- Marka Model Bilgisi
- Philips 58PUS8507/62
Öncelikle herkese selamlar,
Bu forumu ve Adem Bey'in Youtube kanalını yeni televizyon siparişi vermeden önce keşfetmeyi dilerdim ancak, iş işten geçti maalesef.
13.07.2023 tarihinde amazon.com.tr den Philips 58PUS8507/62 model bir cihazı prime day kapsamında indirimli olarak satın aldım.
Gecikmeli olarak 22.07.2023 tarihinde teslim edilen ürünümün kurulumu 24.07.2023 tarihinde Çanakkale'de bulunan tek yetkili servis tarafından yapıldı. Kurulum esnasında yaptığım kontrollerde herhangi bir sorun tespit edemediğim için servis formunu imzaladım ve cihazı teslim aldım. İlk gün (gündüz) cihaz ayarlarını ve uygulamaları kendime göre yapılandırdım ve test amaçlı izlediğim birkaç videodan keyif aldığım için genel olarak görüntü ve ses performansından memnun kaldım.
Ancak akşam hava karardıktan sonra televizyonun karşısına geçtiğimizde resmen şok oldum. Ekte yüklediğim birer adet fotoğraf ve videoda da açıkça görüldüğü şekilde panelin ortasına yakın bir bölümünde ve oldukça geniş bir alanda ciddi parlaklıkta bir ışık sızması mevcut. Görüntülerin pozlamasını özellikle çıplak gözle gördüğüme en yakın olacak şekilde ayarlayarak çektiğimi belirtmeliyim. Karanlık ve özellikle tamamen siyah sahnelerde aşırı derecede rahatsız edici boyutta olan bu ışık sızmasının kesinlikle bir üretim hatası (ayıplı mal) olduğunu düşünüyorum ve bu şekilde bu cihazda gece herhangi bir şey izlemek maalesef mümkün değil.
Bu problem dışında ürünü beğendiğim için ve günümüz koşullarında maalesef uygun fiyata satın aldığımı düşündüğüm için iade etmeyi düşünmüyorum. Ancak Amazon'da ürün şu an stoklarda bulunmadığı için değişim işlemi yapamıyorlar ve iade veya değişim talebi için 19.08.2023 tarihine kadar sürem var. Önceliğim kesinlikle birebir ürün değişimi. Amazon güvencesi olduğu için rahatım ancak bir an önce de sorunum çözülsün istiyorum. Tüketici olarak yasal haklarımın tamamen bilincindeyim ve gerekirse sonuna kadar da kullanırım.
Sizce bu durumda nasıl bir yol izlemeliyim? Servisle iletişime geçip tamir/değişim talebinde bulunmalı mıyım, yoksa Amazon'da ürünün tekrar stoğa girmesini mi beklemeliyim? Ya da varsa farklı fikir ve önerilerinizi değerlendirebilirim.
Teşekkür ederim, iyi forumlar.
Bu forumu ve Adem Bey'in Youtube kanalını yeni televizyon siparişi vermeden önce keşfetmeyi dilerdim ancak, iş işten geçti maalesef.

13.07.2023 tarihinde amazon.com.tr den Philips 58PUS8507/62 model bir cihazı prime day kapsamında indirimli olarak satın aldım.
Gecikmeli olarak 22.07.2023 tarihinde teslim edilen ürünümün kurulumu 24.07.2023 tarihinde Çanakkale'de bulunan tek yetkili servis tarafından yapıldı. Kurulum esnasında yaptığım kontrollerde herhangi bir sorun tespit edemediğim için servis formunu imzaladım ve cihazı teslim aldım. İlk gün (gündüz) cihaz ayarlarını ve uygulamaları kendime göre yapılandırdım ve test amaçlı izlediğim birkaç videodan keyif aldığım için genel olarak görüntü ve ses performansından memnun kaldım.
Ancak akşam hava karardıktan sonra televizyonun karşısına geçtiğimizde resmen şok oldum. Ekte yüklediğim birer adet fotoğraf ve videoda da açıkça görüldüğü şekilde panelin ortasına yakın bir bölümünde ve oldukça geniş bir alanda ciddi parlaklıkta bir ışık sızması mevcut. Görüntülerin pozlamasını özellikle çıplak gözle gördüğüme en yakın olacak şekilde ayarlayarak çektiğimi belirtmeliyim. Karanlık ve özellikle tamamen siyah sahnelerde aşırı derecede rahatsız edici boyutta olan bu ışık sızmasının kesinlikle bir üretim hatası (ayıplı mal) olduğunu düşünüyorum ve bu şekilde bu cihazda gece herhangi bir şey izlemek maalesef mümkün değil.
Bu problem dışında ürünü beğendiğim için ve günümüz koşullarında maalesef uygun fiyata satın aldığımı düşündüğüm için iade etmeyi düşünmüyorum. Ancak Amazon'da ürün şu an stoklarda bulunmadığı için değişim işlemi yapamıyorlar ve iade veya değişim talebi için 19.08.2023 tarihine kadar sürem var. Önceliğim kesinlikle birebir ürün değişimi. Amazon güvencesi olduğu için rahatım ancak bir an önce de sorunum çözülsün istiyorum. Tüketici olarak yasal haklarımın tamamen bilincindeyim ve gerekirse sonuna kadar da kullanırım.
Sizce bu durumda nasıl bir yol izlemeliyim? Servisle iletişime geçip tamir/değişim talebinde bulunmalı mıyım, yoksa Amazon'da ürünün tekrar stoğa girmesini mi beklemeliyim? Ya da varsa farklı fikir ve önerilerinizi değerlendirebilirim.

Teşekkür ederim, iyi forumlar.