Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Yelda Helvacı'ya Yamuk, Bize Yamuk Demektir

Allahı ın izniyle sefer bizimdir. Atlarımıza binip hazırlansak 1 hafta sonra inşallah Amerika ya Amazonun kalbine bayrağımızı dikmiş oluruz. :hihi
Mecbur Atla gideceğiz Araba çok yakıyor da :hihi

@Adem Helvacı
Mazot 40 a dayandı abiler, atın arpası vs desen, bir an düşündüm de, altı bir kapak yani, şeeetmesek mi? :D
 
Sırf bunun için Pamir yaylasındaki yabani atları evcilleştirme talimatını kuzenlerime gönderdim. Dur durak bilmeden, dolu dizgin at süreceğiz. İstikamet batı! Gavur elleri!


Börkümü diyeceksin asker.
Abi bir sakin olun yahu altı üstü bir kapak :D La konuyu yanlış yere açtık galiba :kop
 
Bende normalde amazondan alıyordum bir çok şeyi ama en son sıcak hava tabancası aldım plastik çantası ile gelmesi gerekiyordu ama onun yerine karton kutuda geldi değiştirelim dediler. Sıcak havada kaç km yol gittim kargoya götürdüm 2 hafta bekledim tekrar geri karton kutuda ürün göndermişler. Daha sonrada iade edebilirsiniz diyorlar çözüm odaklı hiç kimse kalmadı memlekette.
Abi o değil de, biz bunları yazıp çizip söyleyince sanki Amazon babalarının malı gibi hatayı örtbas edip sahiplenenler çok garip geliyor bana.

Her zaman yaşıyuoruz bunu nedense. SONY Mitsubishi Amazon Türkcell vs vs bunların böyle ilginç fan grupları var.

La gardaşım bu hataları görmezden gelirsek bunu normalleştirirler aynen ülkemizdekiler gibi. Sonra mum yakıp arar yine de bulamazsınız o taptığınız amazonu.
 
Abi o değil de, biz bunları yazıp çizip söyleyince sanki Amazon babalarının malı gibi hatayı örtbas edip sahiplenenler çok garip geliyor bana.

Her zaman yaşıyuoruz bunu nedense. SONY Mitsubishi Amazon Türkcell vs vs bunların böyle ilginç fan grupları var.

La gardaşım bu hataları görmezden gelirsek bunu normalleştirirler aynen ülkemizdekiler gibi. Sonra mum yakıp arar yine de bulamazsınız o taptığınız amazonu.
Yaşadığımız sıkıntıyı anlatıyorsun ancak video altındaki yorumları "amazonu karalatmam" diyen amazon fanları basıyor. Çok ilginç , üstüne bir de "almasaydın kardeşim" e dönüyor.
Yıllardır trendyol kullanırım zerre yaşamadığım sorunu 2 kez amazonda yaşayan benim.
Amazon prime Day günleri kapsamında "en çok satanlardan 1numara" olmuş tencereyi almışım ,mutluyum buraya kadar güzel.Tencere geliyor kapak oturmuyor, değişime gidiyor gelen yine aynı. Dalga geçer gibi aynı tencere geri geliyor. 2 kez kargoya değişim için giden benim,kredi kartımdan 1.5 ay önce çekilen para onlarda,tencerem nerde?
Sonuç olarak 1.5 aydır tencerem yok, para iadesi kimbilir ne zaman yapılır,muamma.
 
Abi o değil de, biz bunları yazıp çizip söyleyince sanki Amazon babalarının malı gibi hatayı örtbas edip sahiplenenler çok garip geliyor bana.

Her zaman yaşıyuoruz bunu nedense. SONY Mitsubishi Amazon Türkcell vs vs bunların böyle ilginç fan grupları var.

La gardaşım bu hataları görmezden gelirsek bunu normalleştirirler aynen ülkemizdekiler gibi. Sonra mum yakıp arar yine de bulamazsınız o taptığınız amazonu.
Amazon'um da Amazon'um eşittir kocişim de kocişim :kop
 
Yaşadığımız sıkıntıyı anlatıyorsun ancak video altındaki yorumları "amazonu karalatmam" diyen amazon fanları basıyor. Çok ilginç , üstüne bir de "almasaydın kardeşim" e dönüyor.
Yıllardır trendyol kullanırım zerre yaşamadığım sorunu 2 kez amazonda yaşayan benim.
Amazon prime Day günleri kapsamında "en çok satanlardan 1numara" olmuş tencereyi almışım ,mutluyum buraya kadar güzel.Tencere geliyor kapak oturmuyor, değişime gidiyor gelen yine aynı. Dalga geçer gibi aynı tencere geri geliyor. 2 kez kargoya değişim için giden benim,kredi kartımdan 1.5 ay önce çekilen para onlarda,tencerem nerde?
Sonuç olarak 1.5 aydır tencerem yok, para iadesi kimbilir ne zaman yapılır,muamma.
İkimiz tecrübeler konusunda bu konuda taban tabana zıttız. Ama gelip de sana Amazon güzellemesi yapmam hani. Suçlu her yerde suçludur sonuçta. Senin en büyük şanssızlığın kargo mesafesi oldu bence. Zulüm gelen oydu benim sıkıntılarımdan farklı olarak. Ama para iadesi hızlı gelecektir. En fazla iki hafta. O da yasal süresi diye biliyorum.
 
İkimiz tecrübeler konusunda bu konuda taban tabana zıttız. Ama gelip de sana Amazon güzellemesi yapmam hani. Suçlu her yerde suçludur sonuçta. Senin en büyük şanssızlığın kargo mesafesi oldu bence. Zulüm gelen oydu benim sıkıntılarımdan farklı olarak. Ama para iadesi hızlı gelecektir. En fazla iki hafta. O da yasal süresi diye biliyorum.
Beril aslında biz işi bilerek büyütüyoruz çünkü bu yaşananlar normalde sadece bize değil, lojistik grubuna, Amazonun kendisine ve ara elamanlara sürekli gereksiz iş yükü ve zaman harcanması anlamı taşıyor.

Amazonun iade ürünleri başkasına olduğu şekilde sattığı aşikâr.

''Amazonum da Amazonum'' denmeye devam edildiği sürece kimse sesini çıkartmaz bu işe Amazon tarafında, neden? Çünkü kuzuların sessizliği mod is / ON
Kimse sesini çıkartmıyorsa önlem almak için neden uğraşsınlar?

Amazonu kenara koyalım, diğer tüm markalardan, Beko Arçelik vestel Samsung vs den örnek verelim.

Biz Sosyal mecrada sesimizi çıkartmasak @Eylem Yıldız ın Samsung çamaşır makinesi 1 günde değişim kararı alınırmıydı?
Biz veryansın etmesek, @NBKpro kardeşimizin vakumsuz takılan klimasını HAY HAY diyerek hemen değişime alırlarmıydı?
Biz sesimi çıkartmasak ve deşifre etmesek , Vestelde çamaşır makineleri garantili olsa dahi rulman arızalarının ilki ücretsiz ama ikincisi ÜCRETLİ kararından firma geri atarmıydı?

Makine benim değil, klima benim değil, rulmanı değiştirtmek için para ödeyecek olan da ben değilim. O halde sence neden sürekli şikayet eden ve mücadele eden taraf hep biz oluyoruz mesela?

Amazona lafım yok, Amazon ile ilgili pozitif düşüncelerimi herkes bilir ama eğer bu şekilde devam ederse ve herkes kusurlarına rağmen Amazonu bu derece kabullenirse 2 senede bu hale gelen amazonu 2 sene sonra Trendyoldan beter bulur herkes.
 
Beril aslında biz işi bilerek büyütüyoruz çünkü bu yaşananlar normalde sadece bize değil, lojistik grubuna, Amazonun kendisine ve ara elamanlara sürekli gereksiz iş yükü ve zaman harcanması anlamı taşıyor.

Amazonun iade ürünleri başkasına olduğu şekilde sattığı aşikâr.

''Amazonum da Amazonum'' denmeye devam edildiği sürece kimse sesini çıkartmaz bu işe Amazon tarafında, neden? Çünkü kuzuların sessizliği mod is / ON
Kimse sesini çıkartmıyorsa önlem almak için neden uğraşsınlar?

Amazonu kenara koyalım, diğer tüm markalardan, Beko Arçelik vestel Samsung vs den örnek verelim.

Biz Sosyal mecrada sesimizi çıkartmasak @Eylem Yıldız ın Samsung çamaşır makinesi 1 günde değişim kararı alınırmıydı?
Biz veryansın etmesek, @NBKpro kardeşimizin vakumsuz takılan klimasını HAY HAY diyerek hemen değişime alırlarmıydı?
Biz sesimi çıkartmasak ve deşifre etmesek , Vestelde çamaşır makineleri garantili olsa dahi rulman arızalarının ilki ücretsiz ama ikincisi ÜCRETLİ kararından firma geri atarmıydı?

Makine benim değil, klima benim değil, rulmanı değiştirtmek için para ödeyecek olan da ben değilim. O halde sence neden sürekli şikayet eden ve mücadele eden taraf hep biz oluyoruz mesela?

Amazona lafım yok, Amazon ile ilgili pozitif düşüncelerimi herkes bilir ama eğer bu şekilde devam ederse ve herkes kusurlarına rağmen Amazonu bu derece kabullenirse 2 senede bu hale gelen amazonu 2 sene sonra Trendyoldan beter bulur herkes.
Biz millet olarak her konuda fanatik olduğumuz için işin arka yüzünü düşünmeden marka tutuyoruz. Markalar da bunun arkasına sığınıp kafalarına göre iş yapıyorlar çünkü ses çıkaran tüketici yok. "Şu marka dünyanın en iyisidir" ya da "Bu marka kusursuzdur" diye at gözlüğü taktığımız sürece de bu değişmez.
 
Biz millet olarak her konuda fanatik olduğumuz için işin arka yüzünü düşünmeden marka tutuyoruz. Markalar da bunun arkasına sığınıp kafalarına göre iş yapıyorlar çünkü ses çıkaran tüketici yok. "Şu marka dünyanın en iyisidir" ya da "Bu marka kusursuzdur" diye at gözlüğü taktığımız sürece de bu değişmez.
Yahu ülkemizde halen Henry miydi o adamın adı hatırlamıyorum ama Williom da olabilir şu Bosch markasının sahibi olan muhterem. ''Müşterilerin güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercihe derim'' demiş ve bu söz BOSCH ile özdeşleştirilip slogan haline getirilmiş ya hani insanlar bunun günümüzde geçerli bir gerçek olduğunu zannediyorlar.

Yahu Alman Malı diye sattığınız buzdolabına taktığınız Çin Malı kompresörü takmaktan mı habsetmiş o adam acaba? Oturup bunu bir düşünmek lazım bence :D

Kompresörün Çin malı olması sorun değil benim için. Çinliler inanılmaz mükemmel iş yaparlar, sen yeter ki parasını ver, Japon Mapon dinlemez tokatlar o adamlar ama burada önemli olan, Beko ArçeliK Vestel ile aynı kompresörü , aynı gazı, aynı boruyu ve aynı elektronik donanımı kullanıp sonra da buna ALMAN MALI diye yüksek fiyatla satılması kısmına itiraz ederim.

Haaa Yazılım algoritması ve mühendislik inanılmaz farklar yaratır asla itirazım yok ama bana bunu halen ALMAN kalitesi diye dayatılmasını en azından ben yemem yani.
 
Yahu ülkemizde halen Henry miydi o adamın adı hatırlamıyorum ama Williom da olabilir şu Bosch markasının sahibi olan muhterem. ''Müşterilerin güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercihe derim'' demiş ve bu söz BOSCH ile özdeşleştirilip slogan haline getirilmiş ya hani insanlar bunun günümüzde geçerli bir gerçek olduğunu zannediyorlar.

Yahu Alman Malı diye sattığınız buzdolabına taktığınız Çin Malı kompresörü takmaktan mı habsetmiş o adam acaba? Oturup bunu bir düşünmek lazım bence :D

Kompresörün Çin malı olması sorun değil benim için. Çinliler inanılmaz mükemmel iş yaparlar, sen yeter ki parasını ver, Japon Mapon dinlemez tokatlar o adamlar ama burada önemli olan, Beko ArçeliK Vestel ile aynı kompresörü , aynı gazı, aynı boruyu ve aynı elektronik donanımı kullanıp sonra da buna ALMAN MALI diye yüksek fiyatla satılması kısmına itiraz ederim.

Haaa Yazılım algoritması ve mühendislik inanılmaz farklar yaratır asla itirazım yok ama bana bunu halen ALMAN kalitesi diye dayatılmasını en azından ben yemem yani.
Siemens kurutma makinesinin yan sacı, bakıma gidip geldikten sonra hasarlı teslim edildi. Teslim tutanağına hasarları yazmama, servisin bana hasarlı teslim ettiğini bildirmeme ve hatta servisin teslim sırasında altında imzası olmasına rağmen genel merkez beni arayarak dedi ki "Makineyi kurulum yaptığımız adresten başka bir adrese taşımışsınız ve makine yeni adresten alınıp bakıma götürülmüş. Belki de taşınma sırasında oldu bu hasar, bilemeyiz." Bu kadar gevşek bir tutumu ALMAN firması yapıyor. Kalite, o kapıdan girerken dışarıda "unutulmuş".
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri