- Katılım
- 23 Eki 2023
- Mesajlar
- 2
- Tepki puanı
- 1
- Puanları
- 3
Babama bim mağazasından Vivo marka cep telefonu aldık. 3 ay sonra şarj sorunu çıkardı ve telefon dolmamaya başladı. Alıp yetkili servisi olan Trabzon'daki kvk servisine teslim ettik. Yazılım atılacak olmazsa birebir değişim yapılır dendi. Bilgi için iletişim numarası bırakıp telefonu verdik. Ne arayıp dönüş yaptılar ne de bilgi verdiler. 2-3 gün sonra teknik servisin internet sitesinden IMEI sorgulatarak cihazın durumuna baktığımızda onarım yapılacak parça bekleniyor yazıyordu. Servisi aradığımda bizim arama gibi bir sürecimiz yok deniyor. Daha 3 aylık ürün şarj olmuyor ayıplı ürün statüsüne girmez mi? Kaldı ki haber vereceğiz deyip cihazı onay almadan tamire alıyorlar.
Tüketicinin 1-) ücretsiz onarım hakkı 2-birebir ürün değişimi 3-) ücret iadesi hakkı hiçe sayılıyor
Tüketicinin 1-) ücretsiz onarım hakkı 2-birebir ürün değişimi 3-) ücret iadesi hakkı hiçe sayılıyor