Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Midea ve Klima Meraklıları Lokali

Malına güvenen Mitsubishi Electric gibi 10 sene şartsız garanti verir. Gree'de de aynı garanti şartları var. Normal 3 yıl, bakımla 6.

Hadi parayı geçtim ki o bile baya tutacaktır (bu sene 650 idi) bu kadar liyakatsız servis çalışanlarının olduğu bir ülkede ben neye güvenerek bakım yaptıracağım. Adamlar sağlam cihazı bozarlar bakım yaparken sonra al başına belayı. Daha geçenlerde şikayet sitesinde böyle bir şikayet görmüştüm. O yüzden ben bakım işine bulaşacağımı sanmıyorum.
Haklısınız hocam. Ben servise sordum bu sene 1500 liraymış seneye de 2500 lira olur muhtemelen 6 yıl her sene bakım yaptıracak olursak toplam 10 bin lirayı geçer. 6+ Yıl garanti için bakımın zorunlu kılınması hoşuma gitmedi ama yapacak bir şey yok. Her sene detaylı klima temizliği şart mıdır? Bence değil. Klimayı temizleyeyim derken arıza yapma ihtimali de var en azından garantisi var gönlümüz rahat, 6 yıl sonra bozulmazsa Midea'yı yıllarca överiz aksi olursa biz Türk milletiyiz bugün birilerini överiz yarın tam tersi olur. :)
 
@Adem Helvacı abi iki gün önce doktor tarafından yazılan bir ilacı eczaneden bizim ufaklık için aldık hiç kullanmadık elimizdeki ilaç yeterli olduğu için bugün ilacı İade etmek istedik eczacı ukala bir şekilde ilacı kredi kartından geçtiğini iade almayacağını ve istediğimiz yere şikayet edebileceğimizi söyledi. 🤔 Şimdi biz bu eczacıyı nereye şikayet edeceğiz. 😃
 
Kullanma kılavuzları aslında yasal sorumluluktan kurtulma kitabıdır :)
Biz bile komisyon olarak ''Kılavuzda yazıyo rmu?'' diye bakıyoruz zira hukuki zorunluluk.
O nedenle kılavuzlarda yazanların büyük kısmı aslında ''ben demiştim'' diyebilmek içindir.
Diyelim ki 25 metre tesisat çekildi, en az 15 dakika ifadesine göre hareket eden tüketici ''15 dakika oldu yeter'' diye de düşünebilir o nedenle süre belirtilmesi bence doğru değil ama en tatjmin edici bilgi şekli de o oluyor maalesef. Biz de ister istemez süre belirtiyoruz ama boru çapına ve metresine, motorun CFM değerine göre yapıyoruz yorumlarımızı. Kullanma kılavuzları iyi güzel de çok genel geçer ve yazmış olamk için oluyor.

Aynı kullanma kılavuzunu 9 12 18 24 hepsine basıyorlar mesel abilgi adı altında ama 9 luk ile 24 lüğün boru çapları arasınd abile dünya kadar fark ve bu da toplam m3 değerini etkiler.

Yine de evet 15 dakika bilgisi bilinçaltına bu şekilde kodlandı herkesin .ok

Aslına bakarsanız benim yazdığım ve hiçbir KESİNLİK belirtmeyen 20 satır yazı yerine kullanım kılavuzundaki ''15 dakika olmalı'' ifadesi tüketici için daha tatmin edici ve bağlayıcı oluyor :ok

Haklısınız ama aslında kılavuzu okuma şansınız olduysa sizin anlayacağınız dilden bir kaç ayrıntı var 15 dakikadan az olmamalı işte göstergenin şunu gösterdiğinden emin olun gibi. belki bahsettiğiniz gibi göstergenin onu göstermesi kimi klimada 30 dakika sürecek.
tabi hiç anlamadığım için tahmini söyledim
 
Hatta eve soda meyve suyu aldım vakum yaparken biraz da lafa tutar bir şeyler ikram ederim süreyi uzatırım :D
Şimdiden kendimi hazırladım vakuma gerek yok derse ne diyeceğimi falan 😁😁😬😁😬😂
😀Hadi hayırlısı bakalım
Biz geçenlerde fabrikadan vakumlu geliyor diyen vestelcilere montajı yaptırdık ama gaz vanalarını kesinlikle açtırma dan elemanları geri yolladık.
1 gün sonra gelip vakumu yaptılar
Ama şuan genel olarak öyle yoğunlarki inşallah tek seferde vakumda dahil biterde içinize siner
 
😀Hadi hayırlısı bakalım
Biz geçenlerde fabrikadan vakumlu geliyor diyen vestelcilere montajı yaptırdık ama gaz vanalarını kesinlikle açtırma dan elemanları geri yolladık.
1 gün sonra gelip vakumu yaptılar
Ama şuan genel olarak öyle yoğunlarki inşallah tek seferde vakumda dahil biterde içinize siner

Benimki de bugün dağıtıma çıktı bakalım, gelsin bir randevu oluşturalım bakalım başımıza neler gelecek.
 
Haklısınız hocam. Ben servise sordum bu sene 1500 liraymış seneye de 2500 lira olur muhtemelen 6 yıl her sene bakım yaptıracak olursak toplam 10 bin lirayı geçer. 6+ Yıl garanti için bakımın zorunlu kılınması hoşuma gitmedi ama yapacak bir şey yok. Her sene detaylı klima temizliği şart mıdır? Bence değil. Klimayı temizleyeyim derken arıza yapma ihtimali de var en azından garantisi var gönlümüz rahat, 6 yıl sonra bozulmazsa Midea'yı yıllarca överiz aksi olursa biz Türk milletiyiz bugün birilerini överiz yarın tam tersi olur. :)
Tüm yıl 7/24 kullanılan bir klima ile senede 3-4 ay günde 8-10 saat kullanılan bir klimanın bakım ihtiyacı aynı olamaz. İlki için 6 ay gerekirken diğeri için belki 2 yıl bile beklenebilir.

Ben Nisan ayında Gree kurulumu yapılırken gelenlere sormuştum 650 demişlerdi, hangi arada 1500 olmuş. O servise has bir kazık mı yoksa zamlamışlar mı bilemedim. O paraya çok detaylı bir temizlik yapmaları lazım ama hepimiz biliyoruz ki süper yüzeysel ve arıza çıkarma açısından riskli bir iş temizlik yapacaklar.

Garantiye de çok güvenmeyin zira servisler liyakat özürlü olduğu için sorunları çözemiyorlar. Şikayet sitesinde her gün, aylarca hatta 1 yılda bile sorunu çözülemeyen insanlar var. Dua edelim hiç arıza yapmasın. Sonuçta ben 1 kere bile bakım görmemiş ama sorunsuz çalışan 10 yaşında Arçelik klimalar biliyorum o kadar eleştirilen marka bi zahmet bunlar da bir o kadar çalışsın.
 
Haklısınız hocam. Ben servise sordum bu sene 1500 liraymış seneye de 2500 lira olur muhtemelen 6 yıl her sene bakım yaptıracak olursak toplam 10 bin lirayı geçer. 6+ Yıl garanti için bakımın zorunlu kılınması hoşuma gitmedi ama yapacak bir şey yok. Her sene detaylı klima temizliği şart mıdır? Bence değil. Klimayı temizleyeyim derken arıza yapma ihtimali de var en azından garantisi var gönlümüz rahat, 6 yıl sonra bozulmazsa Midea'yı yıllarca överiz aksi olursa biz Türk milletiyiz bugün birilerini överiz yarın tam tersi olur. :)

Merhaba,

Bende bu yüzden hala bakım yapıp yaptırmamakta kararsızım. Doğru düzgün çalışan cihaz, bakım sonrası öncesini aratır diye bakım yaptırmama tarafı ağır basıyor.

Bakım yaptıran var ise ne gibi işlemler oluyor bilgi verebilir mi?
Yapılacak işlemleri bilirsek belki bu durum biraz kafada netleşir.
[email protected] adresine bakım prosedürleri nelerdir diye e-posta göndermiştim fakat dönüş olmadı. Ki zaten bu yoğunlukta servisler de hakkıyla bu işlemi yapar mı bilmiyorum.

Abi bak iyi akıl ettin. Ben bunu firma ile bir görüşeyim zira bunun ilk 1-2 senesinin formalite yani 6 yıl garanti hakkını kaybetmeme bakımı olduğu ortadayken yazın göbeğine denk gelen bakımların eylül ekime ertelenmesini sorun etmeyecek bir tolere sağlasınlar ve bu bakımlar için de bir kampanya yapsınlar mesela, güzel olur bence ama bakalım kabul ederler mi? :ok
Adem abinin desteği ile firma bu yönde esneklik sağlarsa kararsız olanlar için faydalı olacaktır.
 

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri