Neler yeni

Yeni laptop alıp sorunlar yaşadım öneri alabilirim

lastzero

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
28 Şub 2024
Mesajlar
9
Tepki puanı
8
Puanları
3
Konum
izmir
Arkadaşlar yeni ürün aldım yaklaşık 1 sene önce casper excalibur g 770 modeli teknosadan aldım touch sorunlar çıktı 5-10 kez yetkili servise gönderdim yenisini verdiler kutuyu açar açmaz etiketsiz barkodsuz kapak rengi kahverengi geldi tekrar yenisini talep ettim yenisi geldi şuan elimde olan bilgisayar onda sıkıntı yoktu 2-3 ay sonra tekrar touch pad de takılmalar yaşadım araştırdım kronikmiş üst modeli ile yükseltmek istedim kabul etmediler kronik olmadıgını söylediler önerileriniz nelerdir nasıl bi yol izlemeliyim
 

lastzero

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
28 Şub 2024
Mesajlar
9
Tepki puanı
8
Puanları
3
Konum
izmir
Casper Excalibur'lar çok sıkıntılı cihazlar. THH'ye verip ya tekrar değişim isteyeceksiniz ya da ürünün şu anki fiyatıyla iade isteyeceksiniz. @Adem Helvacı
evet haklısınız biraz pişmanlık var ürünle alakalı thh aradım güncel fiyatı değil fatura fiyatını iade ediyorlarmış yanlış yönlendirmediyse ben geçen sene aldıgım fiyata şuan alamıyorum aynı bilgisayarım
 

Adem Helvacı

Everybody Dies
Yönetici
Administrator
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
15,905
Çözümler
82
Tepki puanı
44,830
Puanları
313
Konum
Cumhuriyet Toprakları
Web sitesi
www.inceleriz.com
evet haklısınız biraz pişmanlık var ürünle alakalı thh aradım güncel fiyatı değil fatura fiyatını iade ediyorlarmış yanlış yönlendirmediyse ben geçen sene aldıgım fiyata şuan alamıyorum aynı bilgisayarım
O konu iki aşamalı ilerler.
THH den ücret iadesi kararı çıkartır, sonra o kararı alır Tüketici mahkemesine gider ve kıymet takdiri için bilirkişi talep edersiniz.
Gerekirse Ticaret Odasından görüş alır bilirkişi atamadan da çözerler.
Kıymet takdiri, sizin enflasyon nedeniyle eriyen para değerinizin korunması adına ürünün eşdeğer özellikleri barındıranın güncel fiyatı üzerinden ücret iadesi alabilmeniz içindir.
 

Faruk KATI

Forumun Dinamik Yüzü 😉
Kadim Üye
Katılım
30 Nis 2023
Mesajlar
3,109
Çözümler
2
Tepki puanı
4,607
Puanları
113
Konum
Samsun-Atakum
Web sitesi
atakumtesisat.net
Arkadaşlar yeni ürün aldım yaklaşık 1 sene önce casper excalibur g 770 modeli teknosadan aldım touch sorunlar çıktı 5-10 kez yetkili servise gönderdim yenisini verdiler kutuyu açar açmaz etiketsiz barkodsuz kapak rengi kahverengi geldi tekrar yenisini talep ettim yenisi geldi şuan elimde olan bilgisayar onda sıkıntı yoktu 2-3 ay sonra tekrar touch pad de takılmalar yaşadım araştırdım kronikmiş üst modeli ile yükseltmek istedim kabul etmediler kronik olmadıgını söylediler önerileriniz nelerdir nasıl bi yol izlemeliyim
Bence iade al ileride de sorun çıkartır. Soğutma sistemleri sıkıntılı ve kullanılan parçalar kalitesiz.
 

lastzero

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
28 Şub 2024
Mesajlar
9
Tepki puanı
8
Puanları
3
Konum
izmir
O konu iki aşamalı ilerler.
THH den ücret iadesi kararı çıkartır, sonra o kararı alır Tüketici mahkemesine gider ve kıymet takdiri için bilirkişi talep edersiniz.
Gerekirse Ticaret Odasından görüş alır bilirkişi atamadan da çözerler.
Kıymet takdiri, sizin enflasyon nedeniyle eriyen para değerinizin korunması adına ürünün eşdeğer özellikleri barındıranın güncel fiyatı üzerinden ücret iadesi alabilmeniz içindir.
bu süreç ne kadar zaman alır ve kesin bir sonuç alabilir miyim çünkü laptop da ihtiyaç duyuyorum ürün 15/01/2023 de alında garanti süresi 2 sene
 

Baranfc

Meraklı
Yeni Üye
Katılım
15 Haz 2023
Mesajlar
42
Tepki puanı
37
Puanları
18
O konu iki aşamalı ilerler.
THH den ücret iadesi kararı çıkartır, sonra o kararı alır Tüketici mahkemesine gider ve kıymet takdiri için bilirkişi talep edersiniz.
Gerekirse Ticaret Odasından görüş alır bilirkişi atamadan da çözerler.
Kıymet takdiri, sizin enflasyon nedeniyle eriyen para değerinizin korunması adına ürünün eşdeğer özellikleri barındıranın güncel fiyatı üzerinden ücret iadesi alabilmeniz içindir.
Adem Bey bu şekilde bir kararla hiç karşılaştınız mı? Varsa örneğini paylaşabilir misiniz
 
Üst