KONFOR:
Öncelikle ,süspansiyonların kısa aralıklı çukurlarda rakiplerine göre sert olduğunu belirteyim.Bu sertliğe ince yanaklı lastikler de eklenince can sıkıcı olabiliyor.Uzun yol kullanımında bu sertlik yerini huzurlu sürüşe bırakıyor , bu beni iki farklı karakteri olduğuna ikna etmeye yetti.Agresif yüzü beni yol tutuşunda çok etkiledi.Bu yüzü rakiplerinden bir adım önde ve konfor tarafında vermiş olduğum eksiyi burada artı hanesine yazdırmayı başarıyor.Rüzgar sesini içeriye 140km/h hıza kadar çok hissetmediğimi söylemeliyim.C-premium segmenti için yeterli.Ses sistemi opsiyon olarak alınmış ve gerçekten çok tatmin edici.Uzun yolda asla yormayan koltukları ,gerçekten test edilmesi gereken detaylardan.
DONANIM:
7 hava yastığı ,isofix , dijital kadran, çarpışma uyarı sistemi,çarpışma önleme sistemi,yağmur ve far sensörü ,full led ön farlar ve gündüz aydınlatması,elektrikle ayarlanabilen hafızalı sürücü koltuğu, deri ve ısıtmalı koltuklar,premium ses sistemi,arka park sensörü,far yıkama ,sıps (yan darbe koruma sistemi),cam tavan ,çift çıkışlı egzoz gibi premium rakipleriyle benzer donanımlara sahip.Şunu belirteyim ,incelemiş olduğumuzinscription paket ,markanın luxury tarafında alabileceğiniz en dolu hali.
MOTOR:
Motoru ve Aisin tarafından yapılmış tork konvertörlü 6 ileri şanzımanın uyumu gerçekten çok iyi.Çoğu durumda çift kavrama gibi çalışıyor.Şanzımanın (s) moduna alınmasıyla gaz gecikmesi oldukça azalıyor.Eğer eco modunda kullanmaya çalışırsanız biraz tepkisiz kalıyor ve gereken ekonomiyi size sunabiliyor.
YAKIT:
Şehiriçi ortalama 7,3 lt olan değerleri bulmanız biraz zor.Biraz size ve trafiğe bağlı.Ben 8 litrelerle dolaşmayı başardım.Şehirdışı 4,5 litre ortalama değerini 100-110 km/h aralığında kullanırsanız ve cruise control ile yol yapıyorsanız tutturmanız mümkün.Motor bu konuda size çok bağlı. Ekonomik kullanırsanız cimri, sert kullanırsanız acımasız.
KULLANIŞLILIK:
V40’ın eşya gözleri ne yazik ki yetersiz.Orta konsolda sürgülü kapağın altında ,iki bardaklık var , oldukça kullanışlı olduğunu söyleyebilirim.Kokpitin arkasında gizli bir göz var ve derinliği fena değil.Kapı içi gözleri su şişeleri için yeterli.Arka kapılardan, iniş binişlerin oldukça zor olduğunu söyleyebilirim.Bagaj içinde poşet yerlerinin olması ,iyi düşünülmüş detaylardan.Genel olarak sade ve anlaşılır olarak tasarlanmış media ünitesi beni mutlu etti.
SONUÇ:
Beklentilerinizi karşılayan ve premium rakiplerinden, farklı yönleriyle öne çıkmayı başaran bir otomobil olduğunu söyleyebilirim.Bagaj alanı kullanışlı olsada , daha geniş ve kullanışlı rakipleri var.Performans konusunda fazlasıyla tatmin ediyor.Konfor konusu düşündürsede ,uzun yol tarafında bu sizi rahatsız etmiyor.Volvo’yu kalabalık olmayan aileler için önerebilirim
.
Öncelikle ,süspansiyonların kısa aralıklı çukurlarda rakiplerine göre sert olduğunu belirteyim.Bu sertliğe ince yanaklı lastikler de eklenince can sıkıcı olabiliyor.Uzun yol kullanımında bu sertlik yerini huzurlu sürüşe bırakıyor , bu beni iki farklı karakteri olduğuna ikna etmeye yetti.Agresif yüzü beni yol tutuşunda çok etkiledi.Bu yüzü rakiplerinden bir adım önde ve konfor tarafında vermiş olduğum eksiyi burada artı hanesine yazdırmayı başarıyor.Rüzgar sesini içeriye 140km/h hıza kadar çok hissetmediğimi söylemeliyim.C-premium segmenti için yeterli.Ses sistemi opsiyon olarak alınmış ve gerçekten çok tatmin edici.Uzun yolda asla yormayan koltukları ,gerçekten test edilmesi gereken detaylardan.
DONANIM:
7 hava yastığı ,isofix , dijital kadran, çarpışma uyarı sistemi,çarpışma önleme sistemi,yağmur ve far sensörü ,full led ön farlar ve gündüz aydınlatması,elektrikle ayarlanabilen hafızalı sürücü koltuğu, deri ve ısıtmalı koltuklar,premium ses sistemi,arka park sensörü,far yıkama ,sıps (yan darbe koruma sistemi),cam tavan ,çift çıkışlı egzoz gibi premium rakipleriyle benzer donanımlara sahip.Şunu belirteyim ,incelemiş olduğumuzinscription paket ,markanın luxury tarafında alabileceğiniz en dolu hali.
MOTOR:
Motor Tipi | Benzinli / 4 silindir |
Motor Hacmi | 1498 cc |
Maksimum Güç | 152 hp (112 kw) / 5.000 rpm |
Maksimum Tork | 250 Nm / 1.700 rpm |
Hızlanma 0-100 km/saat | 8,3 sn |
Azami Sürat | 210 km/saat*(sınırlandırılmış) |
YAKIT:
Şehiriçi ortalama 7,3 lt olan değerleri bulmanız biraz zor.Biraz size ve trafiğe bağlı.Ben 8 litrelerle dolaşmayı başardım.Şehirdışı 4,5 litre ortalama değerini 100-110 km/h aralığında kullanırsanız ve cruise control ile yol yapıyorsanız tutturmanız mümkün.Motor bu konuda size çok bağlı. Ekonomik kullanırsanız cimri, sert kullanırsanız acımasız.
KULLANIŞLILIK:
V40’ın eşya gözleri ne yazik ki yetersiz.Orta konsolda sürgülü kapağın altında ,iki bardaklık var , oldukça kullanışlı olduğunu söyleyebilirim.Kokpitin arkasında gizli bir göz var ve derinliği fena değil.Kapı içi gözleri su şişeleri için yeterli.Arka kapılardan, iniş binişlerin oldukça zor olduğunu söyleyebilirim.Bagaj içinde poşet yerlerinin olması ,iyi düşünülmüş detaylardan.Genel olarak sade ve anlaşılır olarak tasarlanmış media ünitesi beni mutlu etti.
SONUÇ:
Beklentilerinizi karşılayan ve premium rakiplerinden, farklı yönleriyle öne çıkmayı başaran bir otomobil olduğunu söyleyebilirim.Bagaj alanı kullanışlı olsada , daha geniş ve kullanışlı rakipleri var.Performans konusunda fazlasıyla tatmin ediyor.Konfor konusu düşündürsede ,uzun yol tarafında bu sizi rahatsız etmiyor.Volvo’yu kalabalık olmayan aileler için önerebilirim
.