Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Klima Yetkili İklimsa Bayii'si, parasını ödediğim klimayı vermiyor, parayı da iade etmiyor

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

EzerchE

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
8 Mar 2025
Mesajlar
4
Merhaba arkadaşlar,

Mart ayında İklimsa İstanbul–Sarıyer Çözüm Teknik isimli bayiiden 60.700 TL karşılığı bir klima siparişi verdim ve havale ile ödemeyi yaptım. Satış temsilcisi “7-10 iş günü içinde teslim” diye söz verdi; ama üzerinden 1 ayı aşkın süre geçti, ne klima elimde, ne de param. İlk bir kaç hafta "çıkışlarda sorun var", "gümrükten çekilmesini bekliyoruz", "bugün teslim edilecek" gibi bahanelerle oyaladılar. Daha sonra bu kadar bekleyemeyeceğimi belirtip para iadesi istedim, tabi hemen yapalım pazartesi günü dediler ama üzerinden kaç pazartesi geçti hala para iadesi de yapılmadı. Her görüşmemizde "finansta yeterli bakiye yok", "bugün bir yerden para bekliyoruz", "yarın yapalım" gibi bahaneler ile ödeme yapılmıyor.

Malesef çok geç olarak şikayetvar üzerinde aynı bayii ile sorun yaşayan kişilerin açmış olduğu başlıkları farkettim: https://www.sikayetvar.com/iklimsa/...aldigimiz-klimanin-para-iadesinin-yapilmamasi ilginç bir şekilde herkes iklimsadan konuyla ilgili herhangi bir dönüş almadığını belirtiyor.

Ben de İklimsa'yı aradım detaylı bir şekilde anlattım, şikayet kaydı alındı ama herhangi bir dönüş yapılmış değil.

Adem hocamıza konuyla ilgili bir e-mail gönderdim ama ayrıca buraya yazmamın da özellikle İklimsa'dan klima alacak arkadaşlara faydalı olabileceğini düşündüm. Ben böyle bir sorunla karşılaşabileceğimi asla düşünmüyordum ama demek ki olabiliyormuş. Hala şaşkınlık içerisindeyim.
 
Merhabalar, geçmiş olsun. Ödemeyi keşke kredi kartı ile yapsaydınız. Harcama itirazı ile paranızı kurtarma şansınız olurdu en azından. Umarım İklimsa sorununuzu bir an önce çözer de mağduriyetiniz giderilir.
 
Merhabalar, geçmiş olsun. Ödemeyi keşke kredi kartı ile yapsaydınız. Harcama itirazı ile paranızı kurtarma şansınız olurdu en azından. Umarım İklimsa sorununuzu bir an önce çözer de mağduriyetiniz giderilir.
Haklısınız, ancak websitelerinde listeli olan, adı adresi telefonu kaydı herşeyi belli bir yetkili iklimsa bayiisi olduğu için böyle bir sorun çıkacağını hiç düşünememiştim.

farklı bir kullanıcı da ekşi sözlükte konuyla ilgili 2024 te entry girmiş: https://eksisozluk.com/entry/166994476
 
Satıcısı ayrı dert, servisi ayrı dert. İklimsa pişmanlıkmı paylaşımımda bir kere daha haksız olmadığım ortaya çıktı sanırım. Geçmiş olsun.
sanırım artık sektörde en sorunsuz olarak
Daikin, gree , fgeurope kaldı ana satıcı olarak.

iklimsa merkez'de sorunlarla ilgilenmiyorsa veya bayiilerine gücü yetmiyorsa iklimsa'dan ne mal alınır nede aldırılır.
 
Avukat bir tanıdığınız varsa rica edip protesto çektirin. Hem bayiye hem firmaya. Yıllar önce “kliksa” isimli site iademi yapmadığında avukat bir arkadaşım protesto çekmişti faxla, hemen işim çözülmüştü.
 
Merhaba arkadaşlar,

Mart ayında İklimsa İstanbul–Sarıyer Çözüm Teknik isimli bayiiden 60.700 TL karşılığı bir klima siparişi verdim ve havale ile ödemeyi yaptım. Satış temsilcisi “7-10 iş günü içinde teslim” diye söz verdi; ama üzerinden 1 ayı aşkın süre geçti, ne klima elimde, ne de param. İlk bir kaç hafta "çıkışlarda sorun var", "gümrükten çekilmesini bekliyoruz", "bugün teslim edilecek" gibi bahanelerle oyaladılar. Daha sonra bu kadar bekleyemeyeceğimi belirtip para iadesi istedim, tabi hemen yapalım pazartesi günü dediler ama üzerinden kaç pazartesi geçti hala para iadesi de yapılmadı. Her görüşmemizde "finansta yeterli bakiye yok", "bugün bir yerden para bekliyoruz", "yarın yapalım" gibi bahaneler ile ödeme yapılmıyor.

Malesef çok geç olarak şikayetvar üzerinde aynı bayii ile sorun yaşayan kişilerin açmış olduğu başlıkları farkettim: https://www.sikayetvar.com/iklimsa/...aldigimiz-klimanin-para-iadesinin-yapilmamasi ilginç bir şekilde herkes iklimsadan konuyla ilgili herhangi bir dönüş almadığını belirtiyor.

Ben de İklimsa'yı aradım detaylı bir şekilde anlattım, şikayet kaydı alındı ama herhangi bir dönüş yapılmış değil.

Adem hocamıza konuyla ilgili bir e-mail gönderdim ama ayrıca buraya yazmamın da özellikle İklimsa'dan klima alacak arkadaşlara faydalı olabileceğini düşündüm. Ben böyle bir sorunla karşılaşabileceğimi asla düşünmüyordum ama demek ki olabiliyormuş. Hala şaşkınlık içerisindeyim.

Finansta yeterli para yok kasayı mı boşaltmışlar ?
Dümen, insanları kandırmaktan başka bir şey değil
 
Dümen, insanları kandırmaktan başka bir şey değil
Tamamen dümen tabi, gümrükte sorun var diyor gümrükten malı kendisi mi ithal ediyormuş.

İlamsız icra takibi başlatılabilir. Böylece ihtarname gider kendilerine. Ya malı teslim ederler ya da parayı öderler. Siz de takibi geri çekersiniz. İlamsız icra takibi zor değil 10-15 dkda hallediliyor.
 
sanırım artık sektörde en sorunsuz olarak
Daikin, gree , fgeurope kaldı ana satıcı olarak.

iklimsa merkez'de sorunlarla ilgilenmiyorsa veya bayiilerine gücü yetmiyorsa iklimsa'dan ne mal alınır nede aldırılır.
Gree de işi ağırdan alıyor aslında. Sıfır alınan cihazda çıkan problemden dolayı 65 - 66 gün uğraştım. Ortalığı ayağa kaldırmasak ne kadar sürerdi bilmiyorum. Gerçi bizim durumumuzda bayi sahibinin yaptığı çakallık da süreci uzatmış oldu ama yine de bu kadar sürmemesi gerekirdi. Yine @RoTaSıZ KaPTaN da Gree'den ürün alıp çözüm bulamayanlar arasındaydı. Süreci şu anda ne durumda bilmiyorum.
 
Gree de işi ağırdan alıyor aslında. Sıfır alınan cihazda çıkan problemden dolayı 65 - 66 gün uğraştım. Ortalığı ayağa kaldırmasak ne kadar sürerdi bilmiyorum. Gerçi bizim durumumuzda bayi sahibinin yaptığı çakallık da süreci uzatmış oldu ama yine de bu kadar sürmemesi gerekirdi. Yine @RoTaSıZ KaPTaN da Gree'den ürün alıp çözüm bulamayanlar arasındaydı. Süreci şu anda ne durumda bilmiyorum.
ağırdan peşini bıraktım gibi hafıza dolu kaldırmıyor artık
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri