selamlar adem bey. bugün enteresanbir gelişme oldu bunu sizle ve forumla paylasayım dedim cünkü bu konuda sizinde tecrubelerinizden istifade etmek istiyorum.ben kastamonu ineboluda koyde ikamet ediyorum .2017 senesinde vestelden no frost olmayan iki kapılı buzdolabı aldım.akabinde vestel beni arayarak uzatılmıs garanti teklif etti bende bu opsiyonu iki kere kullanarak cihazımın garantisini 2024 senesine kadar uzattım
>>geçen hafta istanbuldan koye döndüügümde buzdolabımın buzluk kısmının eridigini hem alt hem ust tarafın asla sogutmadıgını anlayarak servis çagırdım gelen servis motor yag basmıs diyerek mevcut motoru fabrikadan isteyerek degisim yapacaklarını beyan etti
>> bugün telefonuma gelen vestel mesajında onarım hizmetinin incelendigini yeni bir ürün ile degişiklik teklifi ile bana ulasacaklarını ilettilervestelin gecmiştede televizyon tamirini es gecip yeni bir urunu bana vererek üste para talep etmesinden dolayı boyle bır mesaj ile buzdolabı degisimindede aynı davranısı sergileyeceklerini benden üste para talebinde bulunabıleceklerı endişesi var
>> vestelin sattıgı ürününün 10 sene parca tedarigi zorunlu bir işlem degilmi?
>> ben buzdolabımın hiç tamir görmemiş ve adeta yeni gibi oldugu halde degişmesini istemiyorum. vestel bunu tamir etmek zorunda degilmi?
>>üste para vererek yeni buzdolabı teklıfını kabul etmek zorundamıyım?
>>olay tüketici mahkemesine giderse ben bu süre zarfında buzdolapsız ne yaparım .bu konuda vestel beni köşeye sıkıştırmak istermi. kanuni hakkım nedir
>> sizinde tüketici mahkeme bilirkişisi oldugunuzu ve bunun gibi cok olayla karsılaştıgınızı bildigim için bana göstereceginiz yol ve tavsiyeler cok önemli
>> nasıl bir yol izlemem gerekir. şimdiden vereceginiz tavsiyeler için tesekkür ederim. saygılar. aydın balta
>>geçen hafta istanbuldan koye döndüügümde buzdolabımın buzluk kısmının eridigini hem alt hem ust tarafın asla sogutmadıgını anlayarak servis çagırdım gelen servis motor yag basmıs diyerek mevcut motoru fabrikadan isteyerek degisim yapacaklarını beyan etti
>> bugün telefonuma gelen vestel mesajında onarım hizmetinin incelendigini yeni bir ürün ile degişiklik teklifi ile bana ulasacaklarını ilettilervestelin gecmiştede televizyon tamirini es gecip yeni bir urunu bana vererek üste para talep etmesinden dolayı boyle bır mesaj ile buzdolabı degisimindede aynı davranısı sergileyeceklerini benden üste para talebinde bulunabıleceklerı endişesi var
>> vestelin sattıgı ürününün 10 sene parca tedarigi zorunlu bir işlem degilmi?
>> ben buzdolabımın hiç tamir görmemiş ve adeta yeni gibi oldugu halde degişmesini istemiyorum. vestel bunu tamir etmek zorunda degilmi?
>>üste para vererek yeni buzdolabı teklıfını kabul etmek zorundamıyım?
>>olay tüketici mahkemesine giderse ben bu süre zarfında buzdolapsız ne yaparım .bu konuda vestel beni köşeye sıkıştırmak istermi. kanuni hakkım nedir
>> sizinde tüketici mahkeme bilirkişisi oldugunuzu ve bunun gibi cok olayla karsılaştıgınızı bildigim için bana göstereceginiz yol ve tavsiyeler cok önemli
>> nasıl bir yol izlemem gerekir. şimdiden vereceginiz tavsiyeler için tesekkür ederim. saygılar. aydın balta