Neler yeni

Teknorya satıcısından DOA Raporuyla değişim yapan oldu mu?

SunSet

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
18 Ara 2023
Mesajlar
26
Tepki puanı
12
Puanları
3
@SunSet kardeş geçmiş olsun.Tam sorunu hallettim derken yeni sorun çıkmış.Ülkemizde firmalarla ve esnaflarla uğraşmak(esasında insanlarla) çok zor.Size sabır ve kolaylıklar diliyorum. :ok
Teşekkürler. Disbiratör firma ile satıcı uğraşıyor, en son satıcı disbiratör ile mesajlaşıp değişim sağlanmıştı. Her şey güzel oldu dedim ve güncel bir bilgisayar aldım garantisi de oldu dedik tak ekranda ölü piksel çıktı. İlk kabul etmeye çalıştım başka sorunu yoktu bir tane vardı ölü piksel. Fakat ekranın ortasına çok yakındı kabullenmek istemedim sonradan kafayı takacağıma, bir de bu bilgisayarı ileride satacağım zaman alıcı fiyatı düşürür ekranda ölü piksel var diye. İnşallah değişen yeni bilgisayar da başka sorun olmaz bir daha onunla da uğraş dur.

Allah sabır versin hocam. Kalite kontrol fikrinize sonuna kadar katılıyorum.
Teşekkürler. İnşallah değişen üründe de farklı sorun olmaz onunla da uğraşmam.
 

SunSet

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
18 Ara 2023
Mesajlar
26
Tepki puanı
12
Puanları
3
Distribütör arıza çıkmadı deyip geri gönderilmesine hazırlamışlar. Şikayetvar'a cevap veriyor firma belki orta da diye şikayeti kaldırıp çözmek için yardımcı olabilir. Satıcı da uğraşıyorum diyor da bakalım ne olacak uğraşlar boşa çıkarsa fazla uğraşmadan Tüketici Hakem Heyetine şikâyette bulunacağım. Bu modelde satıcı da yoktu Arena'dan almıştım onlarla muhatap oluyorum. Ama yine de THH şikayet ederken satıcıyı edeceğim satıcı da onları sıkıştırır mecbur değişim sağlarlar.
 

evrenatabek

İnce Eleyen
Kadim Üye
Katılım
9 Şub 2023
Mesajlar
404
Tepki puanı
568
Puanları
93
Konum
Bursa
Web sitesi
www.facebook.com
Distribütör arıza çıkmadı deyip geri gönderilmesine hazırlamışlar. Şikayetvar'a cevap veriyor firma belki orta da diye şikayeti kaldırıp çözmek için yardımcı olabilir. Satıcı da uğraşıyorum diyor da bakalım ne olacak uğraşlar boşa çıkarsa fazla uğraşmadan Tüketici Hakem Heyetine şikâyette bulunacağım. Bu modelde satıcı da yoktu Arena'dan almıştım onlarla muhatap oluyorum. Ama yine de THH şikayet ederken satıcıyı edeceğim satıcı da onları sıkıştırır mecbur değişim sağlarlar.
Dikkat ediniz. Son bilgisayarı kim fatura ettiyese onu hakem heyetine şikayette bulunacaksınız. Yoksa RED yersiniz. Boşa zaman gider.
 

SunSet

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
18 Ara 2023
Mesajlar
26
Tepki puanı
12
Puanları
3
Dikkat ediniz. Son bilgisayarı kim fatura ettiyese onu hakem heyetine şikayette bulunacaksınız. Yoksa RED yersiniz. Boşa zaman gider.
Tamam hocam biliyorum hatırlatma için teşekkürler. Ben servis raporlarını alayım kanıt için Tüketici Hakem Heyetine şikâyet edeceğim. Alışmış firmalar 2-3 ay beklesinler değiştiririz kafasındalar.

Bu firmalara kim yüz veriyor niye bu kadar pişkinlikle böyle rahat konuşabilirler ki?
IMG_20240202_171853.jpg
 
Son düzenleme:

SunSet

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
18 Ara 2023
Mesajlar
26
Tepki puanı
12
Puanları
3
Allah sabır versin hocam. Kalite kontrol fikrinize sonuna kadar katılıyorum.
Yeniden merhaba Teknorya satıcım Arena'dan red cevap gelince HP servisine yönlendirme yaptı. Şu an HP yetkili servisin de ekran değişimine karar verilmiş ve yedek parça bekleniyor. Satıcı Teknorya bu konuda yardımcı olmaya çalıştı, kendi elinde bu(7z4m9ea) modelde ürün olsa yenisiyle değiştirip uğraştırmayacağını söylemişti. Arena Bilgisayar "7z4m9ea" kodlu modelini bana önerdiği için daha önce de bu özellikte bilgisayarı Teknorya'da hiç satmamış. "7z4m9ea" model kodunu internette araştırınca Arena Bilgisayar, Teknosa ve Vatan Bilgisayar tedarik edip orada satıldığını gördüm. Ayrıca yeni bilgisayarda ekran değişimi olması iyi bir şey mi?
 
Son düzenleme:

faikkivrak

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
12 Mar 2023
Mesajlar
207
Tepki puanı
117
Puanları
43
Yeniden merhaba Teknorya satıcım Arena'dan red cevap gelince HP servisine yönlendirme yaptı. Şu an HP yetkili servisin de ekran değişimine karar verilmiş ve yedek parça bekleniyor. Satıcı Teknorya bu konuda yardımcı olmaya çalıştı, kendi elinde bu(7z4m9ea) modelde ürün olsa yenisiyle değiştirip uğraştırmayacağını söylemişti. Arena Bilgisayar "7z4m9ea" kodlu modelini bana önerdiği için daha önce de bu özellikte bilgisayarı Teknorya'da hiç satmamış. "7z4m9ea" model kodunu internette araştırınca Arena Bilgisayar, Teknosa ve Vatan Bilgisayar tedarik edip orada satıldığını gördüm. Ayrıca yeni bilgisayarda ekran değişimi olması iyi bir şey mi?
Ben ekran değişimini onaylamazdım açıkçası.
 

SunSet

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
18 Ara 2023
Mesajlar
26
Tepki puanı
12
Puanları
3


Ben ekran değişimini onaylamazdım açıkçası.
Onaylamadım ki servis kendi kendine ekran değişimi yapıyor. Diğer konumda farklı durumu anlattım Şikayetvar ile ilgili daha iyi anlarsınız. HP zaten ekran değişimi bile yapmıyoruz da demişti fakat satıcı gönderdiği için sanırım satıcıya yönelik boş gitmesin diye değişim yapıyor olumsuz rapor gelirse dava açar diye. Şöyle de düşünüyorum kontrol edip sorunsuz ekran takarsa daha iyi değil mi başka değişim yapacağınim üründe de başka sorun çıksa onunla da ayrı uğraş dur. Maalesef Türkiye 3. Sınıf ürünler sorunlu ürünler gönderiyorlar.
 

faikkivrak

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
12 Mar 2023
Mesajlar
207
Tepki puanı
117
Puanları
43



Onaylamadım ki servis kendi kendine ekran değişimi yapıyor. Diğer konumda farklı durumu anlattım Şikayetvar ile ilgili daha iyi anlarsınız. HP zaten ekran değişimi bile yapmıyoruz da demişti fakat satıcı gönderdiği için sanırım satıcıya yönelik boş gitmesin diye değişim yapıyor olumsuz rapor gelirse dava açar diye. Şöyle de düşünüyorum kontrol edip sorunsuz ekran takarsa daha iyi değil mi başka değişim yapacağınim üründe de başka sorun çıksa onunla da ayrı uğraş dur. Maalesef Türkiye 3. Sınıf ürünler sorunlu ürünler gönderiyorlar.
Sizin için bir sorun yoksa daha iyi olabilir ancak ben sıfır ürünümün tamir işlemi görmesini istemezdim açıkçası.
 

SunSet

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
18 Ara 2023
Mesajlar
26
Tepki puanı
12
Puanları
3
Sizin için bir sorun yoksa daha iyi olabilir ancak ben sıfır ürünümün tamir işlemi görmesini istemezdim açıkçası.
Kim ister ki hocam. Laf anlamıyor ya da anlamak istemiyorlar. Anlatıyorsun yorum yapamıyorlar. Bunlara söylenen talimatı uyguluyor. Ancak dediğin gibi Tüketici Hakem Heyetine başvurup zorla değişim sağlayacaksınız.

Değiştirilen ekranda sorun yoksa ve bilgisayar da başka sorun yoksa neden iade edelim ki? Sıfır aldığın başka üründe de ölü piksel çıkıyor, ben tek ölü piksel olmasına üzüldüm. Diğer türlü performansı ve oyunlarda ki cihazın serinliği beni çok memnun etmişti. Eski 2 yıl bilgisayardan sonra DDR5 RAM, işlemcisi güçlü render performansında, ekran kartı RTX 4000 serisi ve garanti olunca çok iyi gelmişti. Garanti olduktan sonra isterse başka sorun çıksın yine aynı şekilde değiştiririm.

Diyelim takılan ekranda da sorun çıktı veya ben kabul etmeyip servis kendisi ekranı değiştirdiğinde değişim hakkım olur mu?
 
Son düzenleme:

faikkivrak

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
12 Mar 2023
Mesajlar
207
Tepki puanı
117
Puanları
43
Kim ister ki hocam. Laf anlamıyor ya da anlamak istemiyorlar. Anlatıyorsun yorum yapamıyorlar. Bunlara söylenen talimatı uyguluyor. Ancak dediğin gibi Tüketici Hakem Heyetine başvurup zorla değişim sağlayacaksınız.

Değiştirilen ekranda sorun yoksa ve bilgisayar da başka sorun yoksa neden iade edelim ki? Sıfır aldığın başka üründe de ölü piksel çıkıyor, ben tek ölü piksel olmasına üzüldüm. Diğer türlü performansı ve oyunlarda ki cihazın serinliği beni çok memnun etmişti. Eski 2 yıl bilgisayardan sonra DDR5 RAM, işlemcisi güçlü render performansında, ekran kartı RTX 4000 serisi ve garanti olunca çok iyi gelmişti. Garanti olduktan sonra isterse başka sorun çıksın yine aynı şekilde değiştiririm.

Diyelim takılan ekranda da sorun çıktı veya ben kabul etmeyip servis kendisi ekranı değiştirdiğinde değişim hakkım olur mu?
@Adem Helvacı abim bilgilendirirse daha sağlıklı olur.
 

SunSet

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
18 Ara 2023
Mesajlar
26
Tepki puanı
12
Puanları
3
@Adem Helvacı abim bilgilendirirse daha sağlıklı olur.
Adem Bey'in cevap vermesine gerek kalmadı.

HP Maltepe servisinde ekran değişimi sırasında HP'i arayarak yeni ürünün ekran değişimini kabul etmediğimi ve yeni ürünle değişim için DOA raporu istediğimi söyledim. Bu söylemimden sonra HP müşteri hizmetleri hiç yokuşa sürmeden değişimi onaylayıp DOA raporu alabildim. Baştan markanın kendi servisine gönderim sağlasaydım 1 hafta boşa vakit kaybı olmayacaktı. Ayrıca Arena Bilgisayar bu gibi durumlarda değişim raporu vermiyor böyle sorun yaşayan olursa öncelikle markanın servisine gönderim sağlayın.

Aynısıyla değişilen ürünü yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum ekranında ölü piksel yok veya başka hatasıyla karşılaşmadım. Burada öncelikle cevap verip yardımcı olmaya çalışanlara teşekkür ediyorum.
 
Üst