır vaziyette olan videoyu mahkemeye sunmuşlar vede Hotpoin Ariston ürünümü 2013 yılında almıştık garanti 2019 yılında bitiyordu sorun yaşadığım için garanti bitmeden hakem heyetine başvuru yaptım değişim kararına istinaden Vestel kendi markasıyla değisimi yaptı ve sonrasında yeni makine için arayıp ücret karsılığı ek garanti teklifinde bulundu kabul ettim 4 yıllık ek garanti yapıldı sonra yeni makineyi kullandığım dönemlerden buyana arızalar başladı toplam 17 defa farklı srızalar vs servis hizmet verdi ama sorun çözülemedi bende 2023 yılında garantim bitmeden hakem heyetine başvurdum buarada bende sizin sayenizde ve öncesinde beyaz eşya sektöründe elektronik tv vs uretim fabrikalarında çalıştığım için hem sizin degerli bilgileriniz yardımıyla hem çalıştığım kurumlardan dolayı tamirler ürünlerin çalışma prensibini az çok bilirim ve bilgi edindim Vestele zamanında iletmiştim bilgi sahibi olduğumu Vestelin Cevap dilekcesinde şunlarnyer alıyor iyi niyet kurallarını suistimal ediyormuşum teknisyen bilgisi olduğumdan cihaza fiziki müdahale ediyormuşum vede Vestelin KVKK kurallarını ihlal ediyormuşum mesnetsiz taleplerde bulunuyormuşum Vestel markasını kötülüyormuşum ve Hotpoint Ariston ürünümün satın alınma tsrihi 2013 bu tarihten itibaren cihaz 10 yıllık ömrünü doldurduğunu beyan ediyor Vestel ve cihazın garantisi bitmesine yakın hep tüketici hakem heyetine verip kötü niyetli olduğumu beyan ediyor Vestel Adem abi açıkcası Cevap dilekcelerini okuyunca olumsuz etkilenip Vestelin sanki karşısında düşmanları vargibi hareket etmesine üzüldüm sizlerden yardım talebim şudur bu aşamada neyapmalıyım bu süreçde konuya Vakıf olan sizler ve diğerTüketici arkadaşla bu konuda bana yardımcı olabilirmi şimdiden çok teşekür ederim