Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Teknik Soru Bilkom Ve TCL Teknik Servisin Yaşattığı Mağduriyet

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MaDLoCK

Meraklı
Yeni Üye
Katılım
17 Eki 2023
Mesajlar
84
Marka Model Bilgisi
TCL 65C845
2023 Kasım ayında almış olduğum TCL 65C845 marka televizyonu kullanmaya başladıktan bir süre sonra Amazon Prime Video üzerinden izlediğim HDR10+ ve Dolby Vision içerikli filmlerde ve dizilerde ekranda bölgesel anlık karartılar oluştuğunu farkettim. Kasım ayı içerisinde Bilkom ile görüşerek durumu anlattım ve servis kaydı oluşturuldu. Sonrasında servis benimle iletişime geçti ve sorunla alakalı video istendi bende çekip gönderdim sonrasında servis elemanı geldi TV de resim ayarlarından 1 2 ayar değiştirdi youtube üzerinden 4k bir video açarak görüntüde bir sorun olmadığını sorunun uygulamadan kaynaklandığını belirterek ayrıldı. Ertesi gün servis fişi SMS olarak geldi incelediğimde yapılan işlemler cihaza yazılım atılmış ve sıfırlama işlemi yapılmış halbuki bunların hiç biri yapılmadı neyse dedim bu şekilde kullanmaya devam ettim. Ancak geçenlerde televizyonun alt kısmında, Power tuşunun olduğu yerde iki adet vidanın üzerinde tornavida izlerini fark ettim bildiğin tornavida ile oyulmuş.Sıfır bir cihazda vidaların bu şekilde olması normal değil hem görüntüdeki bozulma hemde vida yerlerindeki tornavida izleriyle alakalı 06.02.2024 tarihinde Bilkom müşteri hizmetleriyle görüştüm ve durumu anlattım. Tekrar servis kaydı açıldı. Ertesi gün, 07.02.2024 tarihinde, servisten aradılar ve görüntüdeki sorunla ilgili video istediler. Ben de daha önce çekip YouTube'a yüklediğim videonun linkini gönderdim ve vida yerlerinden bahsederek görselini de paylaştım. O günden sonra servisten ses çıkmadı. Ben de video ve görselin Bilkom'a iletildiğini ve onlardan dönüş beklediklerini buyüzden dönüş yapmadıklarını düşündüm. 12.02.2024 tarihinde tekrar Bilkom müşteri hizmetlerini arayarak konu hakkında bilgi almak istediğimi belirttim. Bana, servis tarafından ne video ne de görselin paylaşılmadığı söylendi ve benden servisle görüşmem istendi. Hemen servisi aradım ve konu hakkında bilgi almak istediğimi belirttim. Servis, yoğunluktan dolayı dönüş yapamadıklarını söyledi. Bende peki ne olucak gelip bakıcakmısınız cihaza diye sorduğumda 'Arkadaşlar gelsin videoya baksınlar, ona göre size dönüş yapalım' denildi. Yani aradan kaç gün geçmesine rağmen videoya bile bakmamışlar. Neyse dedim tartışmaya girmedim kendilerinden dönüş beklediğimi ifade ettim kapattım telefonu ama yine dönüş yapılmadı. 13.02.2024 tarihinde tekrar Bilkom müşteri hizmetleriyle görüştüm ve durumu anlattım. Kayıt açıldı ve bana dönüş yapılacağı söylendi ama dönüş yapılmadı. 14.02.2024 tarihinde tekrar Bilkom müşteri hizmetlerini aradım ve servisten de ses çıkmadığını belirttim. Tekrar kayıt açıldı ve yetkili birime iletilmek üzere not alındı. Ancak yine dönüş yapılmadı. Bu süreçte ne servisten ne de Bilkom müşteri hizmetlerinden herhangi bir dönüş alamadım. 15.02.2024 tarihinde bu kez servisi aradım ve neden gelmediklerini, bir haftadan fazla süredir neden bekletildiğimi sordum. Bu kez de eleman hastaydı buyüzden dönemedik size dendi artık orda tepem attı ufak bir tartışma geçti aramızda işin asıl sıkıntılı tarafı Bilkom tarafından hiç bir şekilde geri dönüş yapılmıyor bugün 20.02.2024 aradan 2 hafta geçmiş iki taraftanda dönüş yapılmıyor birde bu TV ye +3 yıl ek garanti yaptırmıştım alıcağımız hizmet buymuş demek ki. Televizyona bakmaya gelmeyen servisin adı Uzman Elektronik'tir. Şikayetvar da çok fazla şikayet var bu servisle alakalı hatta google arama kısmına Yalova uzman elektronik yazıldığı zaman orada da şikayet yorumları var. TV deki vida yerlerindeki izlerin görselini paylaşıyorum. Görüntüdeki bozulmayla ilgili video linki:
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 

Ekli dosyalar

  • 20240206_120524.jpg
    20240206_120524.jpg
    43.3 KB · Görüntüleme: 42
Son düzenleme:
Yani sizin evinize sıfır kurulmuş olan ve evinizden hiçbir yere gitmemiş olan bu üründeki vida izleri bize ister istemez bu ürünün size SIFIR satılmamış olma olasılığını düşünme zorunluluğu getiriyor.

Bu adamlar o kadar uğraşmamıza ve o kadar görüşmemize rağmen o derece sıkılar ki, bana incelemeye yollanan ve AYLARCA bende testte kalan ve hatta SÖKTÜĞÜMÜZ televizyonun testleri bitip bizden geri almak için habersiz araç yolladıklarında ben gelen kargo ekibini bekletmemek için tv yi sıfırlamadan verdim, sevgili @İlteriş Yılmaz dostuma telefon ile bilgi verip ''Gardaş, durum bu, adamları bekletmeyeyim diye ben duvardan sçküp paketleyip teslim ettim ama sıfırlayamadım, Youtube Google vs hesaplarım açık aktif kaldı, sen yetkililere söyle de tv yi sıfırlasınlar'' E tabi kardeşim ''hay hay'' dedi, gerekli yerlere bilgti verildi ve biz de SORUMLU insanlar olduğumuz için karşımızdakileri de SORUMLU insanlar zannedip konuyu unuttuk gitti.

Ne zamana kadar?

Aylar sonra kıymetli bir kardeşimiz bize ulaşıp ''Abi ben TCL den bir TV satın aldım, içerisinde komple senin hesapların duruyor bilgin olsun'' dediği zaman.

Bu kadar da olmaz be kardeşim. Vatandaşa siz o ürünün hangi ürün olduğunu söylediniz mi mesela?
Bizim o ürün üzerinde onlarca test yaptığımızı, söktüğümüzü, yüzlerce hatta BİNLERCE saat çalıştırdığımızı söylediniz mi?
Ayrıca üzerinde başkasına ait aktif hesaplarla bir tv yi başkasına nasıl satıyorsunuz siz?

Ondan sonra TCL ile iplerimiz tekrar koptu zaten zor bağlamıştık geçmişteki tatsızlıklar sonrası.


Diyeceğim o ki, bizim TCL ve Bilkom ile bir türlü yıldızımızın barışmamasının altında yatan en önemli nedenlerden birisi zaten sizin bu yaşadığınız sorunların birebir aynısı.
Servis hizmetleri REZALET, satış sonrası destek kesinlikle YOK denecek seviyede, olanı da size sundukları kadar işte.
Servisler üzerinde hiçbir denetim de yok, yaptırım da yok.
Servisler canı isterse yapıyor, istemezse yapmıyor ve ben TV sektöründe iyice bıkıp usandığım için artık forumdaki tv konularına bile bakmıyorum neredeyse.

Siz de bence yaşadığınız sorunu dikey formatta çekeceğiniz 1 dakikalık video ile anlatın ve bana [email protected] adresime yollayın.
Hangi il, hangi servis hiç çekinmenize gerek yok zira ifşalanmadan iş yapmıyor bu muhteremler.

Bundan sonra böyle kardeşim, şikayetvara yazıp robotik cevaplar almaya da gerek yok, anlat derdini, yayınlayalım ve onbinlerce insan sesini duysun, gerisini firmalar düşünsün.
 
Bak mesela bu kardeşimizin 2 günde 63.000 kişi sesini duymuş, o da TCL Bilkom mağduru.
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.


Bak bu dostumuzun ifşa videosunu yayınladım, 3 gün sonra paşa paşa sorununu çözdüler adamın.
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.

Bu kardeşimizin sorununu firma hemen çözdü ama yollanan tv yi lojistik firması yolda kırınca süreç uzadı, video yayınlandı ve iş çözüldü.
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.

Yine servis tarafından garanti dışı bırakılan ürünü, videoyu yay9ınlamamızın ertesi günü garantiden onardılar.
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.


Kanalımda bunun gibi yüzlerce içerik var, anladıkları dil bu yani.
 
Yani sizin evinize sıfır kurulmuş olan ve evinizden hiçbir yere gitmemiş olan bu üründeki vida izleri bize ister istemez bu ürünün size SIFIR satılmamış olma olasılığını düşünme zorunluluğu getiriyor.

Bu adamlar o kadar uğraşmamıza ve o kadar görüşmemize rağmen o derece sıkılar ki, bana incelemeye yollanan ve AYLARCA bende testte kalan ve hatta SÖKTÜĞÜMÜZ televizyonun testleri bitip bizden geri almak için habersiz araç yolladıklarında ben gelen kargo ekibini bekletmemek için tv yi sıfırlamadan verdim, sevgili @İlteriş Yılmaz dostuma telefon ile bilgi verip ''Gardaş, durum bu, adamları bekletmeyeyim diye ben duvardan sçküp paketleyip teslim ettim ama sıfırlayamadım, Youtube Google vs hesaplarım açık aktif kaldı, sen yetkililere söyle de tv yi sıfırlasınlar'' E tabi kardeşim ''hay hay'' dedi, gerekli yerlere bilgti verildi ve biz de SORUMLU insanlar olduğumuz için karşımızdakileri de SORUMLU insanlar zannedip konuyu unuttuk gitti.

Ne zamana kadar?

Aylar sonra kıymetli bir kardeşimiz bize ulaşıp ''Abi ben TCL den bir TV satın aldım, içerisinde komple senin hesapların duruyor bilgin olsun'' dediği zaman.

Bu kadar da olmaz be kardeşim. Vatandaşa siz o ürünün hangi ürün olduğunu söylediniz mi mesela?
Bizim o ürün üzerinde onlarca test yaptığımızı, söktüğümüzü, yüzlerce hatta BİNLERCE saat çalıştırdığımızı söylediniz mi?
Ayrıca üzerinde başkasına ait aktif hesaplarla bir tv yi başkasına nasıl satıyorsunuz siz?

Ondan sonra TCL ile iplerimiz tekrar koptu zaten zor bağlamıştık geçmişteki tatsızlıklar sonrası.


Diyeceğim o ki, bizim TCL ve Bilkom ile bir türlü yıldızımızın barışmamasının altında yatan en önemli nedenlerden birisi zaten sizin bu yaşadığınız sorunların birebir aynısı.
Servis himzetleri REZALET, satış sonrası destek kesinlikle YOK denecek seviyede, olanı da size sundukları kadar işte.
Servisler üzerinde hiçbir denetim de yok, yaptırım da yok.
Servisler canı isterse yapıyor, istemezse yapmıyor ve ben TV sektöründe iyice bıkıp usandığım için artık forumdaki tv konularına bile bakmıyorum neredeyse.

Siz de bence yaşadığınız sorunu dikey formatta çekeceğiniz 1 dakikalık video ile anlatın ve bana [email protected] adresime yollayın.
Hangi il, hangi servis hiç çekinmenize gerek yok zira ifşalanmadan iş yapmıyor bu muhteremler.

Bundan sonra böyle kardeşim, şikayetvara yazıp robotik cevaplar almaya da gerek yok, anlat derdini, yayınlayalım ve onbinlerce insan sesini duysun, gerisini firmalar düşünsün.
Akşama doğru videoyu çekip size ileteceğim adem hocam dediğiniz gibi bunların anladığı dil bu.
 
O karaltıların nedeni aslında bu HDR10+ ve Dolby Vision. O parlak renkleri verebilmek için arka ışıklar ne varsa basıyor. Parlaklık düşünce de kısıldığından ve de algoritma da iyi olmayınca koyu renklerin olduğu yerlerdeki görüntüler sapıtıyor. Benmi şahsi düşüncem adam gibi HDR10+ ve Dolby Vision görüntü isteniyorsa OLED şart, LCD tabanlı panelde ise FALD panel olmazsa olmaz. Mümkünse iyi bir FALD algoritması kullanan miniLED.

Vida konusunda söylenecek birşey yok zaten. Ama 2020'deki problemli C715 macerasından sonra TCL'den koşarak uzaklaşmamın ne kadar doğru bir karar olduğunu anlıyorum.
 



Adem hocam video 1 dakikadan uzun olsa sorun olurmu?
Çok geçmezse iyi olur ben sesi orijinalliğini koruyup 1 dakika işini halledebilirim.

İnstagram 1.30 a kadar da izin veriyor aslında ama youtube 1 dakikatan sonrasını shorts olarak kabul etmiyor.

Siz yine de en düzgününü yapın, süre işini bana bırakın.
 
O karaltıların nedeni aslında bu HDR10+ ve Dolby Vision. O parlak renkleri verebilmek için arka ışıklar ne varsa basıyor. Parlaklık düşünce de kısıldığından ve de algoritma da iyi olmayınca koyu renklerin olduğu yerlerdeki görüntüler sapıtıyor. Benmi şahsi düşüncem adam gibi HDR10+ ve Dolby Vision görüntü isteniyorsa OLED şart, LCD tabanlı panelde ise FALD panel olmazsa olmaz. Mümkünse iyi bir FALD algoritması kullanan miniLED.

Vida konusunda söylenecek birşey yok zaten. Ama 2020'deki problemli C715 macerasından sonra TCL'den koşarak uzaklaşmamın ne kadar doğru bir karar olduğunu anlıyorum.
Donanımhaber deki TCL ile alakalı anakonuyu takip ediyorum bu konuyu zamanında orada da paylaştım ve ne aynı marka model cihazı kullananlarda ne TCL in diğer modellerinde bu sorunu yaşayan yok sanırım bana gelen TV türünün tek örneği.
 
Çok geçmezse iyi olur ben sesi orijinalliğini koruyup 1 dakika işini halledebilirim.

İnstagram 1.30 a kadar da izin veriyor aslında ama youtube 1 dakikatan sonrasını shorts olarak kabul etmiyor.

Siz yine de en düzgününü yapın, süre işini bana bırakın.
Adem hocam ses kaydını ayrı olarak aldım konuyu özetleyebildiğim kadar özetledim süreyi kısa tutmak için ama süre olarak 1:40 oldu videoyuda ayrı olarak çekip bu şekilde iletsem size olurmu?
 
Çok geçmezse iyi olur ben sesi orijinalliğini koruyup 1 dakika işini halledebilirim.

İnstagram 1.30 a kadar da izin veriyor aslında ama youtube 1 dakikatan sonrasını shorts olarak kabul etmiyor.

Siz yine de en düzgününü yapın, süre işini bana bırakın.
Adem hocam video boyutundan dolayı mail yoluyla parça parça gönderebildim kusuruma bakmayın lütfen.
 
Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir
Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir

Gibi bir kaf vardı, doğru mu yazdım @İlteriş Yılmaz ? :D
Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir
Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir

Paşa! Nush dediğin nasihat mi ola?
Bu gün nasihatle kim gelir ki yola?
Sen yine dinden imandan bahsedersin,
Anlayan olur mu bu çağda, ne dersin?
Tekdir edecek mişsin, hele bir dene;
Silahlı korumalar, çökerler ensene,
Çekerler bir köşeye verirler cevap,
Niyazi olmak da var, işlerken sevap.
Şu kötek sözü! Sakın ha paşa sakın!
Kötüye fiske mi, ne haddin ne hakkın?
Paşa bile düşünce medya diline,
Kapıp verirler yargısız linç seline...
Cunta devrinde miyiz ki, hangi kötek?
Paşaya yakışır mı insan dövdürmek?
Sonra sakın 'paşa'yım da deme bana;
Devrim kanunları hesap sorar sana.
Bu gün 'general'lik bir mi 'paşa'lıkla?
Şanını şöhretini kendine sakla.
Sen yüzyılında kal, Osmanlı'da yaşa,
Bu asırda israf olur 'Ziya Paşa'! ! ! ..
 
Videomuz yayınlandı burdan @Adem Helvacı hocama çok teşekkür ediyorum onun sayesinde sorunumuz çözülecek inşallah.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
@Adem Helvacı hocam az önce Bilkomdan servis fişi geldi cihaza 2 haftadan fazla bir süredir bakmaya gelmeyen servis güyya gelmiş yazılım atmış TV ye ya bu nasıl sahtekarlıktır valla şaştım kaldım. Size mail yoluyla servis fişini gönderdim adem hocam.
 
Şimdi servislede görüştüm dediklerine göre ben servisi kabul etmemişim nasıl kabul etmemişim diye sorduğumda lafı ağzında geveledi sonrasında kendilerine ilettiğim videoya bakıp bakmadıklarını sorduğumda videoda bir sorun görememişler buyüzden gelmemişler ben konuyu THH'ne taşımayı düşünüyorum @Adem Helvacı hocam bunlar paylaştığınız videoyada sessiz kaldılar geriye başka bir seçenek kalmadı gibi ama şikayeti kime yapmam lazım Bilkom'a mı yoksa Uzman elektronik'emi?
 
Şimdi servislede görüştüm dediklerine göre ben servisi kabul etmemişim nasıl kabul etmemişim diye sorduğumda lafı ağzında geveledi sonrasında kendilerine ilettiğim videoya bakıp bakmadıklarını sorduğumda videoda bir sorun görememişler buyüzden gelmemişler ben konuyu THH'ne taşımayı düşünüyorum @Adem Helvacı hocam bunlar paylaştığınız videoyada sessiz kaldılar geriye başka bir seçenek kalmadı gibi ama şikayeti kime yapmam lazım Bilkom'a mı yoksa Uzman elektronik'emi?
Bilkom'u şikayet edin. Elinizde ne var ne yok bütün delilleri de ekleyin. Servis fişidir Whatsapp görüşmeleridir ne varsa.
 
Bilkom'u şikayet edin. Elinizde ne var ne yok bütün delilleri de ekleyin. Servis fişidir Whatsapp görüşmeleridir ne varsa.
Şuan piyasada TCL 65C845 yok bire bir değişim mümkün görünmüyor buyüzden üst modelini talep edeyim diyorum ama zaten üst model bu yani nasıl olacak bilmiyorum onarımda pek işime gelmiyor birde cihazın kutusu yok bu sorun olurmu? Son olarak değişim talebimi satıcı yerine Bilkom'dan talep edebilirmiyim? Yanlış bilmiyorsam satıcı kadar tedarikçide bu konuda sorumlu ve değişim yapması gerekir diye biliyorum bu konularda beni aydınlatırsanız sevinirim.
 
Madem sesleri çıkmadı o halde diğer mecralardan saldrımaya devam edelim.


 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri